OH utmanar gudarna och gudinnorna!

DeletedUser

Guest
Kan man gilla inbred mycket mer? :confused:

Tror detta kommer slita lite på inbred och kanske t,o,m så faller dom, :sneaky:


Men jag säger bara lycka till er båda och vi får se en ärad kamp nu :cool:







Go OH!
 

DeletedUser

Guest
Verkar vara en fin start på kriget om Inbred skickar adlar på oss i dgröna :p
 

Charles R Darwin

New Member
Reaktionspoäng
0
OH dags att lyfta på hatten och erkänna er besegrade

Kan slå vad om att Inbred kommer lyfta på mattan och lägga OH i högen bland alla andra triumfer :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
lol

haha de svårt krig vi får se om 2-3 dagar OH är 3 ggr så stor som inbred evil. men säger lycka till båda.
 

DeletedUser

Guest
För att rädda denna värld mot all ondska så väljer dgröna härmed att förklara krig mot Inbred och k45.
 

DeletedUser

Guest
Är det på detta vis ni har tänkt vinna kriget OH? Modigt av och och här är beviset på att ni inte tänker på stammen er och era kamrater, utan endast er själv.



Hejsan, ni som får detta är antagligen från min gamla stam WmE eller sånna jag kan lita på.

OH har förklarat krig emot Inbred, våra allierade. Och alla vet att OH kommer att köra över Inbred, det är ingen idé att va kvar i K45 och hjälpa Inbred då det kommer va slöseri med trupper och vi kommer själva att bli ett mål tillslut. Så, hur vill ni göra? Jag har fått erbjudan att gå till OH och att få ta med mig några. Så då kommer vi till frågan, är ni redo att följa med och va säkra en bra framtid på v16 eller stanna kvar och va ett framtida mål för OH?


MvH,

Namn har jag tagit bort :)
 
Senast redigerad av en moderator:

superbrosman

Member
Reaktionspoäng
0
Är det på detta vis ni har tänkt vinna kriget? Modigt av och och här är beviset på att ni inte tänker på stammen er och era kamrater, utan endast er själv.



Hejsan, ni som får detta är antagligen från min gamla stam WmE eller sånna jag kan lita på.

OH har förklarat krig emot Inbred, våra allierade. Och alla vet att OH kommer att köra över Inbred, det är ingen idé att va kvar i K45 och hjälpa Inbred då det kommer va slöseri med trupper och vi kommer själva att bli ett mål tillslut. Så, hur vill ni göra? Jag har fått erbjudan att gå till OH och att få ta med mig några. Så då kommer vi till frågan, är ni redo att följa med och va säkra en bra framtid på v16 eller stanna kvar och va ett framtida mål för OH?


MvH,

Namn har jag tagit bort :)

Man kan ju aldrig gissa att du spelar i k45, absolut inte.
 
Topp