PPK upplöst

DeletedUser

Guest
Nu har även PPK upplöst sig.

Först NomNom och nu även PPK :)

Vem vet, tankarna kanske ändras om PRP ? :)

Kakan måste få lägga sig i här, det ryktas om att trådskaparen inte är så uppmärksam :(

Vad kakan vet så är inte NomNom upplösta, utan hon är fortfarande medlem i NomNom, dock bara att stammen bytt namn. Gör om gör rätt tack!

Men Kakan vill även säga hejdå och väl kämpat till PPK som har varit urgulliga grannar och söta kamrater, nu måste Kakan hitta nya grannar att leka med :(
 

Hlarsson

Member
Reaktionspoäng
0
Om inte jag har fel upplöstes stammen?
Sedan gjorde några av NOMNOM en ny och sen bytte till 4:20, rätta mig gärna om jag har fel.
Nu när du sa det har jag faktiskt ingen aning om det..
 

DeletedUser

Guest
Kakan skriver lite tydligare, Kakan har inte bytt stam = NomNom inte upplöst, bara namnbyte

Kakan vet om de här eftersom att hon fortfarande finns i stammen NomNom som har bytt namn...
 

DeletedUser

Guest
Kakan skriver lite tydligare, Kakan har inte bytt stam = NomNom inte upplöst, bara namnbyte

Kakan vet om de här eftersom att hon fortfarande finns i stammen NomNom som har bytt namn...

Då önskar jag Kakan lycka till på V11, grattis till en utmärkt stealth förmåga all heder åt denna bedrift:)
 

DeletedUser

Guest
Men då står ju han för den befängda idén att Xray var en stam och resten var PPK:D

Självklart menade jag bara Xray's adlingar, eftersom att det var dom jag länkade till? :confused:

Anledningen till att jag bara tog Xray är att din gode vän, Hlarsson påstod att Xray blivit "ner adlad" av er.
 

DeletedUser

Guest
Självklart menade jag bara Xray's adlingar, eftersom att det var dom jag länkade till? :confused:

Anledningen till att jag bara tog Xray är att din gode vän, Hlarsson påstod att Xray blivit "ner adlad" av er.

Tycker det är en nervärdering av stammen, många spelare var himla skickliga och vann min respekt och beundran... Pratade med många dessutom himla trevliga människor med humor och distans:)
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är en nervärdering av stammen, många spelare var himla skickliga och vann min respekt och beundran... Pratade med många dessutom himla trevliga människor med humor och distans:)

klart det är , men som sagt anledningen var att Hlarsson tog upp just honom.
 
Topp