Proud to be a Yak

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
V2 är påväg att rundas av. DO tappar byar på löpande band till TKOTRT och KOL faller mot ett överlägset TCO.
Något som stört oss i Bring it länge är v2s mentalitet när det kommer till att kriga.
Man går Aldrig in i ett krig utan att vara säker på utgången, MR gangbangades, DO också mer eller mindre.

Ojämna odds och diplomatiska rävspel är det bästa ni vet!

Det är inte det bästa vi vet, TW är ett krigsspel och sådana är till för att krigas på.
Vi vet vad våra brödrar och systrar i TCO går för och känner oss mer som ett femte hjul i deras krig än en stam som bör få äran för cred.
TCO har krossat dem från början och aldrig släppt greppet. Det kommer dem heller inte göra.

Vi har därför valt att ta upp ett krig som länge legat oss varmt om hjärtat.
From igår sa Bring it/Yaks upp vår allians med TKOTRT TKOTR2 och TKOTR3
dem senaste 24h har anfallen haglat från båda sidor.
Vi har stor respekt för familjen och vet att det inte är samma motstånd vi möter idag som vi gjorde i gamla Yaks/TKOTRT krigen.
Men även vi har utvecklats, och är fast beslutna att avsluta det Yaks en gång påbörjade.

TKOTRT ska bort från söder, en gång för alla.




Vi glömmer aldrig

Vi förlåter aldrig

Vi ger oss aldrig







Side 1:
Tribes: Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 101
Sida 2: 14
Skillnad: 87



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,053,135
Sida 2: 137,074
Skillnad: 916,061

image.php




Vill också framföra att vi inte på något sätt samarbetat med varken calleballe eller banzai gänget. Det var en ren slump att vi tajmade och Noskillz fick inte veta om att vi sagt upp alliansen förrän det redan var gjort.
Vi har för avsikt att köra en clean, ärlig fight. Och då ser vi inget bättre alternativ än er.

Till K¤O¤L RoS-r - Vi är inte allierade, våra stammar ligger fortfarande i krig, vi kommer backa TCO tills ni är borta.




PROUD TO BE A YAK
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Äntligen...krävdes en stam som BringIt för detta :)

Ni lär vinna detta ;) lär nog bli tufft dock.
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
RosR K¤O¤L TKOTRT TKOTR2 TKOTR3, annars e de lugna puckar.
Jag är kanske den bästa diplomaten ever.=)

Har ni skapat fred med do-rim? Visserligen kunde man inte kalla det krig från er synvinkel men ändock.

Säg inte att ni håller på med den där skiten min fiendes fiende är min vän.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har ni skapat fred med do-rim? Visserligen kunde man inte kalla det krig från er synvinkel men ändock.

Säg inte att ni håller på med den där skiten min fiendes fiende är min vän.


Japp, DO Tappade mer och mer mot TKOTRT och var inte längre ett roligt mål att gå på.
KOL har vi inga direkta fronter mot och folket som vill vara med o döda i det kriget haglar ju in även fast TCO tar det med händerna bakbundna så varför vara ännu en stam som står o stampar på nåt sämre motstånd, när man kan få pröva sina vingar mot v2s just nu bästa stam (av dem vi "kan" kriga mot)
 

DeletedUser

Guest
NEJ ta inte mina byar;) haha men superskön tajming på detta kriget. man spelar lite speed och noskillz säger jag anfaller på v2 vill du vara med. mot vad? jo tkotrt, haha så med hela 2h förberedelse var det bara att köra^^. sen får man ett sånt här skönt besked, go grabs go.
 

DeletedUser

Guest
NEJ ta inte mina byar;) haha men superskön tajming på detta kriget. man spelar lite speed och noskillz säger jag anfaller på v2 vill du vara med. mot vad? jo tkotrt, haha så med hela 2h förberedelse var det bara att köra^^. sen får man ett sånt här skönt besked, go grabs go.

Nu är det inte en lek längre... Bring it är ingen stam som man kollar på efter poängen det är en sinnes sjuk stam..... aktiva 24/7 och de alla vet hur man spelar... Lägger de ner energi på detta så kommer de äga..


go sirbrobeck o co

min åsikt ej stammens.
 

DeletedUser

Guest
Nu är det inte en lek längre... Bring it är ingen stam som man kollar på efter poängen det är en sinnes sjuk stam..... aktiva 24/7 och de alla vet hur man spelar... Lägger de ner energi på detta så kommer de äga..


go sirbrobeck o co

min åsikt ej stammens.

jag vet vad de går för, det är därför jag oroar mig mer för att de inte kommer ha så många byar att adla snart^^
 

DeletedUser

Guest
Bring It kommer ta hem det. Vet inte om TKOTRT har trupper i söder men det skulle inte gjort så mycket, söder är inte deras starka sida, och har aldrig varit det heller.
 

DeletedUser

Guest
det här ska allt bli intressant, men jag tror det blir som förra gången, ett tråkigt krig med 100h att gå till er Yaks.....
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 142
Sida 2: 208
Skillnad: 66

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 134
Sida 2: 33
Skillnad: 101

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,437,791
Sida 2: 1,660,582
Skillnad: 222,791

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,357,608
Sida 2: 323,291
Skillnad: 1,034,317

image.php




Sinnessjukt är det:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp