Räknetråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
46

37 skäl att avsky räknetrådar:

1. Man tror att något vettigt eller intressant har skrivits, men så är inte fallet.
2. Vissa skall vara 'roliga' och skriva t.ex 81 efter någon skrivit 23.
3. Det blir någon slags 'tävling' att skriva när man nått t.ex 100, 500 eller 1000.

hmm... vicktigt i off-topix delen av forumet. nej.. lol
 

DeletedUser

Guest
14! Är det heliga krokustalet, men eftersom vi nu är på 41 får jag väl ta det baklänges istället. Ja, 41... + 7, jag missade att vi var på 48 inte 41. 49 då

EDIT: 48
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trådar som handlar endast om saker eller uppmanar till att spamma hör inte hemma på tribalwars forumet. Ni själva har låst trådar som har varit mer accepterade än en räknetråd då en räknetråds enda syfte är att... ja spamma? öka skrivstatsen kanske?

Om det nu är så (herre gud och jesus) att gaffel har lättat på reglerna av en okänd anledning så förstår jag verkligen inte varför han skulle tillåta en RÄKNETRÅD i TRIBALWARS ALLMÄNA FORUM, vad i hel... har hänt? ska det ibland vara okey att få spamma men ibland inte, eller vill ni bara samla allt spammande i en tråd. var det typ inte bland annat därför forumet rensades?

en sur 52a...
 

DeletedUser

Guest
Trådar som handlar endast om saker eller uppmanar till att spamma hör inte hemma på tribalwars forumet. Ni själva har låst trådar som har varit mer accepterade än en räknetråd då en räknetråds enda syfte är att... ja spamma? öka skrivstatsen kanske?

Om det nu är så (herre gud och jesus) att gaffel har lättat på reglerna av en okänd anledning så förstår jag verkligen inte varför han skulle tillåta en RÄKNETRÅD i TRIBALWARS ALLMÄNA FORUM, vad i hel... har hänt? ska det ibland vara okey att få spamma men ibland inte, eller vill ni bara samla allt spammande i en tråd. var det typ inte bland annat därför forumet rensades?

en sur 52a...

Word

en ännu surare 56:a
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
58

Kan inte låta bli, tyvärr. Är en utmaning att ens försöka.
 

DeletedUser

Guest
bara för att jag förut älskade sånna här trådar men nu mognat och insett att den här skiten inte hör hemma i TWs allmänna forum har jag rapporterat tråden för att make my statement ^^

59 var det nu :p
 

DeletedUser

Guest
Denna finns i alla forum och brukar komma till ungefär 400 innan folk ger upp. Så bidrar med 60.

60
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp