Paladin

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad är det som gäller för utmärkelsen hitta alla paladin vapen ? det går ju inte att få paladin vapen på denna värld :S som sagt undrar bara
 

DeletedUser

Guest
Vad är det som gäller för utmärkelsen hitta alla paladin vapen ? det går ju inte att få paladin vapen på denna värld :S som sagt undrar bara

Hade du kunnat tänka lite själv så hade du nog insett att det inte går att få den utmärkelsen. :)
 

DeletedUser

Guest
För de kanske inte funkar att ta bort den vad vet jag men om ni stör er på det så måste ni ju vara väldigt lättretade osv.

har inte sagt att jag retar mig på det undrade bara varför det finns med när den inte går att få på andra världar med utmärkelser har den inte funnits med för den inte gått att få så nu kan någon som faktiskt har svaret svara och inte någon som du
 

DeletedUser

Guest
har inte sagt att jag retar mig på det undrade bara varför det finns med när den inte går att få på andra världar med utmärkelser har den inte funnits med för den inte gått att få så nu kan någon som faktiskt har svaret svara och inte någon som du

Men vad är det för svar du vill ha då? Jag har rätt med att man inte kan få den belöningen och de är väl bara ett misstag om den finns mer men det är inte världens undergång direkt.
 

DeletedUser

Guest
Oavsett om någon är ny eller en nobb som folk så fint kallar det så ska man inte hålla på med personliga påhopp och det är just vad ni gör nu, så lägg ner.

Måste säga att det hade varit lätt som helst för dom att ta bort delen med pala föremålen och fattar inte själv varför dom inte gjorde det. Man kan ju bara gissa på den frågan och min gissning är att dom glömde av det helt enkelt innan världen startade. Kanske kan dom fixa det under världens gång.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
*censur*

proffset själv som talar då antar jag... lol

personliga påhopp klär dig rätt bra, men det passar inte i forumet så gå någon annanstans och släng pajer vi vill inte ha dig här.


angående Belöningen:

Jag tror det kan vara som med paladin vapnen, det vill säga att man inte kan välja ut specefika vapen att använda utan är vapen aktiverade så är det allt eller inget.

Jag tror det är samma sak med belöningar (allt eller inget). Väljer de att aktivera belöningar kommer alla med eftersom det inte går att välja ut enstaka.


mina egna tankar om det hela, men det känns som det kan stämma :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Stora kvasten har varit framme och städat i den här tråden nu - keep it clean, tack!

För att besvara frågan då - Det är helt enkelt (som någon varit inne på tidigare) en inställning som följer med belöningarna, om belöningar är aktiverade, följer alla med. Det som gäller för att få utmärkelsen är så klart att man får alla paladinvapnen, vilket då inte är möjligt eftersom de inte är aktiverade på den här serven. Det går alltså inte att få utmärkelsen, även om den ligger kvar i inställningarna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp