r.r

DeletedUser

Guest
vad har hänt med r.r. 1 dag hade dom 900k och nu har dom 450k.

varför lämnar alla
 

DeletedUser

Guest
R.R upplösta

R.R är uplösta efter att top 6 gått över till fienden och börjat anfall sin gamla stam och ta byar från sina kamrater ,,,MED SÅNNA VÄNNER BEHÖVER MAN INGA FIENDER + att 1:a stammen börjat anfalla även dom så upplöstes stammen vid 2000 ....



kampen kommer dock att forstsätta så förrädarna kommer att få sitt sanna mina ord..

;)
 

DeletedUser

Guest
R.R är uplösta efter att top 6 gått över till fienden och börjat anfall sin gamla stam och ta byar från sina kamrater ,,,MED SÅNNA VÄNNER BEHÖVER MAN INGA FIENDER + att 1:a stammen börjat anfalla även dom så upplöstes stammen vid 2000 ....



kampen kommer dock att forstsätta så förrädarna kommer att få sitt sanna mina ord..

;)

vilken kamp kommer fortsätta? bygga spjut? :eek: :( :)
 

DeletedUser

Guest
kampen kommer dock att forstsätta så förrädarna kommer att få sitt sanna mina ord..

De kommer nog att jaga förrädarna med tunga anfall på ca 25 spjut var ;) Belive me... jag har sett anfall som varit så roliga så man trillar av stolen av skratt.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom stammen inte finns kvar och vi har vunnit antar jag att tråden gjort sitt?

Zoom du kan häckla dom när du adlat deras byar också, att deffa deras spjut är inge anledning att vara kaxig.
 
Topp