NwcwMA är tillbaka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag vill bara kommentera alla inlägg om att man måste göra något drastiskt när det går dåligt.

Zaxa och Corian höll humöret uppe i kriget mot LCN...som vi led stora förluster i genom inaktivitet....och jag lovar er att -K inte är ensamma om att ha en drös med K-Ö på många spelare.
Här har alla stammar som krigat haft samma bekymmer....saken e att dom andra verkar kunna hantera det endå.
Inte kastade vi ut inaktiva spelare eller skapade "klassamhälle" i stammarna genom att flytta folk på detta sätt.
BIT ihop var vårat recept...och med facit i hand ett ganska framgångsrikt recept ;)

DVH har alltid haft goda kontakter med -MA, fram tills vi inte såg någon annan utväg än krig mot WCW. Skulle nog vilja gå så långt att om det inte vore för -MA så hade vi krigat mot -K för länge länge sedan...eller antagligen när det första "korta historiska racerkriget" drog igång.
Med detta menar jag att ni har -MA att tacka för att ni är så stora som ni är och fick växa till er.
Jag hade nog tagit nya krafter precis som Boman bara för att visa vart skåpet ska stå. Alla ledare har lojala spelare som alltid ställer upp.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Snälla söta rara MA och -k med diverse andra kombinationer efter nwcw, det räcker nu med pajkastningen på varann i det offentliga. Visst var det rena julafton för oss fiender att se att erat samarbete är mer eller mindre över men nu börjar det smaka illa i käften.
Vi som är utanför kan aldrig få någon helhetsbild av det som hänt så sluta tro att ni kan få över någon av oss på er sida. (gäller främst MA eftersom det är ni som attackerar, verbalt, -k i dagsläget)

Så snälla sluta dra upp dynga från er gemensamma historia, det blir bara sandlåda av allt.

Hämtat från 6-års:
Jocke(MA): Fröken, fröken pelle(-k) kastade sand på mig. (v3, v3 -k grenen av familjen snodde våra medlemmar)
Pelle(-k): Ja men Jocke(MA) ville ju det. (Vi fick ok av Boman och Myrakatten)
Jocke(MA): Nähä för jag var inte ens i sandlådan.
Pelle(-k): Joho på msn var du visst i sandlådan.
Jocke(MA): jamen durå, Du lånade ju inte ut bilar till mig förra veckan. (gammal skåpmat dyker om om frånvarande av assistans)

osv, osv, osv tills fröken säger att någon av dom måste vara den större och sluta, varför inte bägge samtidigt;)

:D
Tack för det. På pricken!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Jag vill bara kommentera alla inlägg om att man måste göra något drastiskt när det går dåligt.

Zaxa och Corian höll humöret uppe i kriget mot LCN...som vi led stora förluster i genom inaktivitet....och jag lovar er att -K inte är ensamma om att ha en drös med K-Ö på många spelare.
Här har alla stammar som krigat haft samma bekymmer....saken e att dom andra verkar kunna hantera det endå.
Inte kastade vi ut inaktiva spelare eller skapade "klassamhälle" i stammarna genom att flytta folk på detta sätt.
BIT ihop var vårat recept...och med facit i hand ett ganska framgångsrikt recept ;)

DVH har alltid haft goda kontakter med -MA, fram tills vi inte såg någon annan utväg än krig mot WCW. Skulle nog vilja gå så långt att om det inte vore för -MA så hade vi krigat mot -K för länge länge sedan...eller antagligen när det första "korta historiska racerkriget" drog igång.
Med detta menar jag att ni har -MA att tacka för att ni är så stora som ni är och fick växa till er.
Jag hade nog tagit nya krafter precis som Boman bara för att visa vart skåpet ska stå. Alla ledare har lojala spelare som alltid ställer upp.

Hahaha ops satte i halsen!
När ni gick till attack med corian mot Ma och oss andra wcw satt jag som en av ledarna i K i förhandling med tnt-AOL på msn.
Jag satt och försökte köpa dot101 fri genom att skänka corian 100 byar, för jag tyckte att 2 månaders adling var ett allt för stort straff.
Medans tnt tittade på byarna, så föreslog han att K skulle gå med corian och anfalla MA!! Vilket jag självklart sa nej till. Trodde dessutom att det var ett skämt! Mina medlemmar rapporterade då att de hade inkommande bl.a från tnt! Frågade honom om det och han säger: "Jag kan ännu bryta om ni går med oss i kriget!" Fanns bara ett svar i det läget. Nej! In med dot i k-stammen som hon fått lämna på myrakattens order och sedan besvara attackerna från corian etc..

Appropå "korta historiska racerkriget" så var det faktiskt boman79 som startade det trotts att ledningen i K sa "nej Nej NEJ NEEEEJ"
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hahaha ops satte i halsen!
När ni gick till attack med corian mot Ma och oss andra wcw satt jag som en av ledarna i K i förhandling med tnt-AOL på msn.
Jag satt och försökte köpa dot101 fri genom att skänka corian 100 byar, för jag tyckte att 2 månaders adling var ett allt för stort straff.
Medans tnt tittade på byarna, så föreslog han att K skulle gå med corian och anfalla MA!! Vilket jag självklart sa nej till. Trodde dessutom att det var ett skämt! Mina medlemmar rapporterade då att de hade inkommande bl.a från tnt! Frågade honom om det och han säger: "Jag kan ännu bryta om ni går med oss i kriget!" Fanns bara ett svar i det läget. Nej! In med dot i k-stammen som hon fått lämna på myrakattens order och sedan besvara attackerna från corian etc..

Appropå "korta historiska racerkriget" så var det faktiskt boman79 som startade det trotts att ledningen i K sa "nej Nej NEJ NEEEEJ"


spara dramatiken, de blir en dålig pjäs av de.

iaf skaffa int + poäng genom att skita allt i boman's hand då de va ganska lyckat för er del, så se de som ett SMS-lån som vi gav er ;) som vi tar mot en exklusiv ränta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Yay! Nu börjar man känna igen V3:s forum igen! Pajkastningen är igång!

*langar en paj i nyllet på Cribba55*
 

DeletedUser

Guest
Yay! Nu börjar man känna igen V3:s forum igen! Pajkastningen är igång!

*langar en paj i nyllet på Cribba55*

*slänger en cykel på Benzo*

Ge fan i tjocka Cribba, han är sötare utan pajansikte. ;) ;)

Det försvaras kring hur dett har gått till vilket gör att man tror att vissa inte har rent mjöl i påsen.
Annars blir det inte kaskader av försvarstal på detta viset. :)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Inget försvarstal, men historien har fler ansikten än att hata fd nWCW-K och Ka.
Vi har from nu gjort Boman79 till viljes och bytt tillbaka till Gods of War.
 

DeletedUser

Guest
Inget försvarstal, men historien har fler ansikten än att hata fd nWCW-K och Ka.
Vi har from nu gjort Boman79 till viljes och bytt tillbaka till Gods of War.

Fint nytt stamnamn att förakta i spelet då.. Må era soldater dö i svarta pesten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Sköna lyckönskningar vi får! :p Eller det är klart... hade nästan förväntat mig värre så tar det som ett lycka till ;)
 

DeletedUser

Guest
Sköna lyckönskningar vi får! :p Eller det är klart... hade nästan förväntat mig värre så tar det som ett lycka till ;)

Måste faktiskt ge er en ärlig lyckoönskning ;)
Har haft en del kontakt med er i nwcw-K och väldigt mycket med MA.. Och kan utan tvekan säga att ni i K är ärligare och har mer moral än de andra.
Nu kanske detta ändras från fall till fall . Men i just dom situationerna så har det klart varit det.

Lycka till.



C
 

DeletedUser

Guest
Varför inte VVV?
Så hette väl K innan?:)

Visst har några av spelarna i GoW sina rötter i VVV, liksom det finns spelare i andra stammar som har sina rötter i Tjeckan osv osv.

Stammen VVV gick under när det sista kontot på VVV varit rött för att sedan bli grått. Så den stammen finns inte längre på V3, liksom att stammen Tjeckan inte heller finns kvar som stam på v3.

KattRag som var med i GoW har rätt i att det är fd GoW som sedan blev nWCW-K. I samband med att spelare från VVV blev inbjudna till -K var det ett antal förvirrande namnbyten men det landade till slut på nWCW-K som det var även innan VVV spelare blev inbjudna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fint nytt stamnamn att förakta i spelet då..

Intressant inställning. Om det är något vi i GoW inte gör är det att förakta andra spelare och stammar i detta spel ;-)

Vi har full respekt för våra fiender och håller varmt av de vi historiskt haft allianser med och de vi i framtid kommer att ha allianser med!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tror du missade en sak i det där inlägget, vilka är -k? ;)
 

DeletedUser

Guest
Intressant inställning. Om det är något vi i GoW inte gör är det att förakta andra spelare och stammar i detta spel ;-)

Vi har full respekt för våra fiender och håller varmt av de vi historiskt haft allianser med och de vi i framtid kommer att ha allianser med!

Respekt och förakt av fiender är inte samma sak.
finns det en del föraktade fiender jag har respekt för.
Och vaddå, Ni kommer ju gå under ändå, så ha inte för stora framtidsplaner.
Synd om ni inger er själva med för stort hopp om framtiden. Muahahahahahaaaaa.

;) ;) ;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
-K hade väl likabra kunnat lämna WCW och förskit reda upp diplomatin med stammar byta namn och sedan fortsätta (det hade nog gått med förhandlingar). Istället väljer dem att ta in resterande wcw spelare och sedan försöka få upp stämningen genom att byta namn etc.

Varför inte? WCWs grundare -inaktiv, WCWs tidigare ledare - inaktiv. Ma's General, inaktiv. Vad finns det att bevara av en redan utdöd stam som tappar byar som in i helvete. Varför inte tänka positivt på framtiden och förska rädda alla som går att räddas dra i lite trådar.
Här kommer det fram intressanta detaljer! Om det stämmer som Nomis säger så har han alldeles rätt! Med all respekt för de trevliga förgrundsgestalterna i WCW. Men man lämnar aldrig en stam utan ledare, det är en dödssynd! Det måste finnas en handlingsplan om man inte kan nå ledaren! Exempelvis en vice ledare, som är aktiv o.s.v. I annat fall är det (som jag ser det), självklart att andra aktiva spelare har fullständiga rättigheter att styra upp efter bästa förmåga! :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp