Prisutdelning

Reaktionspoäng
0
Har gått ett litet tag på V24 och tänkte att folk kunde väcka forumet lite.

Mest respekterade spelare:
1- Baron Arne, Klotte - Respekterar dessa grabbar. Utan de och deras sammarbetsförmåga hade TW varit tråkigt.
2- Gunillapersson - En spelare som verkligen är respekterad bland TW spelarna. Om man nu lirat de senaste världarna och har varit med i topp stammarna så.
3- Noc, Jas - 2 spelare som hör till toppen och lär bli ännu mer respekterade snart.

Favoritspelaren:
1- Målward - Jag saknar och spela med dig, därav är du min favvo lirare.
2- Baron Arne - Som jag skrev innan. Sammarbetet med er är hur underbart som helst.
3- Klotte - Vad han gör för stammen är det finaste jag sett. En man i sina fina åldrar som vet vad han pratar om. Lite snack och mycket verkstad. Det gillas!

Mest hatade spelare:
1- Tror att JJ94 är hatad av folket.
2- Acerbitas - Kan nog också vara hatad pga vissa saker. ( Dock inte av mig, även om det de gjorde inte var det finaste man kunde göra)
3- -

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Alpira - Lätt den skönaste bruden jag stött på under min TW tid!
2- Jas gripen - Din sjuke fan. Kul kan man ha med dig, när du gör dina sjuka grejor. Du vet vad jag menar!
3-

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Baron Arne - Helt klart en spelare som hör bland topp 5.
2- FK It Baylife - Hör till topp 20 spelare. Tror ni kommer upp snart!
3- Gunde svan - Har du tiden kommer du nog komma igång snart!

Mest Respekterade stammen:
1- SNOOKI - Ett par ordentliga fina spelare där. Ni kan komma långt om ni har rätt kort i huvudet.
2- SVULLO - Finns duktiga spelare bakom accounten. Kan gå långt med rätt kort, där med.
3-

Favoritstammen:
1- SNOOKI - Helt klart! Med tanke på att jag lirat med många därifrån så är de min favorit stam.
2- TD - Små söta rackare som har Alpira som ledare. Då kan man inget annat än att bli älskad.
3-

Mest hatade stammen:
1- Mys - Tror dessa är mest hatade pga vissa skäl.
2- -DEO- - Har inge to göra på V24.
3-


Bästa ledaren:
1- Gunillapersson - Bra ledarskap och brukar göra allt för stammen!
2- Gunde svan - Mycket hjärna bakom den grabben, har alltid plan B om plan A inte gått som han förväntat sig..
3- Alpira - Skön ledare som vill stammen bästa. Men får nog sätta fart på stammen lite om hon vill gå längre..

Sämsta ledaren:
1- JJ94 - Vad jag kan tänka mig är att han pressar sina spelare till o sluta för att själv växa poängmässigt. Det är väl inte det bästa en ledare kan göra.
2- Charlie sheen - Förlåt, oavsett hur mycket jag gillar dig så hamnar du här efter att du totalt sket i din stam och drog till KFR.
3-
 

DeletedUser

Guest
oxy om du inte vet ngt om så ska du fan inte uttala dej. fel helt enkelt.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
oxy om du inte vet ngt om så ska du fan inte uttala dej. fel helt enkelt.

1 kap. Grundläggande bestämmelser

1 §*Varje svensk medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad rätt enligt denna grundlag att i ljudradio, television och vissa liknande överföringar, offentliga uppspelningar ur en databas samt filmer, videogram, ljudupptagningar och andra tekniska upptagningar offentligen uttrycka tankar, åsikter och känslor och i övrigt lämna uppgifter i vilket ämne som helst.***Yttrandefriheten enligt denna grundlag har till ändamål att säkra ett fritt meningsutbyte, en fri och allsidig upplysning och ett fritt konstnärligt skapande. I den får inga andra begränsningar göras än de som följer av denna grundlag.***Vad som sägs i grundlagen om radioprogram gäller förutom program i ljudradio också program i television och innehållet i vissa andra överföringar av ljud, bild eller text som sker med hjälp av elektromagnetiska vågor samt innehållet i vissa offentliga uppspelningar ur en databas.***Med tekniska upptagningar avses i denna grundlag upptagningar som innehåller text, bild eller ljud och som kan läsas, avlyssnas eller på annat sätt uppfattas endast med tekniskt hjälpmedel.***Med databas avses i denna grundlag en samling av information lagrad för automatiserad behandling. Lag (2010:1349).
Källa: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19911469.HTM

// Felix
 

DeletedUser

Guest
Varför inte använda prisutdelnings tråden jag skapade?
 
Topp