Ny Community Manager!

DeletedUser

Guest
Kära spelare på Tribal Wars.se.

Från och med den 1:e Juli så kommer InnoGames GmbH officiellt att ha en ny Community Manager för deras svenska version av Tribal Wars.

Vi vill därför välkomna SuperNova som ny Community Manager hos InnoGames.

Vi har valt SuperNova därför hon har varit en medlem av det svenska supportteamet under en väldigt lång tid. SuperNova har mycket goda sociala egenskaper vilket är mycket viktigt för detta jobbet. Hon brinner inte bara för spelet utan även för hela det svenska communityt och kämpar hela tiden för att utveckla och förbättra.

Vi på InnoGames är övertygade om att SuperNova kommer att göra ett strålande jobb och jag lämnar över tyglarna till väldigt kapabla händer.


Med detta sagt så vill jag passa på att tacka alla spelare för dessa år som har gått. Jag tackar inte bara för min tid som Community Manager utan även som spelare, det har verkligen varit ett nöje!

//Väl mött!
Eran egna Mathias "The Conqueror"
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Tackar för tiden hos oss TQ, du skötte dig stabilt tycker jag. Med det sagt ser jag ändå fram emot SuperNova som CM, välkommen till förarplatsen, hoppas på STORdåd från dig ;)!
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Kan bara hålla med föregående skribenter.

Tack för din tid The Conqueror, och lycka till med allt framöver SuperNova! :)
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Tackar för den fina tiden med dig som CM här på .se.
God fortsättning IRl o lycka till!

//HAmpus
 

DeletedUser

Guest
Antar att jag får ge ett prov på mina "goda sociala egenskaper" och önska dig lycka till i fortsättningen TC. Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det här, för det känns lite lamt att säga du lärt mig mycket när jag i samma tråd blir kallad tant. Men du har i alla fall visat att man inte måste vara gammal för att vara klok.

Jag bör egentligen gratulera dig, för som sagt var brinner jag för spelet, spelarna och communityn och det måste bli väldigt skönt för dig att slippa mig. Tänk alla kreativa, tykna och hopplösa walls of text med oklanderliga argument som du nu kan strunta totalt i. För att inte tala om att du slipper ha mig till att verbalt sätta dig på plats hela tiden. (Till och med jag tycker det måste vara rena himmelriket att slippa mig!) Ha ett underbart, fantastiskt liv!

Och tack för gratulationerna, lovar jag ska försöka fylla TC's skor med mina "kapabla händer"!
 

DeletedUser

Guest
Sweet så man kan spamma externa igen, de har man inte kunnat sedan gaffel lekte :D
 
Topp