[PS] Vs BiA

Vilka Vinner?

  • [PS]

    Röster: 85 73,3%
  • BiA

    Röster: 31 26,7%

  • Totalt antal röstare
    116
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
ganska fint faktiskt :)
i alla fall om man jämför med innan kriget^^ :rolleyes:

om jag inte minns fel var de redan röda på den tiden? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
BiA är besegrat :p

Nu krigar de flesta för o få resterna ^^
 

DeletedUser

Guest
Mhm vad ser man Bia faller som en chocklad... :mad: Alltid händer det nåt Bia gick på dom för att andra ska tro att dom är bra? är det sant?


Xi vs -P- dom trodde dom kunde allianserna brydde sej inte utan sa bara okej vi hjälper men kom nån hjälp???? NEJ!

Urbant vs error ja säger väl så här Error trodde dom skulle bli bäst på sin k men tog i för mycke! aldrig någon stam som fattar nåt?
 

DeletedUser

Guest
De flesta Bia söker sig till Glory för skydd. överger skeppet som råttor.
 

DeletedUser

Guest
Slutar ni kötta nu i [PS] eller?

Mycket på gång nu antar att Glory och BIA förenarsig och kommer tillbaka och vill rädda sitt rykte.
Vi slutade attackera när de flydde men det gjorde inte de så vi får väll grubbla lite och se antar jag.
Men inte lika aktivt som i början kan jag inte säja.
 

DeletedUser

Guest
Måste bara flika in ett inlägg i denna disskution som förklarar varför BIA föll så fort som dom gjorde..

Bia krigade mot [PS] tidigare i världen.. Då tog [PS] många byar och delade upp BIA i 2 så kallade camps...

Sen så kom T A nu runt den 1.a eller 2.a maj och började kriga.. BIA tappade många byar, samt deras diplomat åkte på mycket stryk..

Under tiden fick en BIA kille för sig att anfalla fhA som dom var allierade med.. Och vi besvarade genom att bryta IAP'n och kriga mot BIA också.

Eftersom jag viste att [PS] hatade BIA tidigare så skrev jag ett inbjudnings meddelande om att kriga och plocka byar från BIA..
Har kvar detta och det är skickat den 04.05. kl 11:47
Med andra ord, så är [PS] dom som kommit sist in i kriget mot BIA...
Bara så ni vet;)

Så överskriften bör vara T A (=MoSa=), fhA, [PS] VS BIA..
Är det då så konstigt att BIA föll fortare än ett korthus?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom min data e lite knas, så kan jag inte edita mitt tidigare meddelande.. men ser där ett fel.

BIA var aldrig allierade med fhA utan vi hade en IAP...

Over and out
// Johnny
 

DeletedUser

Guest
Måste bara flika in ett inlägg i denna disskution som förklarar varför BIA föll så fort som dom gjorde..

Bia krigade mot [PS] tidigare i världen.. Då tog [PS] många byar och delade upp BIA i 2 så kallade camps...

Sen så kom T A nu runt den 1.a eller 2.a maj och började kriga.. BIA tappade många byar, samt deras diplomat åkte på mycket stryk..

Under tiden fick en BIA kille för sig att anfalla fhA som dom var allierade med.. Och vi besvarade genom att bryta IAP'n och kriga mot BIA också.

Eftersom jag viste att [PS] hatade BIA tidigare så skrev jag ett inbjudnings meddelande om att kriga och plocka byar från BIA..
Har kvar detta och det är skickat den 04.05. kl 11:47
Med andra ord, så är [PS] dom som kommit sist in i kriget mot BIA...
Bara så ni vet;)

Så överskriften bör vara T A (=MoSa=), fhA, [PS] VS BIA..
Är det då så konstigt att BIA föll fortare än ett korthus?

Men vi adlade ju er i fha också.
 

DeletedUser

Guest
detta har ni dock inte gjort detta kriget utan detta är incidenter som ägde rum tidigare under mars/april... Så länge du inte vet allt, så tror jag inte du skall skriva hälften ens...

Förra kriget som var mellan oss vann ni och det vet ni om.. Cred till det.. Men detta kriget kallar jag knappt krig utan mer allmän slaktande och bytagande...
 

DeletedUser

Guest
detta har ni dock inte gjort detta kriget utan detta är incidenter som ägde rum tidigare under mars/april... Så länge du inte vet allt, så tror jag inte du skall skriva hälften ens...

Förra kriget som var mellan oss vann ni och det vet ni om.. Cred till det.. Men detta kriget kallar jag knappt krig utan mer allmän slaktande och bytagande...

Propaganda en del av tribalwars? Svar: Ja.
 

DeletedUser

Guest
Helt klart! ; ) men man får tala lite sanning i Propagandan också så att inte alla andra tror på alla ens små lögner hela tiden du vet;) Inte för att jag menar att du fört med lögner. Utan bara inte hela krigets sanning. ,)
 

DeletedUser

Guest
Helt klart! ; ) men man får tala lite sanning i Propagandan också så att inte alla andra tror på alla ens små lögner hela tiden du vet;) Inte för att jag menar att du fört med lögner. Utan bara inte hela krigets sanning. ,)

Jepp jag gör liksom PR för [PS] ingen annan ^_^
 
Topp