NWB vs DVV

DeletedUser

Guest
Kära vänner, kära fox92, kära fiender, forum :)

NWB ska idag dra i krig igen denna gången tänker vi slåss mot DVV. De har attackerat och adlat spelare ur
SuSa, och eftersom susa är med i alliansen så tänker vi dra upp svärden som en och hoppa oss fram som kaniner, och slå ner våra fiender!

Lycka till DVV och alla ur ALLIANSEN...

Och ingen pajkastning nu, håll en fin ton här inne är ni snäll!

Och nu avslutar jag detta med en klipp, GOoooo BUNNIES

http://www.youtube.com/watch?v=xSuZBjlHFuo

Mvh
Fashioncore
 

DeletedUser

Guest
Och lilla fashioncore har fortfarande inte fattat att han inte är störst, bäst och vackrast bara för att han har ett par allierade. Lycka till DVV återigen.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Och lilla LemonLime har fortfarande inte fattat att han inte är störst, bäst och vackrast bara för att han spelar i WEED. Lycka till DVV återigen.
 

DeletedUser

Guest
Nog om det här nu och låt oss fokusera på kriget istället. En kossa har lämnat ena sidan för den andra och jag skulle vilja höra en motivation till det om det inte är för mycket begärt.
 

DeletedUser

Guest
Ny tråd, nya statistik, nytt krig att följa. Låt oss ha som mål att i denna tråden så skippar vi snacket om gangbang hit och dit så blir det mycket trevligare för andra att följa kriget utan att behöva läsa massa onödiga diskussioner som är totalt ointressanta ;)

mvh Fox
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Förlåt fox.
Kriget han bryta ut innan han hann byta, var redan igång diskussioner för en vecka sedan.
Anledningen till att han lämna får han själv ange om han så vill.
 

DeletedUser

Guest
Ni får snacka med evil owl om det, han har mitt avskedsbrev i posten.

ville tillägga att det boefst säger stämmer. Diskutionerna var igång flera dagar innan kriget bröt ut, alltså har inte detta någonting med själva kriget att göra. Jag hade ingen som helst aning om att det skulle ske ett krig när jag började prata med min nuvarande ledare om en överflytt. Tro vad ni vill, jag är ingen pussy.
 
Senast redigerad av en moderator:

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Ni får snacka med evil owl om det, han har mitt avskedsbrev i posten.

ville tillägga att det boefst säger stämmer. Diskutionerna var igång flera dagar innan kriget bröt ut, alltså har inte detta någonting med själva kriget att göra. Jag hade ingen som helst aning om att det skulle ske ett krig när jag började prata med min nuvarande ledare om en överflytt. Tro vad ni vill, jag är ingen pussy.

...dock dålig stil att göra slag i saken precis efter krigsförklaringen...
Du kunde ha väntat, eller ställt dig utanför genom att gå till en transitstam för att invänta krigets slut ;)
Hade varit mycket snyggare.
 

DeletedUser

Guest
...dock dålig stil att göra slag i saken precis efter krigsförklaringen...
Du kunde ha väntat, eller ställt dig utanför genom att gå till en transitstam för att invänta krigets slut ;)
Hade varit mycket snyggare.

Jag vet att det jag gjorde kan tolkas fel, men vad begär du av en kossa? Allvarligt talat så skulle det bästa draget ha varit att vara stamlös till krigets slut, men nu gjorde jag mitt val. Det kanske verkar fult men det var inte meningen att det skulle bli så här, jag får be om ursäkt, men jag förväntar mig ändå att ni ser mig som en förrädare. Så därför vet jag att jag kommer få attacker på mig av er, och det kanske jag förtjänar.
 

DeletedUser

Guest
hehe, verkar som alliansen kommer ta ut top stam för top stam (rank 15-5)
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet att det jag gjorde kan tolkas fel, men vad begär du av en kossa? Allvarligt talat så skulle det bästa draget ha varit att vara stamlös till krigets slut, men nu gjorde jag mitt val. Det kanske verkar fult men det var inte meningen att det skulle bli så här, jag får be om ursäkt, men jag förväntar mig ändå att ni ser mig som en förrädare. Så därför vet jag att jag kommer få attacker på mig av er, och det kanske jag förtjänar.

Ser dig inte som en förrädare, men ser det du gjorde som ett svek. Vad förväntar du dig av en korv? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag ber hemskt mycket om ursäkt, men jag kände inte en säkerhet i fortsättningen :/
 

DeletedUser

Guest
ohnoes :( då kommer jag tillbaka från nordöst och tar ut er !
 
Topp