OenSe2 VS Siva

DeletedUser

Guest
Då är det dags!

Efter att ha varit på varandras byar lite fram och tillbaka så är det äntligen dags. Efter att ha gått in och tittat på rapporterna som man ofta gör så upptäcker man plötsligt en liten rapport som ögonen genast fastnar på. SIVA har förklarat krig! D: :awsm:

SIVA VS OENSE2.png]

The war has begun!

För er som är intresserade av att se statistiken sedan tidigare så har ni den här.

Sida 1:
Stammar: OenSe2
Sida 2:
Stammar: Siva

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 8
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69,960
Sida 2: 50,117
Skillnad: 19,843

chart



Jag kommer till att hålla denna tråd uppdaterad med statistik. Efterhand kommer även OB statistik att komma in (för dig Tjäder:awsm:)

Stort lycka till! Både Siva och andra gänget i OenSe2:cool:

Good luck and have fun
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför är dessa stammar allierade med Oense2? Är ju verkligen läge nu att byta sida och inta sydöst ;)
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Utmärkt läge för Oense att slå till mot Oense2 om någon vecka när Siva fått ta lite stryk och dödat lite av Oense2:s trupper. Tar man inte chansen då kan det bli jobbigt att ta mark i världen senare.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Utmärkt läge för Oense att slå till mot Oense2 om någon vecka när Siva fått ta lite stryk och dödat lite av Oense2:s trupper. Tar man inte chansen då kan det bli jobbigt att ta mark i världen senare.

Jag tror de är rädda för frontspelarna i OenSe2, de är riktigt vassa.

lol, som om.
 

DeletedUser

Guest
Och GBAU? :eek:

Hoppas Siva också har några som hjälper dem D:

varför försöker du få det att låta som det vorre något skamligt med att gangbanga och ta hjälp av en miljard stammar?

Det är ju exakt precis så gänget i Oense alltid gjort, och alltid kommer göra.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
varför försöker du få det att låta som det vorre något skamligt med att gangbanga och ta hjälp av en miljard stammar?

Försöker jag inte alls!

Konstaterade bara att Siva som är hälften så stora som sin fiende verkar kör alliansfritt medan OenSe2 har 3 allys på topp 10 ^_^
 

magica de hex

New Member
Reaktionspoäng
0
Försöker jag inte alls!

Konstaterade bara att Siva som är hälften så stora som sin fiende verkar kör alliansfritt medan OenSe2 har 3 allys på topp 10 ^_^

Alliansfritt vet jag inte men ja, Oense2 är dubbelt så stora poängmässigt men deras spelare förlitar sig endast på andra stammar.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
här har vi alla stats som är värda något, såhär tidigt på en värld.

Tycker det visar ganska bra vem som presterat bäst.


Sida 1:
Stammar: Siva
Sida 2:
Stammar: OenSe2

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 132
Sida 2: 260
Skillnad: 128

chart




Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 660,088
Sida 2: 1,288,131
Skillnad: 628,043

chart
 
Topp