poäng!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

alCw

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag får inga poäng när jag uppgraderar mina byggnader :confused: någon mer som har råkat ut för de ?
 

alCw

New Member
Reaktionspoäng
0
okej, jag ska ha tålamod :p hehe

tack för svar :D

BTW vilken stam ska man gå med i ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du ska gå med VFB men skynda dig, det finns bara en plats ledig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det är nog lika bra ifall du inte är en pajas som dem :rolleyes: antar att det är en del ifrån V1 från samma stam
 

DeletedUser

Guest
Det är ju svincoolt att vara med i stammen som är rankade #1 första dagen! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hur gör man för att få flera Paladiner... jag vill ha flera..
 

DeletedUser

Guest
Du skickar ett brev till hjälten hos grannen att möta dig i skogen och där kidnappar du hjälten! :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Vill inte jäklas första dagen men heter inte tråden "Poäng"? Känns som om tråden likt en kameleont bytte färg i samma sekund som svaret accepterades. Anser sig trådskaparen ha fått svar på sin fråga? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ooof

.... vet inte om min stam i v5 ska starta en i v9 så just nu letar jag stam... oh mina polare letar ochså.. kan berätta lite om oss.. jag har spelat i 5 år.. satsar mest på defensiven är en *jävel* på att deffa jag älskar ob jag älskar att bygga upp en stark stam.. om ni vill veta något om mina polare.. pm oh jo en sak.. VFB lycka till med massinvit.. brukar aldrig sluta väl aldrig... för många medlemmar att lära ut hur man krigar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp