Ny på jobbet

DeletedUser

Guest
Tjenare vår store himelske Gaffel har i sin allvetande godhet och visdom gett mig ansvaret för att ordna upp i detta forum.
Igår skrev han tydligt och bestämt att jag ska bossa över TW-Träff delen av forumet och jag, inte för att jag hade nått att säga till om, acepterade detta stora ansvar med glädje.
Jag tänkte med den här tråden precentera mig och vad jag tänkte göra för kul med detta forum med er hjälp.

Vi börjar med en kortare presentation så ni vet vem ni har att göra med då jag är en ganska ödmjuk och tillbakadragen person här på forumet som ni antagligen alldrig har stött på tidigare :rolleyes:
Jag heter Viktor Risling och jag har tagit hand om ett par väldigt lyckade TW-Träffar uppe i Stockholm som varit mycket uppskattade. Här på forumet är jag väll mer bekant som MrRisling eller bara MrR.
Jag gillar att ha en trevlig och avslappnad attityd till spelet och uppskattar gärna en god öl tillsammans med en spelfiende.
Jag vill dock slippa onödigt spammande och otrevligt betéende så det får ni vara så goda att strunta i så gör ni mitt jobb mycket enklare.

För att sen försiktigt glida över till vad jag tänker göra med er hjälp här i TW-Träff forumet: Jag ska se till att göra allt i min makt för att alla TW-Träffar skall bli trevliga och välorganiserade träffar, jag ska hjälpa den som önskar göra en TW-träff med råd och tips men även med deltagarlistor och liknande göromål.
Självklart är det frivilligt med min hjälp och man kan om man så önskar göra en TW-Träff med egna krafter.
Jag kan inte lova att jag kommer dyka upp på alla Träffar men jag kan dock lova att göra mitt bästa för att alla träffar ska bli så lyckade som möjligt.

Är det nån som har funderingar kring vad som behövs göras kring en TW-Träff så tveka inte att fråga mig.
Är det nån som kommer på nått jag borde ta hand om så säg gärna till i den här tråden.

MvH//Mr "Partyfixaren" Risling
 

DeletedUser

Guest
Grattis Risling =)
Jag hoppas att jag får kommer på flera träffar som du är med i. Riktigt roligt att vara med dig faktiskt =)
Du gör ett extremt bra jobb!
 

DeletedUser

Guest
GZ MrR :) (fucking 10 teckens regeln börjar få mig irritterad XD)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Grattis Risling :), vart hade du tänkt att nästa TWTräff ska äga rum :)?
 

DeletedUser

Guest
Nästa träff blir väll DH, sen ska jag försöka se till att få fart på Norrköpingsträffen, Gbg träff2 och Falun/Borlänge träffen.
Efter nyår blir det sthlms träff nr3
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Help, gud vare oss nådiga...

Skämt åsido, rätt man på rätt plats, ser fram mot fler träffar.
 

DeletedUser

Guest
gratis risling.....kan du fixa en träff också på sydligare bredgrader :D.
Det finns faktiskt personer nere i malmö, lund, ystad och liknande städer dår personer som också vill gå på tw-träff ;).
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker vi kör en stor tw-träff i Jönköping (inte DH)
Det är centralt, bra och nära mig
 

DeletedUser

Guest
Innebär detta att du kommer se till så det inte blir någon mer stadsparks lunk i regnet när det är göteborgs träff ? :)
 

DeletedUser

Guest
Inget fel på Slottskogen, vi måste bara låta den globala uppvärmningen göra sitt så det blir plusgrader och solsken. ;)

Grattis Risling.
 
Topp