R.E+många mer vs Milka!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
[insert Bertils post]

Kan erkänna att min post var lite ur kontroll, och jag ber om ursäkt. Var inte menat som en anklagelse, utan enbart som spam.
Skulle inte varit dom ingredienserna vid nyktert tillstånd.

Resterande saker som du frågar mig om kommer att besvaras genom mail så länge du inte anser att jag ska svara här.
 

DeletedUser

Guest
Receptet på juldrinken passar in då det är propaganda - eller var det så svårt att räkna ut att jag var tvungen att skriva det?
Nvm, glöm jag frågade - det var ju till R.E jag skrev.
 

DeletedUser

Guest
öppna ny tråd och diskutera bertils kompetens

Håll er till ämnet annars får jag stänga detta också
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Måste fråga er i Milka varför det står på er första sida:
Limit: -30-
Antal medlemmar: 34

Har ni ökat medlemstaket efter ni började kriga mot R.E eller???
Börjar ni bli en mass inbjudningsstam????
Vill ni bjuda in alla topp 20 spelare för ingen ska ge er motstånd???
 

DeletedUser

Guest
Måste fråga er i Milka varför det står på er första sida:
Limit: -30-
Antal medlemmar: 34

Har ni ökat medlemstaket efter ni började kriga mot R.E eller???
Börjar ni bli en mass inbjudningsstam????
Vill ni bjuda in alla topp 20 spelare för ingen ska ge er motstånd???

Hur många spelare har inte R.E ? 103 medlemmar där.
 
Reaktionspoäng
0
Hur många spelare har inte R.E ? 103 medlemmar där.

Jo men R.E har inte nåt medlemstak, har alltid funnits många medlemmar i R.E.
Om du läst frågan skulle du sett att frågan var varför Milka plötsligt börjat bjuda in en massa medlemmar och eftersom du inte vet svaret föreslår jag att du spammar ner offtopic forumet istället.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker ej att jag som 14-åring ska behöva påminna er vuxna att man inte ska hoppa på någon med elaka kommentarer hela tiden. Denna tråd handlar igentligen bara om påhopp mot andra spelare och jag hoppas att ni håller er till ämnet annars så kommer denna tråd antagligen att låsas.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker ej att jag som 14-åring ska behöva påminna er vuxna att man inte ska hoppa på någon med elaka kommentarer hela tiden. Denna tråd handlar igentligen bara om påhopp mot andra spelare och jag hoppas att ni håller er till ämnet annars så kommer denna tråd antagligen att låsas.

Vettigt inlägg håller fullständigt med !
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker ej att jag som 14-åring ska behöva påminna er vuxna att man inte ska hoppa på någon med elaka kommentarer hela tiden. Denna tråd handlar igentligen bara om påhopp mot andra spelare och jag hoppas att ni håller er till ämnet annars så kommer denna tråd antagligen att låsas.

MMmmm sunt förnuft något som saknas hoss många men inte hos dig
 

DeletedUser

Guest
När ska 18D skriva en officiell krigsförklaring?
Eller kommer de bara skicka sina trupper mot oss?

Det får framtiden utvisa vad alla de stammar som ska vara inblandade har tänkt sig.
 

DeletedUser

Guest
R.E - kan ni inte informera oss i Milka! om dessa utvalda mål som ni ska använda era trupper mot?
Snälla....
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
fffffff

beror på avståndet mycket tkr jag, har fått använda minräknare för att räkna ut om dt är fakes lr riktiga :p
 

DeletedUser

Guest
Det sägs att RE har startat en stor offensiv med ca 1k attacker mot en av Milkas spelare. Han har ännu inte begärt assistans i forumet.

Efter 600 RE-attacker har en by adlats.

Fast det var förstås Milkaspelaren som tog den av en av de anfallande RE-spelarna:D
 

DeletedUser

Guest
Jepp, har man sett, fortfarande lika tråkigt här... tråkigt att era knähundar i BoB inte kommer störa oss särskilt länge till bara...

Vad har ni lovat dom och hur hade ni tänkt att hålla det egentligen?

Är det bara jag som har noterat en viss desperation hos Milka eftersom dom värvar nya spelare utöver den gräns dom själva har satt?
 

DeletedUser

Guest
Jepp, har man sett, fortfarande lika tråkigt här... tråkigt att era knähundar i BoB inte kommer störa oss särskilt länge till bara...

Vad har ni lovat dom och hur hade ni tänkt att hålla det egentligen?

Är det bara jag som har noterat en viss desperation hos Milka eftersom dom värvar nya spelare utöver den gräns dom själva har satt?

Desperation? Har det hänt något som skulle kunna föranleda desperation? Då måste du upplysa mig, för jag tycker snarare att det har varit osedvanligt tyst och trist.

Däremot får man vara lite pragmatisk när det dyker upp ett gäng topp-20 spelare som vill gå med. Tror snarare att det är en generationsväxling på gång i Milka.

Precis som i RE för övrigt. Det är väl bara kriget mot Milka som håller ihop RE idag? När en spelare som Oknytt lämnar skeppet måste undergången vara nära. Eller vad säger du Vargmannen?

Efter att ha tagit del av K99s retorik tror jag att just RE ska tala tyst om knähundar. Bara för att BoB inte gillar att ni tar deras byar så betyder det inte att Milka har något med dem att göra. Det är snarare en normal reaktion.
 

DeletedUser

Guest
MrSinatra

Alla vet att ni sitter med spioner i R.E, utan spionerna och fuffelspelet hade ni inte varit mer än en koskit=). Han hade ju knappast klarat av 500 anfall om han inte visste vart han skulle deffa, Visst spioner tillhör krig. Men när ni(några utav er) sitter timtals varje dag och läser våra fina trådar i ett textbaserat spel =/ vart går gränserna lixom? Ni varken tjänar pengar på det eller är "häftiga" i någons ögon :)

Och till BoB sakilusken, vi har välla ändå inte gått på dom innan dom började anfalla oss (och precis efter kom era anfall :p)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp