Ny baby-sitter

DeletedUser

Guest
Mjo, vissa av er är ju lite knepigare, men jag ska inte dra alla över samma kant kanske:)

kan du visa på nått som säger att vi är knepigare än folk på andra världar?

och de flesta som lirar på v2 spelar ju också på andra världar så att vi här skulle vara knepigare är bs, att vi inte tar skit utan protester är väl vad som fått folk att tycka vi är "besvärliga"
 

DeletedUser

Guest
Måste bara tillägga en sak!

Det är ju trots allt tillåtet att skriva i forumet här. =)

Jag vet, jag vet, jag har redan mängder att göra i det här forumet, postas ju ca 50 nya tråder/dag. Men trots detta, så får ni skriva lite till. Jag bits bara lite, jag lovar ! =)
 

DeletedUser

Guest
Nu när jag är tillbaka får man ju hälsa en spelare som man respekterar välkommen :D När tar du alex plats i TW-crew?
 

DeletedUser

Guest
Nu när jag är tillbaka får man ju hälsa en spelare som man respekterar välkommen :D När tar du alex plats i TW-crew?

Hallå o hejsan o goddag :)

Detta är min tråd, inte Alex, o han är boss, jag är bara moderator =)
Men när han går i pension så tar jag över , jag är prinsen ! :cool: haha
 

DeletedUser

Guest
Allt vi vill snacka om blir Geschlossen.

Taktik och planer för v2 tas i spelet.


Det blir ju så när ingenting tillåts, tycker man ska få bli förbannade på varandra på forumet, jag tycker att man ska få retas och jag tycker att man ska få provocera.

Sätt 18 års gräns på forumet eller en notis att man får skylla sig själv om man går in här, då kan vi börja snacka!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Då får varken jag eller vår Moderator vara här.

Men Mudde, kan du inte berätta vad du tillåter i denna sektion så kanske folk vågar komma tillbaka :)?
 
Topp