Nytt Ämne

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
men snälla söta alla, jag ber om ursäkt om det här känns olustigt för vissa.

Det jag ville belysa var att de flesta har brutit mot regeln genom att visa för mmracing att han själv gjort det trots att han försvarar regeln.

Att jag själv brutit mot regeln visste jag om nu men inte när jag gjorde det.

Men vi kan släppa alltihop då jag precis fått reda på att vare sig jag eller mmracing brutit mot någon regel.

Man har rätt att ge bort byar till stammen för att vinna taktiska fördelar.
Det du inte för göra är att fortsätta adla byar EFTER att du sagt att du ska sluta och påbörjat internadling.
Problemet kvarstår ju ändå med regeln då man borde få adla tillbaka byar som man inte vill ska gå till fel personer.
Alltså en återadling borde gå att se ganska snabbt och godkännas.
Att adla fiendebyar kan jag köpa att man inte får göra trots att det är lite fånigt då alla stammar troligen har internadling så det blir över:)

Men ännu en gång ber jag mmracing om ursäkt då han tar illa upp för så lite.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte på forums inlägget om regler som gjordes, men den är stängd nu

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=11103

Kom att tänka på, är det inte fel av en admin att berätta om en vädjan eller liknande, eller som det skrivs i supporten; Observera att vi inte delger oss av någon information angående detta.. trodde och har för mig att inget ska komma ut, men ändå sitter nån och berättar vad vashanka skrev i sin vädjan


2 straffpoäng för det


nääää fyyy så du säger...en admin som gör fel? (tolka det som ni vill, ni vet vart jag samlar mina starffpoäng, men det är då en tolkning helt av er, intresset i en tråd bestäms väl bara av er?)
 

DeletedUser

Guest
men snälla söta alla, jag ber om ursäkt om det här känns olustigt för vissa.

Det jag ville belysa var att de flesta har brutit mot regeln genom att visa för mmracing att han själv gjort det trots att han försvarar regeln.

Att jag själv brutit mot regeln visste jag om nu men inte när jag gjorde det.

Men vi kan släppa alltihop då jag precis fått reda på att vare sig jag eller mmracing brutit mot någon regel.

Man har rätt att ge bort byar till stammen för att vinna taktiska fördelar.
Det du inte för göra är att fortsätta adla byar EFTER att du sagt att du ska sluta och påbörjat internadling.
Problemet kvarstår ju ändå med regeln då man borde få adla tillbaka byar som man inte vill ska gå till fel personer.
Alltså en återadling borde gå att se ganska snabbt och godkännas.
Att adla fiendebyar kan jag köpa att man inte får göra trots att det är lite fånigt då alla stammar troligen har internadling så det blir över:)

Men ännu en gång ber jag mmracing om ursäkt då han tar illa upp för så lite.



jag vet att jag kan ha gjort fel jag står för det, men jag försvarar ändå regeln dessutom... även solen har fläckar, om du fattar vad som menas med det :)
 

DeletedUser

Guest
jag vet att jag kan ha gjort fel jag står för det, men jag försvarar ändå regeln dessutom... även solen har fläckar, om du fattar vad som menas med det :)

Inte den typen av fläckar som du beskriver!

Wiki sa:
Solfläckar är mörka fläckar på solen som beror på att solen är något kallare i de områdena. Mycket solfläckar innebär tvärt emot vad man skulle kunna tro att solen är varmare än normalt. Detta beror på att när solen är varmare än normalt är fler områden något kallare. Solfläckarna varierar i cykler om elva år.
 

DeletedUser

Guest
det är ett ordspråk ditt är vetenskap eller något :) solen är ju inte ens en planet bara en stjärna/gasmoln :) enligt min teknik/fysik lärare är den största stjärna vi känner till Epsilon, den är 3.000 ggr större än solen, solen tror man bara är störst för den har högst skenbar magnitud (storleken man ser) men Epsilon har större absolut magnitud (den egentliga storleken)
 

DeletedUser

Guest
WoW, det visste jag inte. Kan du inte lägga ut en bild? Gärna i naturlig storlek. :)
 

DeletedUser

Guest
Inte för att jag har med saken att göra.

Men de kan ju handla om att flytta om fronter också.
Jag vet ju inte syftet med den här saken som mash har gjort. men de kan finnas allt för många förklaringar.

Och jag säger som dom andra. Ta de IGM istället för att hänga ut en massa folk hela tiden.

Tycker V3 bara blir en sämre och sämre värld då de ska kastas skit på andra spelare öppet.
 
Topp