Procent på Paladin

DeletedUser

Guest
Fy fan vad värdelöst. Då fick man äntligen sin första sak på paladinen och man fick Kalidis teleskop. Jag menar den borde inte ens finnas i denna världen då man ser trupperna utanför byn i alla fall om spejen kommer igenom.

Tycker att dom skulle ta bort den från denna världen och låta alla som fått den få en ny sak. Den har ju ingen som helst funktion i denna välden.

Kan inte hålla med.

Om 2 st överlever ser du allt ? vilket är ganska nice :cool:

Men ska ju inte klaga, fick ju yxan :D
 

DeletedUser

Guest
fy fan vad värdelöst. Då fick man äntligen sin första sak på paladinen och man fick kalidis teleskop. Jag menar den borde inte ens finnas i denna världen då man ser trupperna utanför byn i alla fall om spejen kommer igenom.

Tycker att dom skulle ta bort den från denna världen och låta alla som fått den få en ny sak. Den har ju ingen som helst funktion i denna välden.

:D Hahaha... vilken otur.
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Fick den för Berindna förut men en vän fick den me spejare de e ju helt onödigt då man ändå kan se trupper utanför byn? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fick den för Berindna förut men en vän fick den me spejare de e ju helt onödigt då man ändå kan se trupper utanför byn? :eek:

Men nu kan han se alla trupperna utanför byn fast det bara är ett fåtal spejare som överlever attacken. Helt onödig är den inte, men visst finns det bättre vapen man kan sukta över:)
Själv fick jag svärdet och är 50% inne på nästa, tror på dig Thorgard!
 

DeletedUser

Guest
Jag fick spjutet, ett välkommet tillskott. Nu är spjutmännen 30% starkare när jag slaktar svärdsmän med dem! kan det bli bättre?

Hoppas på teleskopet nu, lätt det bästa föremålet...
 

DeletedUser

Guest
Tror alla vill ha dessa items i samma ordning

Yxan, lk, lyktan. Nåväl top 3 :p resten är shit . skulle möjligtvis vilja ha spjutet, ifall man kör spjut/tk ^^

*Konstaterar ja fick yxan*

Lååångt kvar till nästa item :D
 

DeletedUser

Guest
inte illa.. personligen skulle jag hellre vilja ha lk istället för yxan.. men lyktan är inte fel att ha heller, grymt fin def nu i början.. och roligt att slänga lite sten på noobsen :)
 

DeletedUser

Guest
Tror alla vill ha dessa items i samma ordning

Yxan, lk, lyktan. Nåväl top 3 :p resten är shit . skulle möjligtvis vilja ha spjutet, ifall man kör spjut/tk ^^

*Konstaterar ja fick yxan*

Lååångt kvar till nästa item :D

beridna vapnet och ram är de två bästa senare så man vill ha dem också =)
 

DeletedUser

Guest
beridna vapnet och ram är de två bästa senare så man vill ha dem också =)

kan inte hålla med dig. Senare in i spelet vill man ha deffensivt :) (då man kör bulk)

Beriden, ? k, antingen är ja inte lika strategisk som dig eller så driver du.
 

DeletedUser

Guest
30% började för knappt 4,5 dagar sedan, skulle vara skojj att för en gång skull få ett bra föremål till skillnad mot vad jag brukar
 
Topp