OBEY, en pre-made, en blivande legend?

DeletedUser

Guest
Efter en snabb överblick utav kartan och omvärlden. Så ser vi två möjliga vinnare utav världen. Redan såhär tidigt, men det första rejäla hotet är stammen OBEY, som jag personligen tippat som vinnare på förhand. Utifrån en rad faktorer, men mestadels nicken som sitter inne i den stammen. Fireside/Conrad75, Kacka65, Noi5y, CPNJ, Abel, ThePunisher, Fast29 och stock bl.a.

Dock ligger de i kollisionskurs med stammen OnC på kartan, frågan är vilken stam som först vågar bjuda upp till dans? OnC är givetvis andra stammen som ses som ett rejält stabilt tips, till en slutlig världsseger. Nicken där är ju många och när de dessutom tappat sin egen lilla egoist Hallonkräm, så kan de gå framåt. Simon och Håkan blev ingen duktig duo enligt ryktet. Dessutom sägs det att de sitter på 1200+ yx och 500+ lk om man ska tro simons kommentarer runtom i chatterna.

[11/3/12 17:01:20 ] Simon/Hallonkräm :): jag har 500 lk
[11/3/12 17:01:22 ] Simon/Hallonkräm :): och 1200 yx
[11/3/12 17:01:25 ] Simon/Hallonkräm :): :)'
[11/3/12 17:02:01 ] mesut29/Frälsning: 1200 yx svårt att ha så här tidigt.
[11/3/12 17:02:16 ] Simon/Hallonkräm :): inte om man farmat in över 750k

Tack mesut för att du gav mig skypequote ur rawr! chatten :)

Stammen BAKIS skulle man kunna tippa också, men Wallin och gänget har en historia av att få tråkigt och sluta världen efter ett litet tag. Därför är de borta från min tipplista.

Angående OnC kan man dessutom tillägga att det ryktas om att gangbang ska komma emot dem, från stammen -V-, bland annat innehållandes taipan, med 30 allierade stammar, låter mycket i know. Men rykten är som sagt rykten.

Tack för ordet och lycka till i världen allesammans.
 
Reaktionspoäng
0
Tack för en heads up om gangbangen. Ska bli intressant att se om den blir utav. Taipan och gänget är ju kända för att hata vissa i stammen. Således blir det väldigt intressant att se vad som händer och sker. Tack för heads upen i alla fall. Det uppskattas.
 

DeletedUser

Guest
Se upp bara så inte anlitade fallskärmsjägare landar i era byar OnC.
 

DeletedUser

Guest
Tycker du även skulle kunna skriva in GrIngo i OBEY gänget, detta gör inte stammen mindre intressant! :)

Ang gangbang, ska bli sjukt skoj att följa. Kanske ska man låta hästarna börja löpa så långt som till k45 när/ifall det händer, där lär väll det finnas mkt fulla gråa byar isåfall?
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att jag inte väggat någon värld då jag inte kört start sen v5 och då var jag för kass för att anfalla!

men det var fyndigt!

rasist...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag inte väggat någon värld då jag inte kört start sen v5 och då var jag för kass för att anfalla!

men det var fyndigt!

Tack, jag ville bara vara lite fyndig. Men det är fortfarande bara ett rykte, sitter du med någon fakta bakom det hela?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Efter en snabb överblick utav kartan och omvärlden. Så ser vi två möjliga vinnare utav världen. Redan såhär tidigt, men det första rejäla hotet är stammen OBEY, som jag personligen tippat som vinnare på förhand. Utifrån en rad faktorer, men mestadels nicken som sitter inne i den stammen. Fireside/Conrad75, Kacka65, Noi5y, CPNJ, Abel, ThePunisher, Fast29 och stock bl.a.

Dock ligger de i kollisionskurs med stammen OnC på kartan, frågan är vilken stam som först vågar bjuda upp till dans? OnC är givetvis andra stammen som ses som ett rejält stabilt tips, till en slutlig världsseger. Nicken där är ju många och när de dessutom tappat sin egen lilla egoist Hallonkräm, så kan de gå framåt. Simon och Håkan blev ingen duktig duo enligt ryktet. Dessutom sägs det att de sitter på 1200+ yx och 500+ lk om man ska tro simons kommentarer runtom i chatterna.

[11/3/12 17:01:20 ] Simon/Hallonkräm :): jag har 500 lk
[11/3/12 17:01:22 ] Simon/Hallonkräm :): och 1200 yx
[11/3/12 17:01:25 ] Simon/Hallonkräm :): :)'
[11/3/12 17:02:01 ] mesut29/Frälsning: 1200 yx svårt att ha så här tidigt.
[11/3/12 17:02:16 ] Simon/Hallonkräm :): inte om man farmat in över 750k

Tack mesut för att du gav mig skypequote ur rawr! chatten :)

Stammen BAKIS skulle man kunna tippa också, men Wallin och gänget har en historia av att få tråkigt och sluta världen efter ett litet tag. Därför är de borta från min tipplista.

Angående OnC kan man dessutom tillägga att det ryktas om att gangbang ska komma emot dem, från stammen -V-, bland annat innehållandes taipan, med 30 allierade stammar, låter mycket i know. Men rykten är som sagt rykten.

Tack för ordet och lycka till i världen allesammans.

haha patetisk nolla du är, jag vet att du är en av Rawr!
du är så dålig på ljuga.. dock ut med din nick.
 

DeletedUser

Guest
GrIngo, vilket nick hade du på V8 i UT?

kimlin

V4: -Ä-
V8: -ST2- / UT / WTrash / IGS
 

DeletedUser

Guest
Vad som började som en ryktes tråd nr2 fortsätts i pajkastning..
Men men fortsätt slåss ni ;-)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Med tanke på de reaktioner som jag redan har fått angående denna tråd så stänger jag den. Intressant läsning men en del av er har gått för långt.
 
Topp