Nya och gamla Fiskehistorier

DeletedUser

Guest
Men om man kollar som familj så har ni mycket mer poäng än ST2.
För ni är väl en familj deras krig är väl ert krig?
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
men då får bättre statestik komma upp som räknar HELA WCW;)


spirit

No problems, då ligger vi ännu mer +
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCW-B STsWCW nWCW-K nWCWKa
Players:

Timeframe: 21/06/2009 19:00:00till27/08/2009 16:53:27

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,214
Sida 2: 76
Skillnad: 1,138

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,949,457
Sida 2: 656,971
Skillnad: 10,292,486

image.php


;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: STsWCW NwcwMA nWCWKa nWCW-B nWCW-K
Players:

Timeframe: 21/06/2009 00:00:00till27/08/2009 16:58:36

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3,349
Sida 2: 9,752
Skillnad: 6,403

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,214
Sida 2: 76
Skillnad: 1,138

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 28,509,834
Sida 2: 83,297,581
Skillnad: 54,787,747

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,949,457
Sida 2: 656,971
Skillnad: 10,292,486

image.php



Bättre nu?

Jäklar Brightside!!!! hehe
 

DeletedUser

Guest
Asså det är något kopiöst (stavning) mycket ST2 adlar! Det är fan i mig sjukt duktigt.
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
ST2 ni ger ju STsWCW grymt med pisk.
Har WCW familjen tagit sig vatten över huvudet när dom gick in i detta krig?
Jag tror inte att dom har så mycket kvar att ge MEN jag HEJAR fortfarande på er!

Okej... om man kollar på dessa stats så kommer du se att hela wcw inte håller på att kollapsa... hur står det till hörni?

Side 1:
Tribes: NwcwMA nWCW-K nWCWKa
Players:

Side 2:
Tribes: -ST2- Stribe MASH StribA
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 750
Sida 2: 724
Skillnad: 26

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 221
Sida 2: 31
Skillnad: 190

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 6,437,881
Sida 2: 6,284,186
Skillnad: 153,695

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,109,217
Sida 2: 294,321
Skillnad: 1,814,896

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2- MASH Stribe Elite StribA
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCW-K nWCWKa nWCW-B STsWCW
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 285
Sida 2: 235
Skillnad: 50

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,480,817
Sida 2: 2,234,244
Skillnad: 246,573

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj hade visst bara sätt en sida av kriget :)

PS viste inte att Elite var på er sida?
 

stork

New Member
Reaktionspoäng
0
om du tittar storleksmässigt på stammarna så ser du att st2 är 3 gånger så stora,tror att det kan vara en stor orsak till att det inte går så bra för stswcw tyvärr.


om du kollar wcwfamiljens storlek tillsammans så är dom hyfsat mkt större än oss i ST2, och det är väl så man bör räkna när deras familj för ett gemensamt krig - men det handlar inte om storlek utan aktivitet,kommunikation och stamsammanhållning.
 

DeletedUser

Guest
Jag har då incs från NwcwMA så nog gör de något allt, och jag tror att deffen har börjat trilla in hos de aktiva STsWCW-spelarna.

Man får inte glömma att många av de spelare vi adlar är halvt om halvt inaktiva. Några är lite ringrostiga också - hej GZ! :rolleyes:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
I detta krig så finns det inga dåliga stammar. Alla har visat sig lika skickliga, men mest beundrar jag MASH som har stått emot så länge ensamma.
Inte undra på att de tappat mycket byar, till de duktiga spelarna i norr.:D

Sen kanske vi i ST2 hade en hel del tur då vi anföll STSWCW. Vi går på deras inaktiva spelare och kö konton, men även de aktiva spelarna. Bara tompa´s konto är fredat, resten anfaller vi.

Glöm inte att de också deffas av resten av WCW och att WCW skickar över spelare till STSWCW som förstärkning, nu senast gick Miffot dit, och förstärkte:eek:

Det spelar ju ingen roll för oss då vi anfaller alla som tillhör WCW stammarna.

Det man "förlorar på gungorna tar man igen på karusellen", och det händer nu också, MASH förlorar byar och vi andra tar byar. Som statistiken visar så är det väldigt jämnt mellan Nord och Syd.

Väldigt skönt att detta krig hålls på en mogen och bra nivå i forumet. Det är ju trots allt ett spel, och vi i Tigrarna tycker inte illa om någon annan stam, även om vi vill ha era byar:)
 

DeletedUser

Guest
Jag har då incs från NwcwMA så nog gör de något allt, och jag tror att deffen har börjat trilla in hos de aktiva STsWCW-spelarna.

Man får inte glömma att många av de spelare vi adlar är halvt om halvt inaktiva. Några är lite ringrostiga också - hej GZ! :rolleyes:

Det är inte lätt att hänga med i dagens teknik, jag menar gamle GZ har precis lärt sig hur script fungerar, snart ska jag nog komma på hur man adlar byar också.

Krig är krig, allt är tillåtet. Jag respekterar såväl vän som fiende.

Givetvis är det imponerande att st2 tagit så många byar av oss, men som sagt, det är mestadels byar som tillhör inaktiva spelare. Jag fick 4-5 kö-konton på mig, konton som det inte går att anfalla från pga av för lång kö-tid. Men faktum kvarstår, bra jobbat st2!

Stswcw kommer alltid leva vidare, vi är ett gäng tappra krigare som iaf har kul tillsammans.

Det ser ljust ut för vår stam, det kanske blir vi som tar hem hela v3, vad är oddsen på det? Någon som vet? Peterinas?

Nej nu ska jag träna adling på mina egna byar, så jag får upp ångan!
 

DeletedUser

Guest
Det är inte lätt att hänga med i dagens teknik, jag menar gamle GZ har precis lärt sig hur script fungerar, snart ska jag nog komma på hur man adlar byar också.

Krig är krig, allt är tillåtet. Jag respekterar såväl vän som fiende.

Givetvis är det imponerande att st2 tagit så många byar av oss, men som sagt, det är mestadels byar som tillhör inaktiva spelare. Jag fick 4-5 kö-konton på mig, konton som det inte går att anfalla från pga av för lång kö-tid. Men faktum kvarstår, bra jobbat st2!

Stswcw kommer alltid leva vidare, vi är ett gäng tappra krigare som iaf har kul tillsammans.

Det ser ljust ut för vår stam, det kanske blir vi som tar hem hela v3, vad är oddsen på det? Någon som vet? Peterinas?

Nej nu ska jag träna adling på mina egna byar, så jag får upp ångan!
ni skulle satt fart på internadlingarna , såna konton som är låsta är inte bra , satt själv på spna i ST2 när jag gästspela där och det är tungt , ja man vet aldrig turen kan vända , men taktiskt och ta (gratis) byar , är ju trots allt byarna man skall ta och kan man raskt flytta fronten tar man dom mer inaktiva eller KÖ konton , kommer nog bli lite kärvare nu för ST2 ju längre norrut dom kommer , men bara man tuggar på så ska det gå bra , är ju samtidigt länge sen STswcw körde ett aktivt krig , vet heller inte varför dom alltid stårr som en ensamvarg i wcw krigen , taktiskt eller fegt? ja det vet nog bara STswcw
men men är ett krigs spel och må bäste stam vinna =)
 
Topp