nwcwMA köttarstam nr 1

DeletedUser

Guest
Peterinas,respekterar dig för det du har gjort för WCW,och för att du var en bra spelare i stort sett tills slutet av ditt spelande på V3.
Men att hålla på och sprida negativ energi är inte bra,det gör bara att fler blir på samma humör.

Testa istället att glädja dig åt att din gamla familj lyckas gå framåt,för långt ifrån alla ogillade ju dig,och du ogillade heller inte alla i WCW.

//1995
 

DeletedUser

Guest
1995
varför skall jag glädjas åt en stam som anklaga mig och dömde mig ? och dessutom ingen som tyckte det var fel , inte ens dom gamla ST spelarna utan alla höll med

tyvärr har jag inte mycke till övers för wcw då , en svunnen tid det nu och nya tider kommer till i horisonten
 

DeletedUser

Guest
1995
varför skall jag glädjas åt en stam som anklaga mig och dömde mig ? och dessutom ingen som tyckte det var fel , inte ens dom gamla ST spelarna utan alla höll med

tyvärr har jag inte mycke till övers för wcw då , en svunnen tid det nu och nya tider kommer till i horisonten

Som du kanske vet,så är jag en STswcw-medlem,och jag fick bara höra att det hade varit bråk i stort sett,och jag höll inte med någon,då jag inte var insatt i "bråket".
Så som sagt,långt ifrån alla ogillade dig.Har spelat ett tag på V3,och har ju fortfarande stor respekt för dig.
 

DeletedUser

Guest
Som du kanske vet,så är jag en STswcw-medlem,och jag fick bara höra att det hade varit bråk i stort sett,och jag höll inte med någon,då jag inte var insatt i "bråket".
Så som sagt,långt ifrån alla ogillade dig.Har spelat ett tag på V3,och har ju fortfarande stor respekt för dig.

Nackdelen med majoriteten spelare - de är inte källkritiska och orkar inte lägga sig i eller så får de ingen information för att det döljs för att det är obekvämt.
Och att de som inte håller på någon sida ställer sig tigandes vid sidan om och låter spelare de inte har något emot få ta massa skit är bara bullshit, de väljer att ställa sig bakom ledningen (i detta fallet), i rädsla för att bli utkickade och kallade för spioner (boman har en tendens att kalla spelare för spioner som inte håller med honom) - vilket väldigt fort brukar innebära nollning på v3
(NORMALRÖD ELLER GRÅ BY! Attackera! NOBLA!-mentaliteten råder på v3)

Vinnarna skriver historian - men i dessa fall är det bara förlorare på alla fronter.
 

DeletedUser

Guest
Att stå sidan om och tiga är tyst acceptans. Hellre visa lite kulor och säga det man tycker än att vara en fegis och "se vad som händer". Lojalitet och stå för det man tycker är respektingivande, även om det innebär adling, rimmen eller att man lägger ner.

Hellre varg än en dag, än ett får i tusen dagar...

Finns en anledning till att jag inte finns på v3 längre, men jag visade lojalitet för mina vänner och de vet att jag är där till 110%, även utanför spelet.

Ska vi återgå till topic i tråden så kan jag säga att det är bara att gratulera nwcwma till första platsen, hur man än vrider och vänder på det så hamnar man inte där av en olycka.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi återgå till topic i tråden så kan jag säga att det är bara att gratulera nwcwma till första platsen, hur man än vrider och vänder på det så hamnar man inte där av en olycka.

Haha, var precis det jag trodde hade hänt, att de råkat trycka på fel knapp eller så :p

Ne, det e sant, bara att gratta att de lyckas sammarbeta bra och använda sitt off väl, och även att de har bra KÖ spelare som utnyttjar konton som slutat m.m
 
Topp