Premade

DeletedUser

Guest
Hejhej, jag är en hyffsat gammal spelare som inte spelat på sisådär 1-2 år. Jag funderar på att starta världen. Jag undrar om det finns några intressanta premades på världen?
Jag har noterat ett par när jag scrollade igenom rankinglistan. Vad vet ni om dessa?

Mys
hAYYA
#420
Korian
Pollos
PARTY!
 

DeletedUser

Guest
PARTY!
Kan det vara några fanboys till mig kanske?
Har för mig att jag startade två stammar på v20 och att jag senare adlade båda stammarna.
Den ena hette DISCO och den andra PARTY så det kanske är några därifrån... Hmm....
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
PARTY!
Kan det vara några fanboys till mig kanske?
Har för mig att jag startade två stammar på v20 och att jag senare adlade båda stammarna.
Den ena hette DISCO och den andra PARTY så det kanske är några därifrån... Hmm....


Varför skulle nån vara en fanboy till dig för att man gör en stam som heter "party" Väldigt konstigt, då det är en av dom normalaste sakerna som finns
 

DeletedUser

Guest
Pollos - Los Pollos hermanos kan inte vara en slump att de tagit efter min gamla hp 10 stam :) Kul att se folk minnas :)
 

Poltergeist

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är första gången jag spelar de här spelet så har jag en liten fråga vad betyder premade?
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle nån vara en fanboy till dig för att man gör en stam som heter "party" Väldigt konstigt, då det är en av dom normalaste sakerna som finns

Hej Kalle!
Kan nästan förstå att du blir förvirrad, du kanske inte har varit med så länge.
Ska försöka hjälpa dig så du förstår vad jag menar.

Först och främst har jag en länk till stammen DISCO från v20, ledd utav mig:
DISCO
Sedan har jag en länk till stammen PARTY från v20, akademistam till DISCO, även den ledd utav mig:
PARTY
Till sist känner jag att jag måste länka min egen profil av någon anledning:
Kolla sida 24-28

En mycket trevlig värld där en stam hette PARTY.
 

DeletedUser

Guest
En premade är en handfull av tws bästa spelare som väljer att spela tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
En premade är en handfull av tws bästa spelare som väljer att spela tillsammans.

En premade är en stam som är gjord redan innan världen börjar, spelarna behöver alltså inte vara speciellt bra men det ska vara uppgjort redan innan världen börjar att dom ska spela tillsammans.
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Hej Kalle!
Kan nästan förstå att du blir förvirrad, du kanske inte har varit med så länge.
Ska försöka hjälpa dig så du förstår vad jag menar.

Först och främst har jag en länk till stammen DISCO från v20, ledd utav mig:
DISCO
Sedan har jag en länk till stammen PARTY från v20, akademistam till DISCO, även den ledd utav mig:
PARTY
Till sist känner jag att jag måste länka min egen profil av någon anledning:
Kolla sida 24-28

En mycket trevlig värld där en stam hette PARTY.

Har spelat det här väldigt länge, och om jag ser ett namn som "TRÄD" som jag och några kompisar startade bland de första speeds och även v1, så tänker man ju inte "fan det där är ju mitt namn, coooolt"
TRÄD och PARTY/DISCO är väl bland dom vanligaste namnen mer så
 

DeletedUser

Guest
En premade är en stam som är gjord redan innan världen börjar, spelarna behöver alltså inte vara speciellt bra men det ska vara uppgjort redan innan världen börjar att dom ska spela tillsammans.

ja men om man har knytit till sig en massa kontakter så man har råd att göra en hel stam så är man nog bra och har varit med länge,
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Har spelat det här väldigt länge, och om jag ser ett namn som "TRÄD" som jag och några kompisar startade bland de första speeds och även v1, så tänker man ju inte "fan det där är ju mitt namn, coooolt"
TRÄD och PARTY/DISCO är väl bland dom vanligaste namnen mer så

Håller med, du har helt rätt.
 

DeletedUser

Guest
Nej ledaren till PARTY! leder en stam på v24 som heter DRINK! Så tror inte det är några fanboys till dig sorry.
 

DeletedUser

Guest
Här har ni verkligen lyckats få en normalt sett intressant tråd att fullständigt spåra. Tillbaks till topic! Får la föregå med gott exempel:
Mys - intressant stam, flera duktiga lirare. Sällan dock en stam som lägger sig som rank 1 från början stannar där...
hAYYA - Spelar själv här, så håller nog tyst :)
#420 - Redan borta :p
Korian - familjestam... enstaka spelar spelare jag känner igen, men inget speciellt.
Pollos - Eh? Enda jag ser är spelaren som gjorde så mycket väsen här, så inget jag tror på.
PARTY! - Något namn man känner igen, men lär inte finnas kvar i sin nuvarande form, även om spelarna klarar sig.
IM - En stam jag själv tycker är intressant och ser fram emot att följa iaf :)
#JD - Definitivt premade, men ingen aning vilka nicken är här bakom...
 

DeletedUser

Guest
Här har ni verkligen lyckats få en normalt sett intressant tråd att fullständigt spåra. Tillbaks till topic! Får la föregå med gott exempel:
Mys - intressant stam, flera duktiga lirare. Sällan dock en stam som lägger sig som rank 1 från början stannar där...
hAYYA - Spelar själv här, så håller nog tyst :)
#420 - Redan borta :p
Korian - familjestam... enstaka spelar spelare jag känner igen, men inget speciellt.
Pollos - Eh? Enda jag ser är spelaren som gjorde så mycket väsen här, så inget jag tror på.
PARTY! - Något namn man känner igen, men lär inte finnas kvar i sin nuvarande form, även om spelarna klarar sig.
IM - En stam jag själv tycker är intressant och ser fram emot att följa iaf :)
#JD - Definitivt premade, men ingen aning vilka nicken är här bakom...

Eeh what about ROSA? :)
 
Topp