Premade stammar

DeletedUser

Guest
okej.. vi kanske möts då;)
fast vi kommer vara fredliga.. o bara krama er<3

Topp! Då ska jag se till att min stam kramar om din stam ordentligt på kartan. Sedan kommer yxmännen med fika. ;)

En liten undran: Hur kommer det sig att man frivilligt startar en Sim City-stam full av noobs? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Topp! Då ska jag se till att min stam kramar om din stam ordentligt på kartan. Sedan kommer yxmännen med fika. ;)

En liten undran: Hur kommer det sig att man frivilligt startar en Sim City-stam full av noobs? :eek:

tänkte ta hand om dem.. så dom inte slutar som |~20~| !!!
 

DeletedUser

Guest
Har ingen stam, vet inte ens om ja börjar, gillar hastigheten men är ganska emot de nya enheterna.

.net någon? :)
 

DeletedUser

Guest
Nisses stam är attraktiv. De kommer säkert ha det gemytligt och trevligt.. tills den dagen..
 

DeletedUser

Guest
japp!

Min stam: Illuminati
medlemmar: 10-13st

Here too pwn mass invite! :cool:

Vi är redo för söndagens kommande!
Vilka mer stammar är redo?
 

DeletedUser

Guest
WAR kommer finnas i v5 :D för ni som inte klarar oss i v4 kan testa där :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kan ni inte göra som milka gjorde i v1 dom hette typ milka mot värden så nu e det war mot värden:D
 

DeletedUser

Guest
värden?? menar du inte världen?:p WAR kommer inte att gå bra i v5 eftersom att dem flesta är med i andra stammar
 

DeletedUser

Guest
~KFTD~ kommer att startas upp i värld 5 och troligen läggas ner i värld 4
 

DeletedUser

Guest
En tills nu helt okänd uppstickare kommer dyka upp med världsherravälde som mål :D
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej

Ja jag kommer att Köra i V5 =)
Hoppas att reglerna är som i v2 samt att vallgraven försvinner.Dock har jag ej varit uppdaterad om det nu finns regler o sådant.Kommer att fega,kommer att ha ett nytt nick annars så kommer jag att vara farmningsobjekt i från dag ett utav många.Ingen kommer att veta vilken jag är inte ens lonneborg hehe :DDock så önskar jag alla lycka till.....
 

DeletedUser

Guest
Ja jag kommer att Köra i V5 =)
Hoppas att reglerna är som i v2 samt att vallgraven försvinner.Dock har jag ej varit uppdaterad om det nu finns regler o sådant.Kommer att fega,kommer att ha ett nytt nick annars så kommer jag att vara farmningsobjekt i från dag ett utav många.Ingen kommer att veta vilken jag är inte ens lonneborg hehe :DDock så önskar jag alla lycka till.....

Vilken vallgrav?:S
 

DeletedUser

Guest
det är ju en boll på v4 som WAR äger kan man säga:p, runt den så är det ett litet mellanrum o sen kommer byarna igen., mellanrummet är vallgraven
hoppas du förstår, ja förstår knappt själv:p
 
Topp