O-G vs =K=

DeletedUser

Guest
er :D :p



(Inlägget som du har skrivit är för kort. Var vänlig och utöka ditt inlägg till minst 10 tecken.)
 

DeletedUser

Guest
så du vill bryta din existeriande allians och gå i krig mot oss? Gäller det hela din stam eller bara dig :confused:
 

DeletedUser

Guest
vår ända chans är att göra en allians för att rädda världen! vilka hänger me? :sneaky:

Jag vill, Jag Vill Jag vill! Jag Vill! Vi räddar alla världar från små p12:eek:r som bara vågar snacka skit på internet men är fega som fan när de kommer te irl. Eller rädda världarna från Mesut, Mig å andra trollare kan åckså (hahahha) vara bra. Eller rädda tw från dåligt ledarskap. Men inget kommer hända så kör på å skicka <3 till varandra :)

// <3
 
Reaktionspoäng
0
Jag kom och tänka på en grej, som är genomgående för denna värld.. Och det är att folk verkar sakna stolthet i sitt spel och namn. Dem springer med svansen mellan benen, skyller på orsaker hittan o dittan om jobb, bla bla.

Jag har genomgått en operation och tappat 72kg på 1år, det kan anses med komplikationer som kom med, vara en rätt tung period, ändå är det inte så att jag gråade för några inkommande.

Nu är det ju inte allt för relevant jag skriver, men jag har tappat respekten helt för spelarna här på tw, ingen verkar ha en ryggrad och stå upp för sig själv och sin stam, utan lämnar en dålig situation som bara gör det värre för de som är kvar. Även fast dessa ändå inte gjort något större motstånd heller. Mer som punchingbags, lite lätt träning.
 

DeletedUser

Guest
Jag kom och tänka på en grej, som är genomgående för denna värld.. Och det är att folk verkar sakna stolthet i sitt spel och namn. Dem springer med svansen mellan benen, skyller på orsaker hittan o dittan om jobb, bla bla.

Jag har genomgått en operation och tappat 72kg på 1år, det kan anses med komplikationer som kom med, vara en rätt tung period, ändå är det inte så att jag gråade för några inkommande.

Nu är det ju inte allt för relevant jag skriver, men jag har tappat respekten helt för spelarna här på tw, ingen verkar ha en ryggrad och stå upp för sig själv och sin stam, utan lämnar en dålig situation som bara gör det värre för de som är kvar. Även fast dessa ändå inte gjort något större motstånd heller. Mer som punchingbags, lite lätt träning.

Tycker faktiskt jag stod upp lite när ni gick på mig ;) och inget gnäll blev det heller ;) Nu har jag 50 attacker dagligen, finns faktiskt lite hopp om vissa spelare i världen :D även om det är sällsynt!
 

skal

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi på Kaizen gjorde en fet chansning med att hoppa på Kort och den gick inte hem helt enkelt. Från mitt håll är det inga sura miner, skulle jag vara OG så skulle jag handla likadant. Tyvärr var jag på tjänstresa i Köpenhamn när OG anföll och att hantera över 800ink på iphone gick inte så bra. Dem flesta har hoppat av stammen, men några få tappra själar är kvar och vässer sina deffskickligheter. Tyvärr är det mer resor för mig och jag bestämde mig för att trycka på knappen igår kväll.

Vill gratulera OG till bra spel på v15 och grattis i förskott till vunnen värld.

Sist vill jag tacka alla medlemmar i Kaizen, det har varit en fantastisk rolig resa med er!
Babayaga
=K=
 

DeletedUser

Guest
Jag kom och tänka på en grej, som är genomgående för denna värld.. Och det är att folk verkar sakna stolthet i sitt spel och namn. Dem springer med svansen mellan benen, skyller på orsaker hittan o dittan om jobb, bla bla.

Jag har genomgått en operation och tappat 72kg på 1år, det kan anses med komplikationer som kom med, vara en rätt tung period, ändå är det inte så att jag gråade för några inkommande.

Nu är det ju inte allt för relevant jag skriver, men jag har tappat respekten helt för spelarna här på tw, ingen verkar ha en ryggrad och stå upp för sig själv och sin stam, utan lämnar en dålig situation som bara gör det värre för de som är kvar. Även fast dessa ändå inte gjort något större motstånd heller. Mer som punchingbags, lite lätt träning.

Bra sagt! blir man attackerad så får man väl se till att man försvarar sig och gör motstånd ist för att gråa sig och skylla på jobb etc,menar,tror inte att ni i O-G är mkt annorlunda med dygnsrutiner som andra,jobb/skola etc. Ändå har O-G tagit sig till toppen tack vare envishet och dom har itne gråat sig så fort det har blivit motstånd utan kan tänka mig att dom tryckte på ännu mera då.
 

DeletedUser

Guest
Vägen till riktig framgång på TW är att när man passerat de första världarna då man adlas bort efter 1 2 eller 5 byar.. nagla sig fast i en medioker stam. Där håller man fast för glatta livet. När de stora kommer och slår ut er så ser man til att vara en så stor plåga som möjligt. Då skapar man sig ett namn. och på nästa värld. vips så blir man rekryterad till en elit stam och kan vara med och slåss om segern på en värld på allvar.


Inget kommer gratis.


vill dock poängtera att jag gillar Astras attityd ingame.
 

DeletedUser

Guest
Vägen till riktig framgång på TW är att när man passerat de första världarna då man adlas bort efter 1 2 eller 5 byar.. nagla sig fast i en medioker stam. Där håller man fast för glatta livet. När de stora kommer och slår ut er så ser man til att vara en så stor plåga som möjligt. Då skapar man sig ett namn. och på nästa värld. vips så blir man rekryterad till en elit stam och kan vara med och slåss om segern på en värld på allvar.


Inget kommer gratis.


vill dock poängtera att jag gillar Astras attityd ingame.


Vägen till segern är aldrig lätt! Alla har vi blivit rimmade någon gång,och det är när vi blir våldtagna som vi lär oss,vi lär oss av misstagen vi gjorde och vi lär oss att hantera situationer bättre om man inte ger upp med en gång utan försöker,och därmed blir bättre,så efter kanske några världar kan du hålla emot en stam i kanske 3 månader istället för 3 dagar.
 
Topp