R.i.p cry <3

DeletedUser

Guest
CRY.....var en av de fantastiska stammen jag har varit med i. Jag vill tacka den ledningen som var då att jag fick komma in i stammen. Det var en fantastisk tid att få lära känna personerna i stammen. Kommer aldrig att glömma stammen eller medlemmarna i den. Jag kommer att möta upp dej i himlen nu CRY pga total sönder adling, jag har saknat stam andan som fanns där men den e nu över.

Den som jag kommer ihåg mest är larryn. En grymt snäll och glad person som jag spelade med nästan hela min tid i värld 6 med. Tack för tiden larryn!!

Till Florran:
Jag förlåter mig för att du är ingen man kan lura med bortförklaringar. Jag e väldigt ledsen för detta men vad gör man inte för en stam som man har drömt om sedan innan man gick med i CRY. Jag ville bara säga att jag e jävligt ledsen för den bortförklaringen och hoppas att du förlåter mig. Florran e en perfekt ledare för en mellan stam som vill ha framgång och jag önskar dej lycka tilll också.

Till slut....vill jag säga att vi alla som var i CRY kanske ses nån gång i framtiden och det hoppas jag på. Men också en stor dröm är att skapa det nya CRY i framtiden För att nu tar jag ett break från TW och kommer tillbaka men man vet aldrig när!!

Tack för orden och tack för mej!!!! Vi kommer ses senare. Cry in my arms...

buhu, Cry Me A River

/b3bbe
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad hände egentligen med Cry, vilka mergade de med?
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om Horden, men det är naturligtvis bara ett rykte:rolleyes:
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
AMEN BUHU.

Tar hjälp av stammen, CRY ME A RIVER.
Det blev en merg försök inte skriva en rip tråden där folk som inte kom med försöker få sympati !! CRY ME A RIVER.

också vänder vi på bladet och är lite seriösa,
J*vligt stark stam alltid gillat den:]
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som har lust att skrika ut:


FOR THE HORDE!?
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som har lust att skrika ut:


FOR THE HORDE!?

Nej.

Ska nog beställa den här tröjan ^^
shirt_horde.jpg
 

DeletedUser

Guest
Är detta tredje gången i ordningen som Horden mergar?
Trodde inte ni höll på med sådant. :rolleyes:

Men men, ni har ett par mergar kvar tills ni går ikapp oss. ;)
 

DeletedUser

Guest
Är detta tredje gången i ordningen som Horden mergar?
Trodde inte ni höll på med sådant. :rolleyes:

Men men, ni har ett par mergar kvar tills ni går ikapp oss. ;)

Mnjaa, ser det mer som massrekrytering, Horden är ju fortfarande Horden, fast med en massa nya duckies :D

Sen så är det bara andra gången ;)
 

DeletedUser

Guest
Då ber jag er att gå tillbaka till topic och inte spamma om en massa annat.
I annat fall kanske trådskaparen känner att han fått fram det budska han ville så vi kan låsa tråden och slippa onödigt spam som bara tar fokus från det ursprungliga meddelandet?
Mvh, Twilight
 
Topp