Nu får det räcka med Trash...

DeletedUser

Guest
JAg gratulerar Jullekungfu som nu är uppe på 15 mio och piiwii som är uppe på 27 mio. Gratulationer till er både.


P.S Tänk på att det finns andra personer än trash som spelar lika bra på v8....:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det har ju givetvis trash men men kan ändå inte bara tänka på en person. dom här båda har även stigit rikligt med poäng den senaste tiden.
 

DeletedUser

Guest
Inte så svårt för han o växa ingen vågar anfalla han =)
han får ju inget motstånd =)
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Vad kan jag säga bra kämpat ;) Men det är väl dags att börja bearbeta Oban nu för förmodar han har förlorat en hel del deff genom att deffa dina byar :p

oban who?:confused: skämt åt sido oban lär inte tappa mycket hos mig för när och om han deffar så ser han till att deffa ordentligt... sedan handlar det mest om att hålla deffen rörlig.

Även om dina offbyar börjat ta ut sin rätt på mina få deffbyar :eek:

Märkt att du börjat släppa iväg dina springpojkar på mig nu och det är ju rätt givmilt av dig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Märkt att du börjat släppa iväg dina springpojkar på mig nu och det är ju rätt givmilt av dig :rolleyes:

Jag har annat och göra än att spendera tid på bara dig. Men jag hoppas mina "springpojkar" fortsätter att hålla dig sällskap om det är vad du vill ;)

Mina springpojkar.....(gillar den)
 

DeletedUser

Guest
Håller med trådskaparen, nog med trash han har fått beröm så det räcker och blir över till V14 (välförtjänt), men jag vill att vi berömmer
lite annat folk än urbanT folk också.
Vilka förutom Urbans har gjort ett grymt jobb och stått emot denna jätten på ett härligt sätt? Jag är ganska ny på V8 så jag sjukt dålig koll på detta så ni andra får ösa beröm och rosor!
 

DeletedUser

Guest
Det har varit några men de har gått över till UrbanT, så nu är det ingen längre :D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.... tänker..... hmm..... tänker.... Svårt det här .. Får nog tillsätta en utredning om detta :D

Hmmm det här var inte så bra då! Då förklarar lilla moi och mina compadres krig mot alla barbarians adlare som inte kan göra ett
avtryck på V8 utan bara spelar simcity och lämnar över färdiga byar så UrbanT får all glory :D
 

DeletedUser

Guest
Congratz sopa för att ha intagit första platsen i OBF och han står fortfarande
Congratz Dmitry shukov för att ha hållt sig inom top 10 spelare så länge
Congratz till hela WoB som stigit otroligt 55 miljoner i OBF inom förloppet av en vecka. Kämpa på!
 
Topp