Off Topic

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Byarna blir trevligare med många olika bybor, spjutmännen, svärdsmännen och spejarna som busar ihop med yxmännen, ryttarna och på katapulterna och en murbräcka för adelsmännen att rida på.

En äkta Sim City-by Ebolas! Inte så bra, men jävligt trevlig.

En sån har jag, minus Catas. Dem fick inte vara med :(
 

DeletedUser

Guest
Eller så kanske han tröttnade att vara med i en stam som anfaller med defftrupper:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag har en ny lek till oss. Nåt måste ju skrivas här inne


Vilket hade enligt er varit det intressantaste kriget?
Skit i vilken stam ni spelar i, släpp era diplomatiska förbindelser för en minut och ge ett ärligt svar

Vilka skulle bjuda på roligaste utmaningen.

Jag tror att ja måste säga KOL vs 20, det hade varit skit kul för alla förutom Frajda=)

Solace vs TCO vore också skoj satan

Eller Bring it vs TCO=)


Jag hade ju haft skit skoj :S Jag har mer deff trupper än din stam :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag hade ju haft skit skoj :S Jag har mer deff trupper än din stam :)

Hehe återstår att se hur kul det kommer bli. Kungben ob lär du få iallafall.
Kulhetsfaktorn kan dock disskuteras. Särskilt om du stretar emot. Dem lär ju inte sluta o ge upp. Så för varje tåg du deffar så pajar du bara för dig själv. Tänk så=)
(Lycka till)
 

DeletedUser

Guest
Hehe återstår att se hur kul det kommer bli. Kungben ob lär du få iallafall.
Kulhetsfaktorn kan dock disskuteras. Särskilt om du stretar emot. Dem lär ju inte sluta o ge upp. Så för varje tåg du deffar så pajar du bara för dig själv. Tänk så=)
(Lycka till)

Haha, på tal om KungBen...Han sa för väldigt länge sedan till mig att det lönar sig inte att tänka. För tänker man för mycket så går allt åt helvete, det är bara köra på och chansa och aldrig ge upp.

Tråkigt att han var tvungen att pysa :(
 

DeletedUser

Guest
Haha, på tal om KungBen...Han sa för väldigt länge sedan till mig att det lönar sig inte att tänka. För tänker man för mycket så går allt åt helvete, det är bara köra på och chansa och aldrig ge upp.

Tråkigt att han var tvungen att pysa :(

Låt mig se om jag förstod detta rätt... KungBen sa alltså att man aldrig ska ge upp...? Wow, det måste vara dagens. Minst. Veckans kanske.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om en enda by som togs av KungBen där han försökt att ducka för att döda adlar... Inte EN ENDA by...
 

DeletedUser

Guest
Låt mig se om jag förstod detta rätt... KungBen sa alltså att man aldrig ska ge upp...? Wow, det måste vara dagens. Minst. Veckans kanske.

Hade han varit kvar i Sverige och framför allt varit kvar här på värld 2 hade du haft betydligt mycket mindre poäng. Så nu kan du vara tyst, för jag tycker bara du är jobbig!
 

DeletedUser

Guest
Fan KB var ju tvungen att sluta långt innan LaD ens började sniffa på MR pga sitt j'vla jobb :/

men var så kul att se hur ni alla skulle dra ner han i skiten när ni började plocka lätta byar av honom :)
svårt när den som Kö'ar honom även sitter 4-5 andra konton?? MR var fail i slutet :(

Men till skillnad från vissa andra som alltid ska komma med fina ursäkter o skriva fina trådar på externa om varför o hur de slutat så höll KB iaf käften för att folk så länge som möjligt skulle vara ovetande om att han slutat
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fan KB var ju tvungen att sluta långt innan LaD ens började sniffa på MR pga sitt j'vla jobb :/

men var så kul att se hur ni alla skulle dra ner han i skiten när ni började plocka lätta byar av honom :)
svårt när den som Kö'ar honom även sitter 4-5 andra konton?? MR var fail i slutet :(

Men till skillnad från vissa andra som alltid ska komma med fina ursäkter o skriva fina trådar på externa om varför o hur de slutat så höll KB iaf käften för att folk så länge som möjligt skulle vara ovetande om att han slutat

Hade han varit kvar i Sverige och framför allt varit kvar här på värld 2 hade du haft betydligt mycket mindre poäng. Så nu kan du vara tyst, för jag tycker bara du är jobbig!

Mmmmmmm... Snyggt där gubbar. Dock så förstår jag inte hur saker och ting går ihop. Det är de allmäna KungBen reglerna som inte stämmer för mig;
1. När KungBen förlorar byar, är det inte KungBen.
2. När KungBen tar byar, är det KungBen.
3. När KungBen får bra deff ob, är det KungBen.
4. När KungBen får bra off ob, är det KungBen.

Rent tekniskt sett skulle detta kunna fungera, om det inte vore för regel #5:
5. När allting händer på en gång, stämmer fortfarande regel #1-4.

Kan någon förklara detta för mig? Känns lite som den berömda kakan som alla vill ha kvar och äta på samma gång.
 

DeletedUser

Guest
Fintarn kör det i detalj för din skull :)

KB var tvungen att sluta pga av jobb(bankrelaterat) då han fick mer o mer att göra pga den begynnande krisen.

VI i MR höll käft då vi visste att om folk fick reda på att KB var borta skulle det kontot direkt bli en måltavla, alltså egentligen var det bara folket i ledningen som ens visste om i början att han var borta.

KB hade ofta en KÖ som inte kunde hantera kontot.

Alltså sen riktiga KB slutade så fanns det inte ofta nån som hade tid eller vilja som styrde det kontot, var under korta perioder som vissa duktiga lirare försökte få igång kontot igen men ingen som pallade att hålla det i skick.

KB försvann flera månader tidigare än de flesta av er tror.

edit* o nej ja är ingen medlem av KB´s fanklub, tvärtom så var det ofta jag som stod i andra lägret när det var strul i stammen, KB hade ett sätt att styra som jag inte höll med om, men en jävla duktig lirare är han för det och när jag vet sanningen så känns det lite dumt att så här långt senare fortfarande hålla käft.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp