Procent på paladinen ?

DeletedUser

Guest
Ingen milstolpe precis men kunde ändå vara kul att höra hur det går för era paladiner. Hur många % har ni fått ihop på vägen till första föremålet ?
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig fattat hur de systemet fungerar :S

Ibland tickar den på som satan och ibland står den still i veckor :S

Vet inte vad jag ligger på då jag inte pala kolla xD
 

DeletedUser

Guest
27 procent,


Kan nån förklara för mig vad paladin och vapenkamare är till för? :S Jag förstår inte
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
33..

Med vapenkammaren får din Pala lite "cool stuffs" som ger bonus på dina enheter..
 

DeletedUser

Guest
27 procent,


Kan nån förklara för mig vad paladin och vapenkamare är till för? :S Jag förstår inte

När du kommer uppi 100% "hittar" din paladin ett föremål. Du kan se vilka föremål som finns i simulatorn(Dock inte vilken bonus de har). Föremålen ger olika fördelar till dina trupper om Paladinen är med och deltar i striden.
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig fattat hur de systemet fungerar :S

Ibland tickar den på som satan och ibland står den still i veckor :S

Vet inte vad jag ligger på då jag inte pala kolla xD

Tror att det fungerar så att ju mer aktiv du är med paladinen desto fortare ökar den. En sak som jag defintivt sett är att om paladinen är med i stora strider tar procentstapeln ett rejält skutt framåt. :)
 

DeletedUser

Guest
Min tickar jämt jättesakta, sen får jag alla prylar på en gång när palan inte ens är med i strid. Men bonusarna verkar ju inte heller funka jämt.
 

DeletedUser

Guest
38% för min del... Paladinen har fått en standardfarm som han pendlar till så det går inte upp så mycket ^^
 

DeletedUser

Guest
du skaffar en staty och i statyn kan du utbilda en paladin (tar 6 timmar =( )
 

DeletedUser

Guest
Gör man paladinen av en sldat som man redan har? Och kostar det något?
 

DeletedUser

Guest
det kostar typ 40 av varje resusr och nej... man gör den ur tomma luften =P (vist, den tar lite pop)
 
Topp