PPK upplöst

DeletedUser

Guest
Lite intressant är det att inget nämnt att TWRML har varit på PPK. Bör ha haft lite med nedläggandet att göra.
 

DeletedUser

Guest
Lite intressant är det att inget nämnt att TWRML har varit på PPK. Bör ha haft lite med nedläggandet att göra.

Absolut samt R.S.R, två stammar med mycket bra spelare, e ju ofta så att stammar drar sig in på ena sidan för att skaffa sig byar, ingen som förnekar det faktum att det var den avgörande orsaken till det snabba förloppet på slutet, men har oxå fått via PM att PRP undervärderades av PPK, trodde stammen var mycket svagare än den egentligen var.... Men det kunde gått åt andra hållet lika snabbt, om förutsättningarna svängt vid några tillfällen i mitten;)
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
helt plötsligt så är det dåligt att ha vunnit imot xray & gänget...
vad ska man säga...

Får väl säga grattis. Ni klarade er bra. Vi gjorde säkert ett strategiskt misstag att inte inleda diplomatiska band med andra stammar och således inte riktigt hade det våldskapital som behövdes.
Ni hade numerären på er sida och skötte det snyggt. Ni hade fått oss för eller senare. Vi har kunnat dra en del viktiga lärdomar av detta att ta med oss till nästa värld.
Men ska sanningen fram var det inte ni som tog luften ur stammen den här gången. Det var en serverkrash som pågick under fyra timmar som fick förödande konsekvenser för flera medlemmar (jag blev själv inte drabbad). Flera spelare som hinden, tryit, zaifir fick se i princip alla sina trupper mosade under den tiden - och det fick till följd att flera valde att hoppa av. Men på sikt hade nog resultatet varit detsamma för läget var inte så där väldigt ljust.

Får ändå passa på att likt en dålig förlorare säga att jag inte är överdrivet imponerad av PRP. Om jag skulle plocka ut nuvarande PRP medlemmar till en ny stam skulle nog endast Där Solen aldrig lyser och kanske ytterligare någon medlem platsa. DSAL har god spelförståelse, förmågan att läsa av spelet och kan kriga på riktigt.

För egen del har jag inte varit inloggad sedan i söndags så att ta byar efter det har inte varit svårt och jag tror nog att ni överdriver en aning när ni säger att jag varit överdrivet uppdeffad. Har konstant gått ur byarna med rörlig trupp och duckat osv.

I all ödmjukhet

/xray
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bästa inlägget i tråden. Jag vet dock inget om detta eftersom jag slutade i PPK nån/nåra dagar innan.
Oft: Xray, behöver snacka med dig på skypen
 

Hlarsson

Member
Reaktionspoäng
0
Xray, ni gjorde ett väldigt bra jobb måste jag tilläga.

Vi blev lite överraskade när LordSilver vaknade upp med 120 attacker och blev av med 4-5 byar.
Sedan dess kom ni aldrig med något starkare.


Ni gjorde ett mycket bra jobb, tog tid att mala ner er. Fotfarande står vissa av er upp.
Får se vad det leder.

Ni hade väldigt mycket deff i början, och det kan ni inget annat säga.
Vi väggade inte lite off.
Det är därför du ligger 1:a på deff, och Anders77 inte långt ifrån.


Dock vill jag hälsa alla i PPK ett fortsatt roligt game på v11.
Och hoppas vi ses i någon annan värd.



Ni kan låsa tråden.
Om inte någon annan har något att tilläga?
 

DeletedUser

Guest
Ni kan låsa tråden.
Om inte någon annan har något att tilläga?

japp tror inte nån har nått mer vettigt å säga, fattar inte att dom inte låst tråden innan tycker de mest vart påhopp å skit snack här. Har ni inget vettigt å säga behöver ni inte säga nått alls liksom...

Började la som skoj info då många trodde de skulle gå annorlunda skulle ja gissa då PRP är en underskattad stam av många som vi märkt tidigare...

Nu har även PPK upplöst sig.

Först NomNom och nu även PPK

Vem vet, tankarna kanske ändras om PRP ?

å sen tvivlar ja på att detta var för å få creed skulle gissa på att det var som ja skrev ovan många trodde la det skulle gå annorlunda så vore la kul å se om dom tyckte, å hur deras uppfattning är nu.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som vanligt e du dåligt underrättad, dom tre byarna e enbart jag som tagit isåfall och jag kan intyga att min grupp tagit fler än så vännen, har bra koll på dom LOL;)

Xray's erövringar

Yes, igår när jag skrev mitt inlägg, syntes 5 röda pluttar (övertagningar från PRP), (Den som syns igår 23:28, syntes av någon anledning inte, därför kunde jag inte räkna den),

om man bortser från retakes, så ger det 5-2 = 3 ?

Därpå har endast 2 byar övertagits av samma spelare, så är ytterst tveksam på att du tagit 3 ;)

Du verkar ha väldigt bra koll på din grupp, LOL.
 

DeletedUser

Guest
Ändra sin syn?
Gör du om samma sak i 5 världar till och då i underläge flera av gångerna så ska du se att vi klappar dig på ryggen sen :)

Är det verkligen så svårt att ge en komplimang och ryggdunk ?
Räcker väl med att han lyckats här för att det ska värt det.
Det är ju bara ett spel, virtuella byar i en virtuell värld.
En lek baserat på mattematiska formler och individers vilja.
 

DeletedUser

Guest
Men man kan väl använda ryktestråden då?

"Ryktas att PRP har vunnit kriget och PPK är upplösta."
 

DeletedUser

Guest
Aja snyggt jobbat båda 2 har ju gått rätt hett till ändå, ser nog 4 från gamla PPK som ligger i obf topp 10.. å många från båda sidor ligger högt på oba ranken,
iaf snyggt jobbat solen mfl
 

DeletedUser

Guest
Xray's erövringar

Yes, igår när jag skrev mitt inlägg, syntes 5 röda pluttar (övertagningar från PRP), (Den som syns igår 23:28, syntes av någon anledning inte, därför kunde jag inte räkna den),

om man bortser från retakes, så ger det 5-2 = 3 ?

Därpå har endast 2 byar övertagits av samma spelare, så är ytterst tveksam på att du tagit 3 ;)

Du verkar ha väldigt bra koll på din grupp, LOL.

Dynamic duos hyllningsby (614|424) K46 1,637 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser [PRP] 2010-05-19 15:58:10
Ninja Leffe The Magnificient (607|419) K46 2,406 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser
StefanMag V11as stora hjälte (611|421) K46 5,795 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser [PRP] 2010-05-13 15:00:46
Till Arnoos Ära (596|420) K45 4,034 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser [PRP] 2010-05-10 10:17:41
Till Hindens ära (595|418) K45 4,400 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser [PRP]
Till Hindens ära (595|418) K45 4,323 Hinden [PPK] DärSolenAldrigLyser [PRP] 2010-05-04 16:44:47

Där har du 6 no retakes mannen, står fast vid att dina källor är mycket dåligt underrättade eller kör du en gammal Josef Goebbels upprepa en lögn tillräckligt många gånger så blir det en sanning;)
Och min grupp verkade i samma område och tog byar så.... Jag har koll....:)
 
Topp