NU får de fan va nog vad händer???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
Vet att man kanske inte skall skriva om detta här o att tråden förmodligen kommer o låsas o tagas bort eftersom man tydligen vill tysta ner sina misstag inom dom som leer o sitter bakom detta spel:Men nu får de fan va nog med strul o vad håller ni på med??

För nästan 2 dygn sedan så när jag skulle logga in på mitt konto på v17 så hellt plötsligt va de låst o jag kunde inte logga in på de mer för att jag blivit anklagad för o ha använt mer än 1 konto på v17.Vilket är så jävla mycket skit snack de bara kan bli o vet i fan vad de skulle komma i från :(

Om man nu misstänker eller om de för den sakens skull är någon som skulle anklaga någon för fusk då får man väll för fan ta reda på fakta först innan man stänger ett konto o förstör för den som lirar som man gjort på detta vis.

O nästan de värsta av allt är att man inte får något svar när man skriver till supporten om de.
Jag vet detta bara är ett spel men jag blir så jävla förbannad när någon anklagar mig för något jag inte gjort o när man dessutom inte står till svars för de :(

Sen är de ju inte första gången man strular här o inte gör rätt för sig,men de är en annan historia som jag inte tänker ta upp igen här.

Så för fan ta o skärp er om ni vill ha folk o lira detta spel!!!!!!

Hoppas jag får ett svar på detta men de kan man väll drömma om för så fungerar de tydligen inte här för man agerar först o stänger sen tar man väll sem o skyller på att de är mycket därför inget svar kommer :(
 

DeletedUser

Guest
Nu är det så att det är jag som stängt av eller utfört dessa handlingar.

Eftersom jag är säker på min sak, så gör vi det enkelt för oss båda och tar det via supporten. Tack.

Du får ett svar under kvällen, du är långt ifrån ensam. =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp