påsk fred?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
kommer det vara en fred under påsken precis som under nyår och jul?
 

DeletedUser

Guest
Tycker bara det e bra, man kan umgås med familj och vänner.
 

DeletedUser

Guest
v1-v7 okej för där har alla kommit igång. Men v8 måste farmningen pågå :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Familj och vänner... Om man inte har sådant då..? :rolleyes:

Haha nährå. Men precis som föregående sa, v1-v7 kan ju få vara stängt så att man inte riskerar att bli av med en jävla massa byar p.g.a. påskhelg. Men v8 kan la få vara öppet? Bara fint att få läge att rensa sönder och farma sönder lite grannar =) Dessutom lär man ju ha adelsman oxå. Så det vore ju ganska fint att få trycka på med dom =)
 

DeletedUser

Guest
Dom är ontopic sötnos, snackar ju anledningar till att ta en påskfred :p

Jag är däremot emot, varför ska man ha en sån? Kan man inte spara det till midsommarhelgen istället?
 

DeletedUser

Guest
Dom är ontopic sötnos, snackar ju anledningar till att ta en påskfred :p

Jag är däremot emot, varför ska man ha en sån? Kan man inte spara det till midsommarhelgen istället?

påsken är viktigare än midsommarhelgen iaf =)


hoppas på fred själv men vill bara fråga. när man sätter fred på nyår tyckte jag iaf att påsken var minst lika viktig.
 

DeletedUser

Guest
räcker väl med att de drar fred över jul o nyår... inget mera av allt det krånglet :/
 

DeletedUser

Guest
påsken är viktigare än midsommarhelgen iaf =)

Är påsken viktigare än midsommarhelgen? Vad är påsken att fira egentligen? MIdsommar då samlas man och firar däremot. Alltid på dåliga helger det är fred och inte då det borde vara.

Så NEJ till påskfred.
 

DeletedUser

Guest
Är påsken viktigare än midsommarhelgen? Vad är påsken att fira egentligen? MIdsommar då samlas man och firar däremot. Alltid på dåliga helger det är fred och inte då det borde vara.

Så NEJ till påskfred.

vad är middsommar att fira?

påsk så umgås man iaf med familj. middsommar så super man
 

DeletedUser

Guest
vad är middsommar att fira?

påsk så umgås man iaf med familj. middsommar så super man


Ja exakt ;)
Nä skit i fred på båda helgerna, verkar bara onödigt. Om vi ska ha påskfred så kräver jag i rättvisans namn att det ska införas Ramadanfred till hösten(en månad av fred), den helgen är betydligt viktigare för några än vår fåniga påsk.
Nån som förstår min mening med det förslaget?
 

DeletedUser

Guest
Nej MrRisling, man får endast attackera under natten. då solen är nere :rolleyes:

men ja jag förstod din mening med förslaget.

Ontopic: Om man har Familj och vänner ska man ju umgås med dom såklart. men man bör nog inte spela Tribalwars så speciellt intensivt om man nu vill ha ett liv IRL. många som spelar här sitter förmodligen vid datan. tillbakalutade. kör lite wow,Cs och varvar av med att chatta på MSN och kolla alla sina byar på ett par världar..

Nej till påskfrid, endast Julen och kanske Nyår bör det vara fred på.
 

DeletedUser

Guest
:)
vad är middsommar att fira?

Man firar befruktighetsdagen för mannen (tror jag att det var)
Midsommarstången föreställer egentligen en jättepenis med pungkulor. man firar för att pojkar blir män. roligt va? :)
Nej jag kan inte den exakta historien. men jag tror det var något liknande.
 

DeletedUser

Guest
Kan juh inte ha fred när man super, tänk på MrRisling och hans anfall =P

NEJ till påsk fred -.-
 

DeletedUser

Guest
Sluta tjata, tror ni att ni har något o säga till om?

Nino bestämmer oavsett va ni tycker.

Vet ju hur de blev förra gången? 20/80 och de va väl 70/30 i forumet som va emot. Dvs newbsen vill ha fred.
 

DeletedUser

Guest
Det enklaste är att Nino lägger ut en undersökning som han gjorde med jul freden(tror jag det var) som han gjorde förra året.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ju inte missa chansen å dra ut adelståg eftersom jag själv inte firar påsk! ;)

Det finns ingenting som heter högtid här, här ska det köttas på 24/7!
 

DeletedUser

Guest
Neeej! ingen påsk fred räcker med nyårs o julfred fan jag som inte har nått liv vad ska jag göra när jag inte kan adla nån :( hehe
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp