nu drar TUB i gång

DeletedUser

Guest
finns ju en anledning till att jag inte kunnat göra så mycket-
då bostefan började med att skicka skarpa på alla byar i k13:_
slog ut det mesta av allt deff som jag fått dit.-
vilket gör att inte jag kommer kunna bidra.-

stammen har feilat totalt då några i stammen är jäv:ligt rädda för att attackera.-
och tror att vi kommer säga fred mellan stammarna.

vi är enbart 5-8spelare som faktiskt kör.
mitt fel antar jag:_också._

nej vi attackerar ej med de trupperna
 

DeletedUser

Guest
finns ju en anledning till att jag inte kunnat göra så mycket-
då bostefan började med att skicka skarpa på alla byar i k13:_
slog ut det mesta av allt deff som jag fått dit.-
vilket gör att inte jag kommer kunna bidra.-

stammen har feilat totalt då några i stammen är jäv:ligt rädda för att attackera.-
och tror att vi kommer säga fred mellan stammarna.

vi är enbart 5-8spelare som faktiskt kör.
mitt fel antar jag:_också._

nej vi attackerar ej med de trupperna

HAHAHAHAHAHA

Förlåt Nova :eek: Men var tvungen.

Förövrigt magnuson, kan du inte lista eran aktiva så interadlar vi resten åt er :awsm: :rolleyes:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
finns ju en anledning till att jag inte kunnat göra så mycket-
då bostefan började med att skicka skarpa på alla byar i k13:_
slog ut det mesta av allt deff som jag fått dit.-
vilket gör att inte jag kommer kunna bidra.-

stammen har feilat totalt då några i stammen är jäv:ligt rädda för att attackera.-
och tror att vi kommer säga fred mellan stammarna.

vi är enbart 5-8spelare som faktiskt kör.
mitt fel antar jag:_också._

nej vi attackerar ej med de trupperna

Hahahahaha fred efter såhär kort tid? :awsm: Det är V1's kortaste krig troligen xD
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, detta måste vara det mest komiska kriget i TW´s historia.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta men Magnuson & co verkar inte riktigt ha koll på vad de håller på med:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju trist. För att ta udden av pinsamheten i detta så förklarar jag krig mot TUB. (Inte på skämt som någon hilarious snubbe gjorde här innan)

/Purk
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahaha, detta måste vara det mest komiska kriget i TW´s historia.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta men Magnuson & co verkar inte riktigt ha koll på vad de håller på med:rolleyes:

Misstag? Tror inte jag behöver nämna dem magnusson, alla kan räkna ut dina misstag. :p
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Detta var ju trist. För att ta udden av pinsamheten i detta så förklarar jag krig mot TUB. (Inte på skämt som någon hilarious snubbe gjorde här innan)

/Purk

Synd att min inte spelar, för då kunde då fått hjälp av lilla mig :p

PS. Du får starta en egen tråd.DS

PS2. Världens koraste krig?. DS2
 

DeletedUser

Guest
Synd att min inte spelar, för då kunde då fått hjälp av lilla mig :p

PS. Du får starta en egen tråd.DS

PS2. Världens koraste krig?. DS2

När jag börjar plocka byar kanske jag kan skapa en och leka cool. (Afraid blev förresten sur för att jag inte nämnde honom så nu nämner jag honom.)

Kruxet, tror du citerade lite konstigt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
då jag inte sagt att jag vill ha fred så kommer dock inte jag sluta stammen får göra bäst f*n dem vill:_
jag struntar i vilket just nu.-

de har visat att de inte är duddliga till små krig utan rädds sina fiender.
(vissa av dem) dock inte alla._

tack purk:_vi får väll hoppas att du lyckas bättre en alla de andra som försökt


så jag anser att jag inte har ett j*Ävla skit att skämmas för och inget som stör mig inget som är pinsamt heller._
 

DeletedUser

Guest
då jag inte sagt att jag vill ha fred så kommer dock inte jag sluta stammen får göra bäst f*n dem vill:_
jag struntar i vilket just nu.-

de har visat att de inte är duddliga till små krig utan rädds sina fiender.
(vissa av dem) dock inte alla._

tack purk:_vi får väll hoppas att du lyckas bättre en alla de andra som försökt


så jag anser att jag inte har ett j*Ävla skit att skämmas för och inget som stör mig inget som är pinsamt heller._

Vill klargöra lite fakta.

1. Detta är utan tvekan det mest pinsamma krig i V1´s historia.

2. Om dina stammedlemmar är rädda för fiender föreslår jag det gamla hederliga Bondespelet istället.

3. Du gör inte vidare bra reklam utåt för din stam, nästan så att du ber andra stammar anfalla dina krigsrädda spelare.

Diplomati min vän, det är inget du bemästrar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte riktigt hur jag ska kommentera detta då jag inte varit med om någon likande under mina år på TW.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Vill klargöra lite fakta.

1. Detta är utan tvekan det mest pinsamma krig i V1´s historia.

2. Om dina stammedlemmar är rädda för fiender föreslår jag det gamla hederliga Bondespelet istället.

3. Du gör inte vidare bra reklam utåt för din stam, nästan så att du ber andra stammar anfalla dina krigsrädda spelare.

Diplomati min vän, det är inget du bemästrar:rolleyes:

:D
Gillar att citera norje!
 

DeletedUser

Guest
1.ja det är det mest pinsamma i värld1s historia men då jag inte deltog i att det skulle vara pinsamt utan några av mina stamkamrater som bidrog till detta:
tar jag inte åt mig

2.om mina medlemmar är rädda för att attackera så rör inte det mig.-
det blir mitt problem men inte mig skammen drar över om inte de vågar attackera._då jag gör vad jag kan för att försöka vinna._


3.bra reklam utåt?
varför skulle jag göra bra reklam för de spelare som inte vågar ta del i en stams krig?
varför ska jag göra bra reklam för de som inte vågar stå upp och kriga inte för sig själv utan för sin stam i så fall:
varför ska jag göra bra reklam för de som siktar på andra mål när stammen behöver dem?

och jag kan erkänns nu och det hade jag kunnat göra innan att jag inte har diplomatins gåva.
det är inte min starka sida.

men alla kan ju inte va bra på det eller hur
 

DeletedUser

Guest
1.ja det är det mest pinsamma i värld1s historia men då jag inte deltog i att det skulle vara pinsamt utan några av mina stamkamrater som bidrog till detta:
tar jag inte åt mig

2.om mina medlemmar är rädda för att attackera så rör inte det mig.-
det blir mitt problem men inte mig skammen drar över om inte de vågar attackera._då jag gör vad jag kan för att försöka vinna._


3.bra reklam utåt?
varför skulle jag göra bra reklam för de spelare som inte vågar ta del i en stams krig?
varför ska jag göra bra reklam för de som inte vågar stå upp och kriga inte för sig själv utan för sin stam i så fall:
varför ska jag göra bra reklam för de som siktar på andra mål när stammen behöver dem?


och jag kan erkänns nu och det hade jag kunnat göra innan att jag inte har diplomatins gåva.
det är inte min starka sida.

men alla kan ju inte va bra på det eller hur

Som du förklarar det så är din stam ett lätt mål eftersom de flesta är rädda.. Detta kommer troligtvis även att drabba de som inte är lika rädda, som Magnuson själv kanske:)

Som sagt du drar ner alla medlemmar i TUB träsket.
 

DeletedUser

Guest
vill ni kan jag redan nu säga de som är rädda.
då det gäller 2spelare som kanske är duktiga men ändå rädda för att skicka anfall_
och bad om nåd i början.

av kriget.


detta gäller inte alls många dock två viktiga spelare.-
som jag faktiskt såg upp till.

men jag ser det inte som fel att utrett hålla sanningen.
då de ställt mig själv i detta krig kan jag säga redan nu med tanke på att spelare kommer en efter en

då rödskägget också börjat attackera.
så kan jag inget göra själv än att be om freden.
då den även inte kommer komma.

finns ingen annan utväg då jag redan är hånad över v1
för något 2medlemmar i mina stam orsakat.

GER ER ETT STORT TACK FÖR ATT NI TAR UT DETTA PÅ MIG
 

DeletedUser

Guest
Såna smällar man får ta som ledare när man inte har bättre koll på saker och ting.
 
Topp