NwcwMA är tillbaka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tyvärr är detta inte sanningen. En hel del samtal via msn med både Myrakatten och Boman79 förgick de ändringar vii som var aktiva i WCW gjorde. I K har inte en människa sådan makt även om det i hela wcw har varit totalmakt till myran och det hon velat att boman skulle ta del av fick han ta i.

Bevisa det. Ni har bevisligen kört sönder en av era allierade och krossat allt deras hopp om att kunna slåss till sista man.
Ni har tagit deras heder ifrån dem och personligen tror jag inte ett ord på vad du säger förräns bevisning kommer fram.
Tror inte boman ljuger i detta läget då han inte har nåt att gagna på det.

Tummen ner för nWCW-k.
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen baktanke alls med att kicka myrakatten. Hon är inaktiv. Blir hon aktiv, ja då hade hon väl fått gå med igen?
Dessutom, boman går ut ur diskussionen så fort något inte passar honom. När jag nämnde att det inte spelade någon roll om myrakatten var med i stammen eller inte för att hon var inaktiv så blev han helt tyst och lämnade chatten strax efteråt. Jag vet att någon skrev tidigare att poäng inte dödar. Nej, poäng dödar inte. Varför ska då myrakatten vara kvar i MA?
så alla inaktiva kickas då ur K stammen och ni internadlar inte ? stats säger annat så varför skulle just hon kickas o inte internadlas ?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Bevisa det. Ni har bevisligen kört sönder en av era allierade och krossat allt deras hopp om att kunna slåss till sista man.
Ni har tagit deras heder ifrån dem och personligen tror jag inte ett ord på vad du säger förräns bevisning kommer fram.
Tror inte boman ljuger i detta läget då han inte har nåt att gagna på det.

Tummen ner för nWCW-k.

Hur ska jag kunna bevisa något. Boman79 smutskastar mig fullständigt. Riktigt kränkande..
 

DeletedUser

Guest
Hur ska jag kunna bevisa något. Boman79 smutskastar mig fullständigt. Riktigt kränkande..

Ptja, nästa gång kanske du täcker din rygg och ser till att ha bevis för det du påstår. Att allt som skett med wcw-k och Ma har varit med hans godkännande ???
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hur ska jag kunna bevisa något. Boman79 smutskastar mig fullständigt. Riktigt kränkande..

Fundera på VARFÖR det händer då? Som gammal wcw spelare och ledningsperson så måste jag säga att ni i ledningsforumen smutskastat boman, myrakatten och alla utanför -k stammen titt som tätt, så kom inte och klaga på att han smutskastar dig:cool:
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
ta biltjuven med uf-pro om du vill ha ett exempel från min sida, där "värnade ni relationen"

Det var jag och BiltjuveN som var ledare för dåvarande Nwcw-b som var "ansvariga" för det där, -k stammen hade inget med det att göra alls, och det var inte rättfärdigat det som skedde i den affären. Bara för att förtydliga vad som skedde. För mer exakt info är du välkommen att skicka mig ett PM här i forumet!
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Åter en familjestam som faller? Har sett detta många gånger förut. Svårt att hålla ledningarna i de olika stammarna att dra jämt.

Innan denna diskussion spårar ur totalt så ber jag er att skärpa er så att det inte blir personangrepp.
Antar ni att det begåtts regelbrott så varsågoda och skicka in en ticket så tar jag hand om det.
 

DeletedUser

Guest
Åter en familjestam som faller? Har sett detta många gånger förut. Svårt att hålla ledningarna i de olika stammarna att dra jämt.

Innan denna diskussion spårar ur totalt så ber jag er att skärpa er så att det inte blir personangrepp.
Antar ni att det begåtts regelbrott så varsågoda och skicka in en ticket så tar jag hand om det.

Fast det tog längre tid än du hade hoppats va? Vilken chock för vissa negativa o tjuriga spelare som är sura för att de fallit och blivit adlade.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Åter en familjestam som faller? Har sett detta många gånger förut. Svårt att hålla ledningarna i de olika stammarna att dra jämt.

Innan denna diskussion spårar ur totalt så ber jag er att skärpa er så att det inte blir personangrepp.
Antar ni att det begåtts regelbrott så varsågoda och skicka in en ticket så tar jag hand om det.

Faktum är att jag tycker att det väldigt nära att vara ett personangrepp på mig.
 

DeletedUser

Guest
Faktum är att jag tycker att det väldigt nära att vara ett personangrepp på mig.


så du är ALLA i stammen;) trevligt,


nytt mål: kattrag



ps. nu har jag nog sagt vad jag ville go kväll
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm... Ska bli intressant o se vad som händer nu, ska hela världen vända sig mot bara -K istället? Nu när MA är rejält decimerade??? Hmmmm....
 

DeletedUser

Guest
där satte jag glöggen i halsen, "värna om relationer" passar verkligen in i pusslet (ironiskt tonfall)

ta biltjuven med uf-pro om du vill ha ett exempel från min sida, där "värnade ni relationen"

Den där historien känner jag inte till och biltjuven har vart med i MA så länge jag kan se. Men upplys oss gärna.
 

DeletedUser

Guest
Den där historien känner jag inte till och biltjuven har vart med i MA så länge jag kan se. Men upplys oss gärna.


kan skicka dig ett ex kanske av miffo's och mitt samtal om jag nu vill att du med ska debattera om de.
har roligt som de e med miffo, så vill du ha ett ex så kan du fråga biltjuven ;)

varit med i ma hela tiden? sen er senaste omförflyttning så ligger han i ka ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kan skicka dig ett ex kanske av miffo's och mitt samtal om jag nu vill att du med ska debattera om de.
har roligt som de e med miffo, så vill du ha ett ex så kan du fråga biltjuven ;)

varit med i ma hela tiden? sen er senaste omförflyttning så ligger han i ka ;)

Ja men doh! :p Jaja hur som helst så vill jag bara säga att det är jäkligt tråkigt att det ska vara så här. Och att vi i stora stygga vargen -K stammen återigen betett oss som giriga as när vi försökt styra upp något när det inte funnits någon av Boman eller Myrakatten på plats på väldigt länge.

Absolut inget ont alls emot Boman och visst är alla inaktiva ibland. Men när både Boman och Myrakatten försvinner för veckor. Andra ledande personer i MA går på knäna och lägger KÖ på oss. Spelare slänger in handuken, lägger KÖ eller blir grå. Vi ser ett sjunkande skepp och ber att nån av Er ska komma tillbaka och åtminstone fungera som en ledare i stammen även om det inte finns tid för att kriga. Vi gör ett försök att få upp moralen hos alla de mest aktiva genom att flytta dem till en stam. Namnbytet som det röstats om var just av den anledningen att vi ville ha en nystart för alla inblandade så klart. Men... självklart kan man se det som att vi är poänggiriga och ville ha mer poäng. Det är upp till var och en att se saker och ting på sitt sätt så varsågoda.

Dalezzad
Generallöjtnant
nWCW-K
 

DeletedUser

Guest
Förstår båda sidor och deras agerande. Lycka till i era respektive stammar.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja hur många "GIRIGA" -K spelare har inte både satsat premium samt tid för att hjälpa MA spelare, inga stora saker händer när elefanter sover.
Eller var det inte så det var????
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja hur många "GIRIGA" -K spelare har inte både satsat premium samt tid för att hjälpa MA spelare, inga stora saker händer när elefanter sover.
Eller var det inte så det var????

Var kom den hjälpen när vi i Ma vart slaktade på flertalet fronter och ni i -k stammen bara hade en? Var kom deffen våran ifrån? Visst, vissa av er deffade när man skrev via PM medans andra hela tiden skyllde på att avståndet var för långt... Så var den så kallade hjälpen var från er sida förstår jag inte riktigt, vi i Ma gick in i kriget för att hjälpa er i -k stammen från första början men hjälpen tillbaka kan jag inte hitta precis!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp