Premade stammar

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur man kan med sinnet i behåll planera en familjestam.
Familjestammar består ju utav alla spelare som blir över när de riktiga stammarna är färdiga med rekrytering o.s.v.
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Eh, bara att döda dom innan dom får noblar den här gången.. simpelt! ;)

*Skickar nakenbilder till Nino & NoSkillz i hopp om att dom ska ändra settings* =P



Din lilla wannabe, han syftar inte på din "Teenage mutant ninja turtle" stam utan om dom riktiga Ninjorna. Kolla min signatur för mer info =)


Haha okej, ber om ursäkt för det! Vi alla missuppfattar nån gång =)
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur man kan med sinnet i behåll planera en familjestam.
Familjestammar består ju utav alla spelare som blir över när de riktiga stammarna är färdiga med rekrytering o.s.v.

Familjestammar är för spelare som inte klarar att föra krig inom den satta gränsen för spelare. Dom behöver vara fler för att ha en chans :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det har ju funkat för ryssarna i alla tider att köra kvantitet före kvalité så varför skulle inte det funka på tw? :p
 

DeletedUser

Guest
Har faktiskt hört rykten om att TKOTRT (stavning?) ska starta på den här världen. :rolleyes:

Jag kan nästan lova dig att den inte ska skapas ;)
Det skulle isf vara om någon random spelare eller någon obetydlig spelare i någon TKOTRT stam (också random men ändå...) startar den och försöker föra stammen framåt, men det är fail redan innan om inte Per Berg återfinns i den stammen.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan nästan lova dig att den inte ska skapas ;)
Det skulle isf vara om någon random spelare eller någon obetydlig spelare i någon TKOTRT stam (också random men ändå...) startar den och försöker föra stammen framåt, men det är fail redan innan om inte Per Berg återfinns i den stammen.

Trevligt att höra, slipper man se den fula taggen på den här världen med :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Får väl lägga in mitt ord och berätta att jag med känner till en 2-3 st som kommer skapas

Så nu tycker ni jag är skitball som har koll på stammar som kommer skapas =)
 

DeletedUser

Guest
Edit: Redan sagt...

Ska iaf bli kul med en v2 wannabe server :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ganska kul men familje stammar brukar först komma när man kommer över 1 mille poeng meessigt eller har jag fel ?
 

DeletedUser

Guest
Fant ut at dette er den eneste tråden som ikke er stengt.. ;P Måte jo spame noe ^^

Vel, Syster stammer et noe man kan gråte over.. Ingen possitive sider, bortsatt fra den andre siden, som får gleden av litt extra byer som "hovedstammen" kunne ha eid, vis det ikke var fordi man hadde en "alianse"..
 
Topp