Det är verkligen att favorit ämne här på v5s forum att tracka T*ON. Men ska man se lite seriöst på det kan man inta kalla det fail...
Om man börjar med kämpar-glöden som vissa tycker att ni saknar så kan man ju kolla på facit som visar gång efter gång att det faktiskt inte är T*ON som slutar slåss utan motståndarna. Att det är lite väl lite adlingar från T*ONs sida tror jag mer beror på en viss inkompetens. Fast ni jobbar på det varje gång så jag tror nog att ni inte är helt efterblivna vid det här laget.
Ni spelar för att ha kul har kommit upp som argument flera gånger tycker jag, och visst, Då T*ON är en av de allianser som har flest aktiva kvar så måste det ju ligga nått i det...
Nää, sluta tracka T*ON utan ställ dig först frågan varför SEAMEN failar, ja varför överhuvud taget T*ON finns kvar?
NU kommer snart argumenten om att SEAMEN och Kilt, alla slutade för att det inte fanns nått motstånd. Men det fanns fan ingenting som stoppade KILT, så väl som VÄV från att gå i krig mot varandra om ni saknade motstånd. Ni hade en hel kontinents kontakt mot varandra så det vara bara att kötta om ni kände för det... Sen kan man ju fråga sig vad det är som är kul i TW, är det spelet i sig? eller är det umgänget man får i stammen? Jag tror inte att det kan vara så kul i längden att trycka på "skicka" och därmed få en ny by, nej det roliga tror jag är forumet. Och det är där som jag tror att T*ON och under vissa tider även DEMONS har odlat sina framgångar i, för de stammarna är inte så beroende av snabba vinster i krig för att inte de ska lägga av.
Just something to think about...