Off Topic

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Konstigt bybyte. pelleswe och smokin bytade bara några timmar. Vad är meningen med det??=)
 
Senast ändrad:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Skulle 20 gå i krig mot KOL skulle dem vinna respekt som fan i mina ögon. Tveksamt om dem vågar dock. Men det hade varit soft att få äta mina ord.=)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag har avancerat till rör. Pipa är för gubbar.=)
Men jovars. Tw-stats med slanen i näven, dagen lång.
 

DeletedUser

Guest
Va kul det skulle vara med ett krig överhuvudtaget,som det är nu så krigar bara Bringt,det andra som händer i Värld 2 anser jag inte går under begreppet krig.

Skärpning säger jag till alla topp 5 stammar.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Va kul det skulle vara med ett krig överhuvudtaget,som det är nu så krigar bara Bringt,det andra som händer i Värld 2 anser jag inte går under begreppet krig.

Skärpning säger jag till alla topp 5 stammar.

Mja, TCO försöker ju adla RoS-R, men K¤O¤L hinner före.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag har en ny lek till oss. Nåt måste ju skrivas här inne


Vilket hade enligt er varit det intressantaste kriget?
Skit i vilken stam ni spelar i, släpp era diplomatiska förbindelser för en minut och ge ett ärligt svar

Vilka skulle bjuda på roligaste utmaningen.

Jag tror att ja måste säga KOL vs 20, det hade varit skit kul för alla förutom Frajda=)

Solace vs TCO vore också skoj satan

Eller Bring it vs TCO=)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mjo TCO mot Solace eller BringT hade vart ganska kul, kortdistans ftw ^^.

Ett världskrig hade vart hyffsat roligt, Norr mot Syd eller Öst mot Väst
 

DeletedUser

Guest
haha haj på er alla :)

svitjod.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Frajda fick lämna för att han inte platsade. Sim City och internadling i all ära, men deff i offbyarna?
 

DeletedUser

Guest
Frajda fick lämna för att han inte platsade. Sim City och internadling i all ära, men deff i offbyarna?

Byarna blir trevligare med många olika bybor, spjutmännen, svärdsmännen och spejarna som busar ihop med yxmännen, ryttarna mekar med katapulterna och en murbräcka för adelsmännen att rida på.

En äkta Sim City-by Ebolas! Inte så bra, men jävligt trevlig.
 
Topp