oviktig iakttagelse

Salar69

New Member
Reaktionspoäng
0
När man ställer byggnationer i kö och i denna kö har högkvartersbyggnader, så tjänar man ingenting i tid på de redan ställda i kön. Det vill säga: De byggs inte snabbare. Endast de efterkommande beställningar på byggen, får nya tider registrerade...
 

DeletedUser

Guest
förstår inte riktigt var du vill komma men självklart kan inte de byggnader som ligger framför en HQ uppgradering byggas snabbare då hade man ju alltid lagt in en sådan och sedan tagit bort innan den började byggas
 

DeletedUser

Guest
Han menar att om du sätter kön:

HQ
Stall
Stall

så byggs inte stallen snabbare efter att HQ är klart. För att de ska bli färdiga snabbare måste du beställa dem när HQ är färdigbyggd.
 

DeletedUser

Guest
Geezzz, min världsbild har just blivit helt upp och nervänd :eek:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Typ de vanliga då, muren byggs bräckor anländer. Byggtiden förblir densamma tills man avbryter en niv på mur och bygger om. Eller låter en mur bygga sig på kvarstående tid.

Antar de är samma problem.

Grymgrisen, om detta är för mycket att ta in kan ja alltid ta emot några samtal så du får prata av dig.

//
 

DeletedUser

Guest
gäller detsamma trupper vid uppgradering av typ barack eller stall ?

fått för mig tiden minskar då kön ska vara klar men ej 1oo.
 

DeletedUser

Guest
gäller detsamma trupper vid uppgradering av typ barack eller stall ?

fått för mig tiden minskar då kön ska vara klar men ej 1oo.

Nej, när du blivigt klar med stall/barrack/verkstad förkortas produktionstiden på dom trupper som står i kö direkt

Tiden minskar alltså så snart byggnaden är klar, och trupperna byggs snabbare direkt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Med en gang du setter opp HQ i byggkø, senkes tiden i bygglisten.Prøv å sette opp HQ i flere nivå, så ser du det.:)
 
Topp