Prisutdelning - TW.se

DeletedUser

Guest
Spelaren Med Bästa Ryktet

[1] - [TheGodofWar] – När det kommer till rykte handlar det i mitt fall om vad andra säger om spelaren i fråga, dvs vad som skrivs och sägs. Adam, även kallad TGOW, är en spelare som är omtyckt av de flesta och hans rykte är riktigt bra! Skulle vara väldigt kul att få spela med dig, efter allt positivt jag hört :)

Hahahahahaah!
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26

Verkar fått många olika reaktioner på det där ;) Vissa håller med, vissa reagerar som du :D

Edit: har aldrig själv spelat med Adam, men hade innan jag själv tog upp det här nästan bara hört positivt om honom ^^ (Har bara varit här på externa sen i augusti)
 
Senast ändrad:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hahahaha adam - omtyckt! :awsm:

supernova är ju värsta trollet vafan!! :D

Bra (rolig) lista! tackas för
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
PLAYER SKILLZ


Bästa Deffensiva Spelare

[1] - mariam - aldrig kommit långt på världarna men alltid ett rent helvete å rensa då du alltid kört deff


Bästa Allround Spelaren

[1] - rex.w- ställde alltid upp på de sätt som behövdes om det så var deff eller off
[2] - vargflickan - när anfall eller försvar ej funkar då tar man till andra medel och det var denna spelaren bra på

Bästa Startern

[1] - hallonkräm- nah står redan perfa i en föregående och det sumerar vad jag själv tycker
[2] -




TACTICAL SKILLZ

Bästa Stam-Ledaren

[1] - berry73
[2] - bigchiefbeke
dessa båda är helt klart strålande och e villiga och lyssna när det behövs .Dem har förmågan att göra det som behövs men har ändå känslor

Bästa Diplomaten

[1] - vargflickan- e dem elaka då kramar man dem till döds


SOCIAL SKILLZ

Spelaren Med Bästa Ryktet

[1] - Mr risling tror alla kan instämma i att denna snubben på sin tid aldrig gjorde en fluga förnär och alltid hade något roande i bskfickan för forum mm

Skönaste Stammisen

[1] - VFB familjen - Aldrig en tråkig dag så länge vi fanns kvar på v1 kartan
[2] - 1% fanns på flera världar så som v11 och hade flera underbara och lättsamma spelare

Jobbigaste Psykaren

[1] - nico - Kan hel enkelt inte hålla sig till fakta och glömmer skit han själv hjälp till med
[2] - lakozz för det trollande och ljugande uppförande

Största Skypetrollet

[1] - mesut rest my case

TRIBE SKILLZ

Bästa stammen genom tiderna (Snälla var seriös nu)

[1] -SK v1- så länge nu fanns kvar på världen var era anfall farliga och ni hade en salig blandning av duktiga och trevliga spelare
[2] -

Värdigaste Vinnarna

[1] - [Tribename] - Motivering!
[2] - [Tribename] - Motivering!

Minst Värdiga Vinnarna

[1] - BAD v16- en av de största backstabben och ful spel i se historien och är ett stort beklagande hur vissa kunde ta något som var så bra och vända det till något helt fel pga egen egoism
[2] - UC v25 ni kunde helt klart gjort inorm skada och vunnit världen men pga att ni inte tålde ert egna spel valde ni att lägga svansen mellan benen och fly
 

DeletedUser

Guest
[2] - UC v25 ni kunde helt klart gjort inorm skada och vunnit världen men pga att ni inte tålde ert egna spel valde ni att lägga svansen mellan benen och fly

Skall inte starta nåt här nu... men du menar att vi inte tålde backstabb, gangbang och merg, var det vårat spel menar du? Du har sådan dålig koll på v.25 taipan och sedan yttrar dig som om du visste något alls. Man blir mörkrädd ärligt talat...
 

DeletedUser

Guest
Missat de här listorna totalt. Ska se när man själv får lite tid över... så kanske man kan klippa och klistra ihop något roligt.
Tänkte just nu bara gå in och säga att det är kul att se att man är med på ett par listor, det värmer!

Häls
B
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Länge sedan någon skrev en lista nu. Tråkigt, då det är väldigt intressant att läsa. Någon som känner sig manad? :sneaky:

Jag har redan skrivit min lista och den skulle vara i princip oförändrad om jag skulle skriva en ny nu.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Eftersom det efterfrågades ett nytt inlägg här får jag väl bidra då.

PLAYER SKILLZ

Bästa Offensiva Spelare

[1] - [eggeh] - such wow.

Bästa Deffensiva Spelare

[1] - [SSK11] - En ren mur att springa in i

Bästa Allround Spelaren

[1] - [eggeh] - Bäst på i princip allt.
[2] - [OutlawPete] - Också väldigt duktig på allt, förutom att han ofta hade perioder där han var borta länge.

Bästa Startern

[1] - [?] - Har nästan aldrig spelat start, så jag vet inte. Antar att det är personen som har flest barbarer runt sig och som sover minst. Alternativt personen med störst betalningsvilja i dagens läge.

Bästa Midgamern

[1] - [Fireside] - Brukar alltid växa enormt fort mid.


Bästa Endgamern

[1] - [eggeh] - Hans hastighet över adlade byar var helt stört.

TACTICAL SKILLZ

Bästa Stam-Ledaren

[1] - [Somalia For FN] - -SK-s legendariska status beror främst på denna mans ledarskap.
[2] - [eggeh] - Fixade sprits seger på v9, i princip helt själv.

Bästa Diplomaten

[1] - [Somalia For FN] - Fantastiskt duktig på politik och propaganda. Hans wall of text var alltid vackra.
[2] -[Black Sparkz] - Riktigt duktig på det diplomatiska spelet. Ibland lite för bra på att rädda sina stammar undan konflikter för sitt eget ryktes skull.

SOCIAL SKILLZ

Spelaren Med Bästa Ryktet

[1] - [Fireside] - Tror att de flesta här känner till honom och att det är på ett positivt sätt.
[2] - [OutlawPete] - Samma som ovan

Skönaste Stammisen

[1] - [Jästa Äpplen] - such wow
[2] - [Jdz] - wow

Jobbigaste Psykaren

[1] - [Mintcream] - Fruktansvärt jobbig att möta på alla plan. Dvs både i spelet och på forumet.
[2] - [andrejensen] - Bara en riktig idiot som inte hade koll på någonting



TRIBE SKILLZ

Bästa stammen genom tiderna (Snälla var seriös nu)

[1] - [-SK-, v1] - I princip alla i -SK- var riktigt duktiga och detta mycket tack vare ledningen.
[2] - [-] - Ser inte riktigt poängen med att ranka någon stam som näst bäst genom tiderna.

Värdigaste Vinnarna

[1] - [Sprit, v9] - Dominerade från start till mål.
[2] - [Ecalos, v4] -

Minst Värdiga Vinnarna

[1] - [DEMONS, V5] - Merge, barbaradling och massinvite
[2] - [TYT, v12] - 100 merges, 0 krig(ungefär)
 

DeletedUser

Guest
Riktigt rolig tråd, ska jobba fram en själv inom kort.

Synd att det inte finns några punkter jag själv kan platsa i men ska nog komma fram till något.
 

DeletedUser

Guest
Har ju inte spelat särskilt mycket de senaste 10 världarna förutom v25 jag gjorde ett snabbt inhopp for the lulz så kommer utgå ifrån spelare fram till v18 då jag slutade (det är dessa spelare jag känner till) . Kommer även främst använda mig av spelare jag varit i kontakt med då jag inte kan ratea på rykten. Tog även bort de jag inte kan svara på. Inte fullständig tyvärr men iaf påbörjad, får kanske editera in mer sen :)

PLAYER SKILLZ

Bästa Offensiva Spelare

[1] - [Sirbrobeck] - När det ville smällas till så small det till. Bra upplägg kring sina nukes och jävligt bra plan på vart de ligger. Han hanterade alla viktiga aspekter för att vara en duktig offspelare och var tillräckligt duktig i snipes/retakes för att klara av riktigt offensiva konton även när inkommande översteg 10.000
[2] - [Nickname] - Motivering!

Bästa Deffensiva Spelare

[1] - [Tool] - Det är så svårt att säga vem som är duktig defensiv då man aldrig vet ifall spelaren med hög obd själv står för det eller om någon annan spelare vart duktig åt denne. Tycker en utmärkt sig ganska bra som solospelare på v11 och stod sig kraftigt emot alla anfall trots att denne spelade själv, Tool tror jag allt att det var.
[2] - [Nickname] - Den näst bästa spelaren är alla de som är snabbt inne i forumet och avläser situationen och sedan släpper lös en armanda av defensiva enheter på samma sekund utan att tveka på att hjälpa sina motståndare. Vi har haft ett gäng sånna längs tiden och tycker ingen ska behöva stå över någon anan.

Bästa Allround Spelaren

[1] - [Pöta] - Jag är själv dålig på att ta kö. Inte dålig som i att jag inte offrar mig att göra det utan dålig som i att jag blir sämre per konto om jag har fler än 2-3 stycken. Pöta hanterar det utmärkt och har en fantastisk förmåga att hopp in i ett konto, få en snabb översyn och genast se vad som behöver göras. Lägg då till ett duktigt arbete i både defensiven och offensiven och vi har en allroundspelare i hög klass.
[2] - [Nickname] - Motivering!

Bästa Startern

[1] - [Hallonsoda] - Tycker mig ha sett dig i toppen in princip varje gång. Gör det alltid bra fram tills första byarna och det är väl vad en bra starter är kan jag tänka mig?
[2] - [Nickname] - Motivering!


Bästa Endgamern

[1] - [Nickname] - SSK11, adelseffektivitet som få. Kunde hantera stora konton och kunde hantera dem bra. Duktig jävel på att mura in sig och göra det svårt för fienderna att stoppa sin framfart. bra endgamer, mycket bra.
[2] - [trashcan73 - för att seriöst, vem orkar göra det han gjorde? Jag hade aldrig orkat den saken är säker.

TACTICAL SKILLZ

Bästa Stam-Ledaren

[1] - [Somalia For FN] - Kajan hade respekten, inte bara bland alla i sin stam, utan från alla andra stammar också. Med all rätt. Killen tog tag i stammen som om det vore hans eget barn och löste alla konflikter. Hela stammen enades under samma flagg och även fiender på andra världar samarbetade bra. Jag hade privilegiet att jobba med en del offensiver under -sk-s flagg och fick aldrig något mothugg eller någon som inte löd. Mycket tack vare samanhållningen kajan var med och skapade.
[2] - [Sirbrobeck] - Jag tyckte Sirbrobecks arbete i ÄLG var imponerande på v11. Dessutom så var "hans" BringT en fasansfull maktfaktor på v2 utan att ha ens i närheten lika många medlemmar som någon annan stam. Imponerande helt enkelt.

Bästa Diplomaten

[1] - [Somalia For Fn] - Se ovanstående. kajan var främst diplomat
[2] - [Sirbrobeck] - bara för han var den absolut sämsta diplomaten i .ses historia. " ni vill inte göra som jag vill, nä men då dör väl ni då". Imponerande dåligt.

SOCIAL SKILLZ

Spelaren Med Bästa Ryktet

[1] - [Nickname] - Motivering!
[2] - [Nickname] - Motivering!

Skönaste Stammisen

[1] - [Nickname] - Motivering!
[2] - [Nickname] - Motivering!

Jobbigaste Psykaren :cool:

[1] - [Henrik338] - Man fattar ju vad han håller på med i forumen osv. Smart propaganda och den hela "jag är bäst på .se" grejen går heller inte direkt att säga emot för att han faktiskt är duktig. Vilket som gör att psyket förmodligen blir jobbigt för många.
[2] - [Nickname] - Motivering!

TRIBE SKILLZ

Bästa stammen genom tiderna (Snälla var seriös nu)

[1] - [-SK-] - störst, bäst vackrast
[2] - [Tribename] - Motivering!

Värdigaste Vinnarna

[1] - [TCO] - I varje fall många delar av TCO krigade år efter år genom krig som många skulle tro var omöjliga. Till slut efter tillräckligt många krig stod de där som vinnare och jag ser inte att någon annan förtjänat det som dem, iaf vissa delar av dem. Såhär i efterhand önskar jag lite att jag skulle stannat med TCO och vunnit med dem, men jag hatar att stänga världar när alla roliga krig är över. Jag hjälpte väl till antar jag.
[2] - [SPRIT] - Krigade sig till vinst istället för att merga sig till den. Ovanlig företeelse på .se och vad jag förstår så gjorde de det också förbannat bra.

Minst Värdiga Vinnarna

[1] - [Tribename] - är väl inte så många som lyckas vinna utan att vara ens lite värdiga det så första halvt ovärdiga kommer först på rank 2.
[2] - [RageQ] - Feglir, mycket feglir
 
Topp