R.E+många mer vs Milka!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Bara för att folk skickar saker till mig oombett - betyder det då att jag har spioner?
Jag bara älskar folks tankesätt och tankegångar - ska jag lista vilka av alla som delgett mig information utan att ens vara medvetna om det?

Vi börjar lite smått med lite oviktigt folk i R.E, som är/var medlemmar under den tid jag varit med i Milka!:
Knight 99 (ledare)
Babbeanton (senaten)
Vargmannen (senaten)
Molly the Evil (senaten)
Minna the Evil (senaten)
Oknytt (senaten)
Dabear
Beowulf80 (senaten)
Rena (senaten)
Jajjamen

Egentligen kanske jag borde enbart skriva upp dom som INTE gett mig information, kanske lättare på det viset ^^

Med detta vill jag inte påvisa att andra är mindre smarta än mig - men om man använder hjärnan lite så är det inte så svårt att lista ut att jag kanske använder min hjärna i samband med all information jag får skickat till mig, snappar upp lite här och var m.m.
Så om R.E kunde lägga ned mer tid på att tänka på lite mer viktiga saker - istället för att ha flera trådar om mig i sitt forum, jag som ändå är rädd för att bli Top10-spelare, kanske de skulle lyckas med att sänka Milka! fast jag tvivlar starkt på det då R.E inte ens vågar attackera mig (om man inte räknar att en spelare attackerat mig men var tvungen att dra tillbaks sin claim pga för mycket egna truppförluster - genom att attackera en by som inte var supportad)

Fast vi kan ändra på det hela - jag blir aktiv spelare enbart, jag struntar i diplomati, spioneri och sånt dravel och bara spelar lite SimCity med mina trupper och adelsmän så ser vi vad det hela leder till.
Vad säger R.E om det? Vore det en fair faight? Tror R.E att de klarar av det?

One on one...
Bertil vs R.E

För ni verkar ha tendensen till att ändå få allt skrivet att riktas till/mot mig ändå - så nu kan vi ta och dansa i månskenet.
Ringen får se vad jag kan gå för.
El Ditto har redan sett vad jag kan gå för.
Alla gamla GFO-are vet redan vad jag kan gå för.
Nu är det dags att visa var skåpet ska stå.

Dags att besöka Red Light District.
 
Reaktionspoäng
0
fast jag tvivlar starkt på det då R.E inte ens vågar attackera mig (om man inte räknar att en spelare attackerat mig men var tvungen att dra tillbaks sin claim pga för mycket egna truppförluster - genom att attackera en by som inte var supportad)

Men glömmer du inte mig nu??
Jag skickade 1 attack mot dig för länge sen när du satt på speed eller har du glömt den, skickade den mest för jag hade tråkigt och visste att du skulle klara attacken men kul var det :)

R.E har väl inte attackerat dig ännu då du är bland de minsta hoten vi har i Milka (tvivlar på att nån är rädd för dig eller just det glömde visst Nausak men han är i Milka nu) och jag vet iaf att du kommer böna och be om en inbjudan till R.E då vi vunnit kriget mot Milka precis som när du gick från R.E till Milka...
Svaga spelare flyr när deras byar blir hotade :D
 

DeletedUser

Guest
Mycket snack men lite verkstad.
(Menar att ni snackar mycket men jag har inte sett nå action.)
 

DeletedUser

Guest
Men glömmer du inte mig nu??
Jag skickade 1 attack mot dig för länge sen när du satt på speed eller har du glömt den, skickade den mest för jag hade tråkigt och visste att du skulle klara attacken men kul var det :)

R.E har väl inte attackerat dig ännu då du är bland de minsta hoten vi har i Milka (tvivlar på att nån är rädd för dig eller just det glömde visst Nausak men han är i Milka nu) och jag vet iaf att du kommer böna och be om en inbjudan till R.E då vi vunnit kriget mot Milka precis som när du gick från R.E till Milka...
Svaga spelare flyr när deras byar blir hotade :D

Inte glömt dig, tror jag.

Tackar för komplimangen om att vara bland de minsta hoten då jag är en av ledarna för Milka! som drar i lite trådar här och var för att stammen som helhet ska utvecklas.
Jag har enbart sett att Milka! expanderat kraftigt sen jag blev medlem och mer efter jag blev ledare - så jag utgör nog ett av de mindre hoten - det har du helt klart i.
Dock hade vi en liten stagnation under den veckan jag var borta från TW helt och hållet - men jag tror alla redan märkt förändringens vindar som blåser.
 

DeletedUser

Guest
babbeanton, vad vare du hitta för förnuftigt ord angående bertil?

och bertil lille=) jag har aldrig skrivit ett mess till dig angående något, förutom tråden i forumet som du svarade så fint på :)
 
Reaktionspoäng
0
babbeanton, vad vare du hitta för förnuftigt ord angående bertil?

Hehe det stämmer iaf ganska bra :D

Med detta vill jag inte påvisa att andra är mindre smarta än mig - men om man använder hjärnan lite så är det inte så svårt att lista ut att jag kanske använder min hjärna i samband med all information jag får skickat till mig, snappar upp lite här och var m.m.

Ringen får se vad jag kan gå för.
El Ditto har redan sett vad jag kan gå för.
Alla gamla GFO-are vet redan vad jag kan gå för.
Nu är det dags att visa var skåpet ska stå.

Kanske dags att bli lite mer ödmjuk Bertil, vi vet redan att Bertil tycker att Bertil är bäst
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
*Suck* att ni aldrig lär er...

Bertil är bäst tkr jag...
Han vill ju ha en fight med R.E Själv låter de som ! ni tkr inte han e bra så acceptera fighten och börja döda han då.
 
Reaktionspoäng
0
*Suck* att ni aldrig lär er...

Bertil är bäst tkr jag...
Han vill ju ha en fight med R.E Själv låter de som ! ni tkr inte han e bra så acceptera fighten och börja döda han då.

Jepp fast vi tänker inte anfalla honom för att han ber om det på forumet, anfaller vi honom gör vi det för att vi ser honom som ett stort hot och just nu finns det betydligt större hot än Bertil i Milka;)
 

DeletedUser

Guest
Jag anser inte bertil som en dålig spelare, tvärtom, han är relativt bra faktiskt. Men sedan så tror han ju sig vara otroligt mkt bättre än det ens går att vara =/, visst när man har några extrakonton så går det ju lättare.

Btw, 30 adelsmän dödade idag eller något va? El ditto har klarat sig redigt bra, ni har tagit 0 byar av honom och stupat runt 500 000 - 600 000 gubbar nu. hmmz

Och varför ska vi anfalla bertil? han har några fina byar vi kommer ta snart som inte är inne i milkagröten. Roligaste vore ju ifall K99 igentligen är bertil haha. Det hade varit redigt kul. Men att anfalla bertils byar i gröten är ju bara rent utsagt korkat i nuläget. Det kommer dock inom en kanske rätt lång framtid, men ta det lungt bertil, du får tid på dig att skriva en försoningstext eller suparramsa om oss när vi tågar upp mot milka.
 

DeletedUser

Guest
El ditto har klarat sig redigt bra, ni har tagit 0 byar av honom och stupat runt 500 000 - 600 000 gubbar nu. hmmz

Ehhh... vilken värld talar vi om nu? EL DITTO på V1 har i alla fall förlorat 9 byar till Milka! den senaste veckan.

Du kanske tänker på era anfall på Luma (som nu har lämnat stammen på egen begäran)
 

DeletedUser

Guest
107_temp (564|527) K55 9,599 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 09th January 2008 - 01:45:27
105_temp (565|526) K55 10,566 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 07th January 2008 - 23:40:22
103F_temp (563|524) K55 10,425 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 07th January 2008 - 21:07:12
101_temp (563|523) K55 8,863 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 06th January 2008 - 08:49:12
099_temp (566|525) K55 9,371 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 05th January 2008 - 17:18:24
098_ty (565|525) K55 10,114 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 17:31:15
097_ty (569|527) K55 9,007 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 16:22:40
096_ty (568|525) K55 8,657 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 05:12:28
095F_Ty (569|523) K55 10,356 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 03rd January 2008 - 22:59:56

Nej jag har inte tagit en enda by av el ditto.. :p Om ni ska hitta på saker så hitta på sånt som inte går att verifiera med tw-stats.
 
Reaktionspoäng
0
107_temp (564|527) K55 9,599 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 09th January 2008 - 01:45:27
105_temp (565|526) K55 10,566 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 07th January 2008 - 23:40:22
103F_temp (563|524) K55 10,425 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 07th January 2008 - 21:07:12
101_temp (563|523) K55 8,863 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 06th January 2008 - 08:49:12
099_temp (566|525) K55 9,371 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 05th January 2008 - 17:18:24
098_ty (565|525) K55 10,114 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 17:31:15
097_ty (569|527) K55 9,007 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 16:22:40
096_ty (568|525) K55 8,657 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 04th January 2008 - 05:12:28
095F_Ty (569|523) K55 10,356 EL DITTO [R.E] MementoMori [Milka!] 03rd January 2008 - 22:59:56

Nej jag har inte tagit en enda by av el ditto.. :p Om ni ska hitta på saker så hitta på sånt som inte går att verifiera med tw-stats.

Tror inte jajjamen hittade på det, han sitter nog helt enkelt inte och kollar på tw-stats hela dagarna och hade dålig koll på vilka byar ni tagit, tur att det finns spelare som du som sitter och kollar på tw-stats och rättar oss som inte orkar kolla 24/7:D
 

DeletedUser

Guest
Tror inte jajjamen hittade på det, han sitter nog helt enkelt inte och kollar på tw-stats hela dagarna och hade dålig koll på vilka byar ni tagit, tur att det finns spelare som du som sitter och kollar på tw-stats och rättar oss som inte orkar kolla 24/7:D

Ja för jag måste verkligen titta på twstats för att märka vilka byar jag själv tagit.. Om han inte har tagit reda på fakta, varför ens skriva det? det e rätt meningslöst att sitta å hitta på egna siffror. Okej om jag tagit över alla byar idag, men några e ju 5 dagar gammla.
 
Reaktionspoäng
0
Ja för jag måste verkligen titta på twstats för att märka vilka byar jag själv tagit.. Om han inte har tagit reda på fakta, varför ens skriva det? det e rätt meningslöst att sitta å hitta på egna siffror. Okej om jag tagit över alla byar idag, men några e ju 5 dagar gammla.

Som sagt tvivlar på att han hittat på det ibland skriver man fel, ibland blandar man ihop olika saker nu vet jag inte riktigt varför han skrev 0 byar men det känns ganska meningslöst att diskutera om detta, det är ganska ointressant för mig iaf och säkert lika ointressant för dig.
 

DeletedUser

Guest
då det verkar som om det är mycket påhopp här och var i tråden så låser jag den.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp