Pajkastning på MASH och svar på dessa

DeletedUser

Guest
ohhh sapp sluta med den vita texten, fast jag læser ju ændå inte dina inlægg ;)
 

DeletedUser

Guest
ohhh sapp sluta med den vita texten, fast jag læser ju ændå inte dina inlægg ;)

Va e det vit?? ahh nu ser jag när jag backar från datorn

Så zapp du gillar att kasta osynliga pajer på undervärket va?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då kastar jag en helt synlig paj som består av: tomatpuré, varm bearnesås, malda tänder, svett, och såklart allt det vanliga för att det ska se ut som en paj. På pajens top sticker det ut urgamla könshår, antagligen från en chimpans. Sen smyger jag mig bakom dig mitt på stan, drämmer den i ditt huvud och du blir helt generad och alla kollar på dig. Sen säger jag att det var urgamla könshår från en chimpans och så reser sig din *****. Jag tror att många håller med mig att du är underlig och lite väl äckliga fantasier.. fyy
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Då kastar jag en helt synlig paj som består av: tomatpuré, varm bearnesås, malda tänder, svett, och såklart allt det vanliga för att det ska se ut som en paj. På pajens top sticker det ut urgamla könshår, antagligen från en chimpans. Sen smyger jag mig bakom dig mitt på stan, drämmer den i ditt huvud och du blir helt generad och alla kollar på dig. Sen säger jag att det var urgamla könshår från en chimpans och så reser sig din *****. Jag tror att många håller med mig att du är underlig och lite väl äckliga fantasier.. fyy

Det där var den grymmaste pajen sen den här tråden startades xD
 

DeletedUser

Guest
kastar en varm och god paj på mash med varma kläder i så dom inte fryser ihjäl när dom kommer till norr:)
 

DeletedUser

Guest
vissel vissel.....bakar en fin fin smultron paj.....eller...ja bären e röda ialla fall.
Smyger upp bakom DeusMachina och låter hans kladdiga akterspegel dränka pajjen med sin glans.
Känner av doften...aaahhh perfekt årgång.

Smyger runt i V3 och snokar.....Drar iväg pajjen som träffar Noomis i aniktet;)

Hoppas den smakar;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp