På tal om ingenting.

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
Då vi i YYigys tydligen missade den viktiga delen med en krigsförklaring så kommer en nu, 3 dagar försent...

Mentalwacker vackra krigsförklaring:

Jag öppnar mina ögon, solens strålar tränger igenom persiennerna och Jag möter dessa med ett leende...
Jag tänker en liten stund varför jag är så glad inombords, ja just det, I love the smell of Napalm, för att citera en av mina favorit filmer....
Mina vänner, vi skall dra ut i krig!
Vässa era yxor, sadla era hästar, gör en snabb genom gång på era katapulter samt kontrollera muttrarna på era murbräckor.
Denna underbara dag skall vi leka en lek som ni alla kanske känner till. Dodgeball

Vilka skall vi möta TKH!!

... Men jag gillar att hålla mig kort så, TKH håll i hatten, Här kommer Vi!

_____________________________________________________

Nyheter: Avblåsning av Kriget

Vi i YYigys har beslutat oss för att vi avbryter kriget mot TKH.
Då vi ser oss själva som vinnare i detta krig.

Fast...

Vi tycker detta är ren jävla feghet att lämna sina stammedlemmar på detta viset så nu är vårt enda mål dessa 3 musarna som huserar i SB för tillfället.
Detta är inget krig mot SB enbart mot Flyktingarna:

Tifeli
Erik VIking
Skrotax
 
Senast ändrad:

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: yyigys
Players:

Side 2:
Tribes: TKH
Players:

Timeframe: 03/05/2009 00:00:00till07/05/2009 04:33:20

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 3
Skillnad: 74

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 717,605
Sida 2: 30,813
Skillnad: 686,792

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jaha?Finns väl inte så mycket att säga, GL båda sidor, speciellt TKH, ni lär behöva det;)
 

DeletedUser

Guest
hmm krig.. hmmm love it.. Sweet..

Må bästa stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
Hummpa.

Dåligt som fan av YYigys att komma med krigförklarning först nu. Fegisar som inte krigsförklarar innan de börjar kriga.
 

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
Planen var faktiskt att vi skulle lägga ut en krigsförklaring, och eftersom mentalwacker är den duktigaste på att formulera sig så fick han det jobbet, men har har alltid varit lite hetlevrad, så... han kände doften av varmt blod, och tappade bort sig.

:)
 

DeletedUser

Guest
Hummpa.

Dåligt som fan av YYigys att komma med krigförklarning först nu. Fegisar som inte krigsförklarar innan de börjar kriga.

Deras ledare fick det i ett PM ca en vecka innan det började, så vist hade vi förklarat krig till dom.

Bara att det dyker upp på forumet lite sen.
 

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
Ett yttligare "På tal om Ingenting"...

Alla TKH spelare kommer jagas och Dödas, så det är ingen idé att ni försöker gömma er i SB.
 

DeletedUser

Guest
Har vart kul än så länge, ganska svårt att stå emot, men som sagt, det har vart kul. :)
 
Topp