[Officiellt]: ST1 förklarar krig mot kvinnohatare

DeletedUser

Guest
ja, men ska vi publicera allt annat som int är acceptabelt? tex massvälten i afrika? rassism, u name it. Så snälla, vi vet om alla problem - agerar vi? en annan sak.. (tror seriöst int att v3 vill höra om st o dess systerstammar med "krig" )

Det är ett fritt forum. Man får skriva vad man vill bara det inte bryter mot reglerna och om du inte har något positivt att säga så tycke jag du kan vara tyst. Man behöver inte kommentera allt.
 

DeletedUser

Guest
ja, men ska vi publicera allt annat som int är acceptabelt? tex massvälten i afrika? rassism, u name it. Så snälla, vi vet om alla problem - agerar vi? en annan sak.. (tror seriöst int att v3 vill höra om st o dess systerstammar med "krig" )

Ursäkta, jag kanske är lite för full..Men är nått av dom sakerna du har här har nämt relevanta till v3.se eller är det bara du som har pratat IGEN utan att tänka.
Hoppas att det är jag som är för full och att rasism/masssvält hör ihop med v3.se, för annars är det du som har varit för jä**a dum ett par ggr för mycket och kanske det isf dags för nån att vara tyst för att inte behöva en livräddare

KX4NQC02HI_vatten.jpg
 

DeletedUser

Guest
Annorlunda initiativ helt klart men finns det klara måltavlor som detta riktar sig till?

Ni borde förklara krig mot personer som inte tillför något och bara hivar ur sig ena korkade kommentaren efter den andra också, börja med h......8 kanske?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
allt ja säger är att denna tråd är lite dum. Bara banna dem som hiver ur sig, och allt är bra igen...

Ja agersand, välkommen o försöka...OJ glömde, du blev adlad :D Du får försöka i v4..
 

DeletedUser

Guest
allt ja säger är att denna tråd är lite dum. Bara banna dem som hiver ur sig, och allt är bra igen...

Ja agersand, välkommen o försöka...OJ glömde, du blev adlad :D Du får försöka i v4..

Det finns något utanför spelet också. Jag har två mål på V4, ett jag delar med resten av stammen och ett som jag delar med en del av den, vad det är lär märkas med tiden.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
//tycker du är rolig. Men du verkar int förstå att alla tycker int som fig lilla gubben.

Min åsikt, banna spelarna - jobbet klart. Din åsikt? adla mig?!?!eller va var din åsikt? ha krig via forumet? bli adlad:)D)? Sen tycker ja att de är relativt enkelt o reta upp dig lite extra :)
 

DeletedUser

Guest
Typiskt forumet.....det går upp ett ämne men efter ett par sidor ballar det ur direkt och handlar bara om vem som säger vad. Är det vad ni kan åstakomma här? Pajkastning?

Den här frågan om disskriminering skulle inte behöva komma upp här om alla stamledare tar tag i det direkt. Anmäl personerna till admin och det plockar bort dom för alltid. Dessa har inget här att göra. Så det vi behöver är tuffare stamledare och admins som gör sitt jobb och tar bort dom permanent.
 

DeletedUser

Guest
Typiskt forumet.....det går upp ett ämne men efter ett par sidor ballar det ur direkt och handlar bara om vem som säger vad. Är det vad ni kan åstakomma här? Pajkastning?

Den här frågan om disskriminering skulle inte behöva komma upp här om alla stamledare tar tag i det direkt. Anmäl personerna till admin och det plockar bort dom för alltid. Dessa har inget här att göra. Så det vi behöver är tuffare stamledare och admins som gör sitt jobb och tar bort dom permanent.

Vad jag har sett så ger att kalla nån fulla namn 2 veckors banning bara. sen så är dom tillbaka igen.

om nån skulle börja kalla någon spelare som jag känner fulla namn till den graden att dom tar det till sig så hade jag slängt stammen på dom tills dom dör, spelar ingen roll om du heter tyfon eller mannel. om nån gör det hade jag dragit med mig död i krig tills vi eller spelaren i fråga här utrotad.

stöder st fullt ut i denna fråga.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Tror aldrig det här skulle hända om en kvinna kalla en man för b*ög,mansh*ra etc
 

DeletedUser

Guest
Brukar aldrig hända heller för kvinnor är mycket mer mogna än män!
Specielt de som spelar spel ^^
 

DeletedUser

Guest
Brukar aldrig hända heller för kvinnor är mycket mer mogna än män!
Specielt de som spelar spel ^^

skulle väl egentligen vilja säga att det är individuellt...

men inser att du kanske har en poäng iaf...

Jag kan iaf inte bli sur pga av ett "spel"
 

DeletedUser

Guest
skulle väl egentligen vilja säga att det är individuellt...

men inser att du kanske har en poäng iaf...

Jag kan iaf inte bli sur pga av ett "spel"

Jag kan inte heller bli sur över ett spel även om det kan verka så ibland :p
Men jag skulle kunna bli förbannad på en person som kallar en annan person för något kränkande.
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
ST kanske borde börja med att rensa upp i de egna leden då..?
Kvinnohatare menar jag.

Väldigt mycket "fittstimm" i bynamnen.
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar kvinnor.
Ju fler desto bättre.
Underbara skapelser.
 

DeletedUser

Guest
kisstank: tack för upplysningen. Ska tag i det genast. Du får gärna messa IGM om vilka spelare det rör sig om.
 
Topp