Ny runda - Start 01.10!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om du vill va så seriös så får du väl ta o skaffa dig ett team då?

trodde jag fick ett igår med bra spelare men dom var redan ett team och blåste mig :p jag skicka min def till en och attacken kom in mur var ner skicka tillbaka min trupper attack kom på min trupper dog och sen typ höll dom på så no stop tills dom adla mig plus 2 andra lirare som jag inte tror var med dom utan dom bara farma mig haha

ett team är på g nu faktiskt.
men det är till normala världarna här på .se behöver ett till speed också fast vem vet vi kanske går över till speed sen :)
 

DeletedUser

Guest
Misstänker att du menade 23-01 rundan han vart inte så glad om man säger så.

Men ja, det skulle vara mer barbarinen med gärna någon inställning som gör att dom inte går att adlas så länge det inte har varit en spelar by innan
Hahaha, ja den jag menar, nej, inte kul att få ett tåg på sig när man bara har off :D

Är du helt bakom flötet eller? Om du kollar när Gaffel la upp infon i forumet så är det 12 minuter innan speeden börjar vilket är väldigt sent informerat. :)

Ja, jag kanske är helt bakom flötet, men jag är ganska säker på att han skrev det några timmar innan iaf.

Citerar från annan tråd,
Vi kör ikväll igen! Missa inte det!

Startar runt 20.00, typ, så om vi räknar med "Gaffel-försening", typ 21.00.

Ses då mina vänner

Här har du en länk också, hoppas att det räcker för att du ska förstå. Gaffels inlägg kl. 15.18
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja du... Verkar ju betydligt smartare att starta en ny tråd att de kommer komma upp nya rundor istället för att lägga in de i mitten av en gammal runda. Det är ju inte så att man går in o letar efter tex krigsförklaringar i en top 10 spelare tråd...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Misstänker att du menade 23-01 rundan han vart inte så glad om man säger så.

Men ja, det skulle vara mer barbarinen med gärna någon inställning som gör att dom inte går att adlas så länge det inte har varit en spelar by innan

Om du missade det så fanns det 1 barbar runt min 15x15 ruta i starten, 30 min in i spelet så ökade antalet barbarer så skyll inte på att det var mycket barbarer i början.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att Gaffel kan fixa fram en till runda ikväll, gärna en som liknar de två första test rundorna!;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja du... Verkar ju betydligt smartare att starta en ny tråd att de kommer komma upp nya rundor istället för att lägga in de i mitten av en gammal runda. Det är ju inte så att man går in o letar efter tex krigsförklaringar i en top 10 spelare tråd...

1 enda tråd i Speed, som var öppen och du missade det... Scheisse.

Här har du två informationsinlägg, som du antagligen också har missat;

http://forum.tribalwars.se/showpost.php?p=375988&postcount=2

http://forum.tribalwars.se/showpost.php?p=375991&postcount=3
____________________________________

Speed är också en sådan värld där rundar kan komma när som helst, det är fullständigt omöjligt att göra rundor roliga om man som administratör inte följer upp dem. Annars blir det likadant varenda gång, med variationen på katas, bash, oba eller dylikt. Enligt mig är det inte mycket att hänga i granen.

Du får helt enkelt vänja dig vid att det blir såhär ibland. ;)

____________________________________


Rundan är över och jag stänger härmed tråden. Hoppas ni haft en rolig runda trots att folk hamnade i Inter! :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp