PC - spel

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har fått ny dator nu :D så jag har bestämt mig för att köpa lite roliga spel så något som ni vill rekommendera? :D
 
Reaktionspoäng
0
Civilization 4

Så kan du passa på att skaffa expansionerna Warlord och Beyond the Sword också.

Och moden Fall from Heaven II :D
 

DeletedUser

Guest
cod4,L4D (2),Prototyp,Saw the game,Counter strike,Empire total war,Resident evil 5,Slaget om midgård 1 (2:an suger enligt mig) lord off the rings quest,Call off Jurez 2,Dead space,Gta4

Ah det får räcka sålänge...
 

DeletedUser

Guest
WarCraft 3 Reign of chaos och Warcraft 3 Frozen Throne sen börjar så spela på Battle.net....:eek:

Sen som nån sa är Slaget om Midgård 1 100tals gånger bättre än 2:an
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Heroes of newerth, Aion, Operation flashpoint 2, L4d 2.

där är nått som jag tror kan passa alla :)

btw hoppas inte du planerar att köpa nya Cod (Call of duty modern warfare 2) då det spelet är mer eller mindre helt förstört sen ett par veckor sen då dom annonserade att det inte kommer bli några dedicerade servers :mad: Vilket leder till att dom lyckades förlorat nån stans runt 100,000 kunder på 1 vecka...

(dedicerade servers gör så att man kan lägga upp en konstant server på nätet. utan det kommer det knappt bli nått nät spelande alls och med det inga turneringar, inga clan matcher, inga ligor med mera)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Cod4 är ju underbart. Men man fastnar och kommer fan inte loss för än man är lvl55.. Haha :p

Modern Warfare 2 verkar vara grymt singelplayer, dock som ehnen sa är onlinelirandet typ förstört.. :/
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hearts of Iron III
Europa Universalis III
The Operational Art of War III

Och ja, jag är en nörd på strategispel...
 

DeletedUser

Guest
Cod4 är ju underbart. Men man fastnar och kommer fan inte loss för än man är lvl55.. Haha :p

Modern Warfare 2 verkar vara grymt singelplayer, dock som ehnen sa är onlinelirandet typ förstört.. :/

ja, sjukt synd att det inte kommer bli några dedicated servers... :mad:
 

DeletedUser

Guest
Cod4 är ju underbart. Men man fastnar och kommer fan inte loss för än man är lvl55.. Haha :p

Modern Warfare 2 verkar vara grymt singelplayer, dock som ehnen sa är onlinelirandet typ förstört.. :/

Jag hårdspelade cod4 online i drygt 3 månaders tid,sedan vare dags för break och nu sitter man o små spelar det...fick ta en break pga varje gång jag spela det så gick något sönder,oftast vare musen...haha
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag hårdspelade cod4 online i drygt 3 månaders tid,sedan vare dags för break och nu sitter man o små spelar det...fick ta en break pga varje gång jag spela det så gick något sönder,oftast vare musen...haha

Haha. Jag lanar nästan bara det. Men jag kan fan spela det 12h i sträck utan problem :p

Ett annat bra tips är Command & Conquer 3, som jag tror det heter. Sjukt roligt strategispel. Lite liknande Starcraft fast med snyggare grafik och kanske lite skojigare gameplay :)
 
Topp