Paladinprocenten sjunker..?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Okej, någon vänlig admin/mod som kan förklara varför procentsatsen på paladinen sjunker? För mig, liksom många andra i min stam. Detta känns ju rent utsagt absurt, har aldrig hänt mig på någon annan värld - så därav denna hastiga undran. Det är inte lite procent den sjunkit heller. 15% för vissa, 9% för andra. Sänkan är inte ens synkad alltså. TC, get your sorry little ass here och förklara detta nu tack.
 

DeletedUser

Guest
Hej ArcticGenocide.

Anledningen till att vissa spelares paladin procentmätare sjunker är för att medan v21 var i förhandsregistreringsfasen (dvs världen var inte officiellt öppnad) så kunde spelare ändå få X antal procent på sin mätare. Så ska det inte vara så detta har våra systemadministratörer fixat idag så att alla ska ha rätt antal procent.
 
Reaktionspoäng
0
Tack för ditt svar TC, det kändes ju som en rimlig anledning. Men tyckte det var säkrare att fråga, då det kändes väldigt suspekt att detta inträffade. Nåväl, ordningen är återställd nu alltså och vi alla spelar på samma villkor.
 

DeletedUser

Guest
min mätare har sjunkit, men den stog då på 0 när jag skaffade min paladin. Menar du att vapnen har ökat i % fast vi inte ens hade byggt staty eller paladin?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hej ArcticGenocide.

Anledningen till att vissa spelares paladin procentmätare sjunker är för att medan v21 var i förhandsregistreringsfasen (dvs världen var inte officiellt öppnad) så kunde spelare ändå få X antal procent på sin mätare. Så ska det inte vara så detta har våra systemadministratörer fixat idag så att alla ska ha rätt antal procent.


Jadu jag hade iafl 0% när jag startade världen och ser detta som en ordentlig kapning. väldigt dåligt måste jag säga.
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Ja min låg med på 0% när ja byggde fram staty å paladin.

Sedan att man har kämpat å sett till å få OBa för att höja mätaren snabbare, men det får man inget för då.
Hur baserar ni mätaren i förhållande till OBa då?

Mvh// Dark
 

DeletedUser

Guest
Alla började på noll, dock växte några mer än andra då de fick "dubbel" poäng lika många dar som de varit förhandsreggade.

Normal tillväxt är ju 3%/dag vid extra köttning så ökar %med 4-5 istället (rättta mig om jag har fel), men då vissa växte med 6-9 per dag så märkte iaf jag som inte va förreggad att jag hamnade "långt" efter under NS perioden
 

DeletedUser

Guest
min mätare har sjunkit, men den stog då på 0 när jag skaffade min paladin. Menar du att vapnen har ökat i % fast vi inte ens hade byggt staty eller paladin?

Vet inte exakt hur buggen inträffade eller hur den "fungerade". Men det du säger låter rimligt.

Den informationen jag har är att spelares procentmätare ökade trots att världen inte hade öppnat officiellt vilket gör att det blir orättvist för övriga spelare när väl världen startar.

Allt ska dock vara som är det tänkt, tackar för ert tålamod och stänger denna tråden.:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp