Proud to be a Yak

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest

Vad ska han höra med sin f*cking j*vla skjorta?


btw. Bara så alla inte fått för sig att jag gått och blivit normal så kommer här mitt förslag på krigsförklaring mot tkotrt. Va ingen som höll emd mig :(

27687441.jpg


P.S Menat som ett skämt så ta det som ett :D
 

DeletedUser

Guest
Nä nu tycker jag helt klart att det får vara nog, det smutskastat och hålls på precis hela tiden i ett spel online som det är meningen att vi ska ha roligt i.......smutskastning i all sin ära men va i ända in i helsicke är det här som händer????????

Alltså helt seriöst och jag bryr mig föga om ifall ni tar mig för en moralkärring nu men vi sitter med yngre folk här och när de läggs ut länkar med öppen anal och nu slag mot tjejer så tycker då jag defenitivt att adminen ska agera och det faktiskt hårt!!

Ska man va tvungen att spärra sidan för sin grabb är det meningen??? Nu spårar det ur rejält!!


//
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Shit vad du överreagerar. Den öppna analen var det väl ni som ska stå till svars för. Det var ju ni som tvunget skulle trycka in 200riddare i den.
 

DeletedUser

Guest
Ser inga bilder på någon som slår tjejer, ser bara en kille som jobbar på sin backhand! Badminton motionsliga är min gissning! :)

Forumet är perfekt! :) - Länkar klickar man ju på egen risk! Välkommen till internet! :)
 

DeletedUser

Guest
Hur som helst har bilderna och länkarna inget med trådens topic att göra.
Så återgå till ämnet, annars låser jag tråden.
 

DeletedUser

Guest
P.S Menat som ett skämt så ta det som ett :D

Märkte att jag missade att skriva detta i fet stil så alla skulle se det. Sorry?

Sen väldigt sexistiskt att anta att alla med långt hår är tjejer?

Så nu skiter vi i det och gåt tillbaka till topic. Hur går det för er TKOTRT med vänner?
 

DeletedUser

Guest
Nu låser jag denna tråd då den inte gör någon nytta längre...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp