Pre-made Stam till www.tribalwars.co.uk World 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Antingen är inte våran rekryterare nolifer? Eller så är han glömsk och inte ger mig denna information :). För om du skulle vara godkänd, skulle jag veta om det.

Jag skrev till honom på v9 igår..

Skulle kunna VBa till dig, men hittade inte ditt nick där
 

DeletedUser

Guest
började på v.1 nu:)kanske skriver något till rekryteraren, men det är ju inte kul om man bara möter n00bs:p
 

DeletedUser

Guest
Oj såg inte det på hans signatur.. aja nu har både han och du -vendetta- fått PM ;)
 

DeletedUser

Guest
Om man nu har ansökt, hur och vidare får man ett svar även om man inte kommer med?

Har väntat i snart två dagar på att iaf få ett svar(även om det är ett nej)...Och ja, han har läst brevet...
 

DeletedUser

Guest
Om man nu har ansökt, hur och vidare får man ett svar även om man inte kommer med?

Har väntat i snart två dagar på att iaf få ett svar(även om det är ett nej)...Och ja, han har läst brevet...

Kanske så skickade du en oseriös ansökan ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
så ni vet vem som kommer spama er inkorg hur lång tid är det kvar
 

DeletedUser

Guest
Var hälsad gott Azkoin folk och ni andra värdelösa forumsråttor

Azkoin går igenom en stor förändring, vi kommer inte längre tillhöra och kalla oss för Azkoin. Vi i ledningen har beslutat att vi ska vara en "tema-stam" istället. Det blev Simpsons / Family guy. Alla i stammen kommer att döpa om sig till olika rollfigurer ifrån serierna.

Nytt Stam-namn/Tag

Stam-namn: Simpsons Vs. Family Guy
Stam Tag: SimGuy

Ledningen har också förändras:
zenwenx-(Ledare & Grundare)
-Vendetta--(Vice Ledare)
Baronftw-(Alltiallo)
Som vanligt...

Vi i SimGuy välkommar ledningens nya tillskott
Aivy Strawbarry Mint med tillfällig titel (Allmän hjälpreda)

Och eftersom jag har varit klantig och inte tagit alla mina medlemmars Skype/Msn så hoppas jag att ni ser detta. På något vis kommer det fram, på sida 1 kommer det att synas vilka karaktärer som är upptagna. Så den som är aktivast kommer få de nicken de vill ha :)

Jag tar emot godkända medlemmars önskemål på rollfigur nick. Här på forumet eller InGame v9 (zenwenx)


MVH
zenwenx, -vendetta-, Baronftw, Aivy S-M
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp