Ont om byar

DeletedUser

Guest
Hej:)

Jag tycker att det finns ont om byar i v.4.de flesta blir adlade eller är för bra för att man ska kunna adla. Anledningen är (tror jag) att det är så bra i v.4 för man får så mycke resuser och adelsmänn är så billiga att alla spelar och ingen slutar spela. jag vet inte vad ni kan göra åt saken men ni kan ju skicka in lite övergivna eller bonusbyar. för om man vill adla måste man oftas adla de som har under 500p eller som öär med i en stam över 1mille p.....


//X
 

DeletedUser

Guest
Då har du nog varit för inaktiv i starten ifall det inte finns några byar att adla ;)
 

DeletedUser

Guest
Xoniva har 1 by på 1,8k poäng.
Bygg på byn och adla dina grannar, spelet går inte ut på att adla barbarian byar.
 

DeletedUser

Guest
Afrot är nog snäll och ger dig någon by i bollen. Där är det kul :)
 

DeletedUser

Guest
Jag ger dig ingen by tyvärr...
Men jag rensar mer än gärna!
Skicka ett tåg på en utav balibali's byar så håller jag den rensad.
KÖR FÖR FA-AN!
 

DeletedUser

Guest
jag har spelat innan och haft ganska mycke pooäng men HoT gick i krig mot dragonbaljonerna som numera heter NaD och blev adlad där. börgade förra fredan, håller på att gö akkademi. bara att alla runt mig har under500 p. och klart jag vet att de inte går ut på att adla barbarian.
 

DeletedUser

Guest
Han vill att du ska adla mig;) tror inte du når med adel men om du gör kan du ju försöka:cool:
 
Topp