nWCWka rekryterar

DeletedUser

Guest
.

Stswcw är ingen stam där "man vilar ut för att sen gå till en annan stam och kriga" Tydliga order har gått ut till samtliga medlemmar, vill man kriga får man själv välja sida, och sedan gå till den stammen. OM det skulle påvisas att någon spelare agerar flykting så informerar man MIG så ser jag till att den spelaren inte ingår i min stam fortsättningsvis. ANledningen till att vi inte är aktiva nu är att många har mkt privat vid sidan om tw. Dessutom har tompa, som jag delar ledarskapet med, drabbats av allvarliga hjärtptoblem, och befinner sig såvitt jag vet på sjukhus. Samtliga ledare i andra stammar ombedes kontakta mig, om några otvivaktligheter uppstår.

Angående Peterinas negativa inställning beror det på att han var för dålig för att överleva kriget samt hantera det sociala spelet. Peterinas var runt i de flesta stammarna och bör alltså kallas flykting. Under den svåraste tiden blev även Peterinas ondsint och hotfull, mycket pga att han hade privata relationer med spelare på tw, relationer som inte gick så bra. Så Peterinas tar ibland ut sin negativa sida här på forumet.

Eftersom Peterinas själv var för dålig för att överleva, använder nu sig Peterinas av andra konton på värld 3.
 

DeletedUser

Guest
1995, vad hände här?!?

Tribalwars Spelarprofil: 1995 (tribe changes)

Gammal stam Ny stam Datum/Tid Poäng
Inga SSL 04th January 2008 - 13:03:16 0
SSL ~MK~ 22nd January 2008 - 16:03:16 0
~MK~ -ST3- 10th February 2008 - 17:16:34 1,353
-ST3- -ST- 24th March 2008 - 21:32:13 10,392
-ST- Inga 26th April 2008 - 16:28:26 37,101
Inga -ST- 27th April 2008 - 12:20:03 40,523
-ST- STsWCW 06th October 2008 - 13:00:01 370,763
STsWCW NwcwMA 09th April 2009 - 16:00:02 1,711,727
NwcwMA STsWCW 27th April 2009 - 16:00:01 1,691,251


Förstår vad du menar,men jag anföll inte en enda fiende under den korta tid jag var i Ma,och jag bytte tillbaka till STsWCW därför att jag saknade de vänner jag har där.

Men om ni inte tror mig är det väl bara att kolla upp det.Så att byta av personliga skäl,utan att ha anfallit någon är inget som är straffbart.
 

DeletedUser

Guest
Är det inte ett personligt skäl om dansken är krigssugen då likväl? :)

Edit: Meningsbyggnad? Vad håller jag på med?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Förstår vad du menar,men jag anföll inte en enda fiende under den korta tid jag var i Ma,och jag bytte tillbaka till STsWCW därför att jag saknade de vänner jag har där.

Men om ni inte tror mig är det väl bara att kolla upp det.Så att byta av personliga skäl,utan att ha anfallit någon är inget som är straffbart.

Jag har ingen aning om du skickat anfall eller ej, inte lätt att kolla heller. Men du är ju inte den enda som lämnat en stam i krig för att gå till en annan icke krigsförande stam.

Och Great Zoogin, jag vet att folk inte får vila i er stam. Det efter att vi hörde av oss till er och ni svarade direkt att sådant inte skulle få förekomma hos er. Så heder åt er inställning där!
 

DeletedUser

Guest
Angående Peterinas negativa inställning beror det på att han var för dålig för att överleva kriget samt hantera det sociala spelet. Peterinas var runt i de flesta stammarna och bör alltså kallas flykting. Under den svåraste tiden blev även Peterinas ondsint och hotfull, mycket pga att han hade privata relationer med spelare på tw, relationer som inte gick så bra. Så Peterinas tar ibland ut sin negativa sida här på forumet.

Eftersom Peterinas själv var för dålig för att överleva, använder nu sig Peterinas av andra konton på värld 3.


men jag trivs bra med ett konto i wcw familjen faktiskt =) så jag läre tacka wcw för kontot =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Samtliga stammar i fiendelaget har ju rekryterat, samtliga stammar i tw har någon gång tagit in andra spelare, eller det är kanske inte relevant då de inte är med i just WCW. Men så fort WCW nämns i diskussionen så är ett ett himla kacklande från alla håll och pajkastning hit och dit...

Snicksnack, jag har aldrig rekryterat,rekryterats eller varit rekryterare...alltså är alla stammar jag varit med i oskyldiga till rekrytering:)


Skämt åsido, är det inte j*kligt tröttsamt att anklaga stammar för att rekrytera? En stam utan medlemmar är ingen stam, en stam med medlemmar vill va en större stam och det kan man bli på två sätt:

Ta över motståndaren (Med motståndare menas alla som är med i andra stammar...)
Ta över motståndarens by.


snicksnack....
 

DeletedUser

Guest
Snicksnack, jag har aldrig rekryterat,rekryterats eller varit rekryterare...alltså är alla stammar jag varit med i oskyldiga till rekrytering:)


Skämt åsido, är det inte j*kligt tröttsamt att anklaga stammar för att rekrytera? En stam utan medlemmar är ingen stam, en stam med medlemmar vill va en större stam och det kan man bli på två sätt:

Ta över motståndaren (Med motståndare menas alla som är med i andra stammar...)
Ta över motståndarens by.


snicksnack....

Och med det där borde vi avsluta hela detta snacket om rekrytering,tycker att grave dohl förklarade det hela väldigt bra.

Cheers:)
 

Bournejason

Member
Reaktionspoäng
0
WCW söker en massa nya spelare!! Ni ska vara trevliga och över 30, ingen fru eller älskarinna av något slag tolereras. Ansökningar skickas ingame v3 till Boman79!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Vänligen, jag ber er, håll er på en anständig nivå, i snacket med varandra.

Finns ingen mening med att i ett spelforum bli "otidig" mot varandra och skriva felaktiga antydningar om andra spelare.:mad:

Jag tycker inte någon spelare förtjänar att få "stygga" gliringar, utan vi alla som spelar TILLSAMMANS , och är beroende av att andra spelar, tycker jag bör försöka hålla detta i åtanke.

Om jag skulle göra bort mig i framtiden och bli oförskämd mot andra spelare, så hoppas jag att någon har modet och viljan att säga ifrån, till mig.:eek:

Så därför, säger jag nu ifrån, vänligen ,sluta med personangreppen på varandra.

Jag har inget emot Myrakatten, Boman, Peterinas, spider, Lord Lobo eller någon annan i detta spel, men ibland så blir man kanske lite upprörd och irriterad (tävlingsdjävulen?) , men kan ju be om ursäkt efteråt, för att orden slant i munnen.
 

DeletedUser

Guest
ironi , han bjöd på det

man läre ju kunna få skämta och få upp nivån ?

var aldrig nån som sa nått när alla gjorde narr av mig
 
Topp