Puff Puff Pass röker ut WOLF

DeletedUser

Guest
Puff Puff Pass (4:20) har börjat att röka ut stammen WOLF från K44 och resten utav världen. Deras orena spel emot bland annat Karma är den stora anledningen men allt barbaradlande hjälper verkligen inte deras chanser för överlevnad. Så vi blir härmed tvungna att ta aktion innan alla våra farmer är borta!

Här med förklarar Puff Puff Pass (4:20) krig emot dom barbaradlande kräken i WOLF.

Mvh,
Ledningen i 4:20,
Katsumi och Headmaster
 

DeletedUser

Guest
DM och MWTA lär joina inom några dagar och anfalla 4:20, Wolf klarar knappast en stam med 11 medlemmar själv

men lycka till
 

DeletedUser

Guest
kanske trappar ni upp kriget nu men annars så har de ju varit attacker ända sedan ni startade upp 4:20
 

DeletedUser

Guest
Så du tänker inte delta i din stams krig? :eek::confused:

Enligt din signatur så e du med i 4:20 men ändå skriver du "hoppas NI adlar bort dom :)"

Nu avslöjade du precis min otroligt hemliga och genomtänkta plan =(



hahahaha, nej jag kommer inte avstå när det finns byar att plocka ;)
 

DeletedUser

Guest
DM och MWTA lär joina inom några dagar och anfalla 4:20, Wolf klarar knappast en stam med 11 medlemmar själv

men lycka till

Time will tell; tror knappast att dom inte kommer dra in sina allierade. Men man får väll hoppas att dom inte behöver det emot 11 spelare? :cool:
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Time will tell; tror knappast att dom inte kommer dra in sina allierade. Men man får väll hoppas att dom inte behöver det emot 11 spelare? :cool:

Det hade ju kunnat vara 11 sämre och mindre meritierade spelare, inte sant:confused:;)

Hur som helst önskar jag båda parter lycka till i detta krig och må er OB stiga i höjden :)

/Talofobi
 

DeletedUser

Guest
lär tiden säkert utröna men vi har ju mer än er att tänka på. :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, masslakt av WOLF. Detta skall bli mycket intressant att följa.
Backstabbers burn in hell.
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Så vad har man allierade till då? Dom kanske går med för att vi ska utrota er snabbt, sen gå vidare till ett annat mål?
 

DeletedUser

Guest
Ni är för dåliga för att klara av en stam på 11 personer.
 

DeletedUser

Guest
klart man drar in allierade? känner man behov av detta så är det väl inget att ens tveka på.
vad har man annars allierade till?

och om 4:20 inte har något plan B så är det väl upp till dem, men jag tror det lurar lite mer bakom det hela än så... eller så klarar 4:20 av wolf+allierade också, den som överlever får se.
 
Topp