Nosfer vs T*ON

DeletedUser

Guest
Skickat till en av T*ONs diplomater.

"Högt Ärade Fjolla

Härmed tar jag mig friheten att nu direkt förklara krig mot hela T*ON å Nosfers vägnar, anledningen till detta är din attityd och eran existens?

Tack för mig, låt oss slåss med ära!"

Med detta vill jag önska alla i T*ON lycka till!
Bröder i Nosfer - give 'em hell!

//Dsame!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror TQON vinner

Dom har ju sin fruktade "adla-barbarer-tills-motståndaren-tröttnar-strategi". Lycka till! :)
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
oh no akta er för T*ON.
Litet tips alliera er med barbarerna. De ryktas att dem börja bli trötta på att bli adlade av T*ON :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Behövdes de verkligen en krigsförklaring? Vi har ju skicka anfall mot varandra i flera dagar ju..

Sen ang babarerna så såg jag att de är fler fiender till oss som frossar i dom. Inga namn nämnda eller glömda.

kämpa glöd? tycker ni vi saknar den? Synd att ni missförstår så mycket.

Detta är ett spel som vi spelar för att ha roligt. Vi vill ha roligt tillsammans, vilket vi även har!!
 

DeletedUser

Guest
Behövdes de verkligen en krigsförklaring? Vi har ju skicka anfall mot varandra i flera dagar ju..

Wc-husbil (eller liknande) spydde attityd över oss utan anledning, vi svarar med attacker riktade mot spelaren i fråga.

Sen har vi ju inte direkt skickat anfall mot varandra, det har absolut inte varit ömsesidigt - fast det förstår ju vi alla!

En tidigare händelse som du kanske syftar på är precis innan Nosfer startar då någon wiseguy skickar iväg 2 tåg mot mig och sedan 150 fejks som landar 30h+ efter tågen som naturligtsvis blir plockade.

Så varför inte förklara krig mot hela skitfamiljen när vi ändå knappat iväg attacker mot någon fjolla med hävdningsproblem. :cool:

Klart vi ska ha kul flickor och pojkar, låt oss dansa som oskulder på världens mest alkoholfria plats i ett land fyllt av rosor och kärlek... kanske tom paj?

Hoppas jag gör er taggade nu, ta inte illa upp - psykning tillhör spelet.

(Ursäkta mina ordval och min hårdhet.. men sanningen mm. svider.)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
kämpa glöd? tycker ni vi saknar den? Synd att ni missförstår så mycket.

Då kollar jag främst på resultaten mot SEAMEN, samt att jag inte kollade på enstaka spelare i T*ON utan familjen som helhet. Så då tycker jag att det finns lite väll lite go! i stammen. Tyvär.
 

DeletedUser

Guest
Det är verkligen att favorit ämne här på v5s forum att tracka T*ON. Men ska man se lite seriöst på det kan man inta kalla det fail...
Om man börjar med kämpar-glöden som vissa tycker att ni saknar så kan man ju kolla på facit som visar gång efter gång att det faktiskt inte är T*ON som slutar slåss utan motståndarna. Att det är lite väl lite adlingar från T*ONs sida tror jag mer beror på en viss inkompetens. Fast ni jobbar på det varje gång så jag tror nog att ni inte är helt efterblivna vid det här laget.

Ni spelar för att ha kul har kommit upp som argument flera gånger tycker jag, och visst, Då T*ON är en av de allianser som har flest aktiva kvar så måste det ju ligga nått i det...
Nää, sluta tracka T*ON utan ställ dig först frågan varför SEAMEN failar, ja varför överhuvud taget T*ON finns kvar?

NU kommer snart argumenten om att SEAMEN och Kilt, alla slutade för att det inte fanns nått motstånd. Men det fanns fan ingenting som stoppade KILT, så väl som VÄV från att gå i krig mot varandra om ni saknade motstånd. Ni hade en hel kontinents kontakt mot varandra så det vara bara att kötta om ni kände för det... Sen kan man ju fråga sig vad det är som är kul i TW, är det spelet i sig? eller är det umgänget man får i stammen? Jag tror inte att det kan vara så kul i längden att trycka på "skicka" och därmed få en ny by, nej det roliga tror jag är forumet. Och det är där som jag tror att T*ON och under vissa tider även DEMONS har odlat sina framgångar i, för de stammarna är inte så beroende av snabba vinster i krig för att inte de ska lägga av.

Just something to think about...
 

DeletedUser

Guest
Det är verkligen att favorit ämne här på v5s forum att tracka T*ON. Men ska man se lite seriöst på det kan man inta kalla det fail...
Om man börjar med kämpar-glöden som vissa tycker att ni saknar så kan man ju kolla på facit som visar gång efter gång att det faktiskt inte är T*ON som slutar slåss utan motståndarna. Att det är lite väl lite adlingar från T*ONs sida tror jag mer beror på en viss inkompetens. Fast ni jobbar på det varje gång så jag tror nog att ni inte är helt efterblivna vid det här laget.

Adelsbristen innebär att man inte kan adla lika hektiskt och snabbt - plockar man en by så betyder det att T*ON kan plocka en barbarianby vilket dem gör.
Det är sjukt trist att se detta: Ska världen avgöras i krig eller i barbaradling?

Ni spelar för att ha kul har kommit upp som argument flera gånger tycker jag, och visst, Då T*ON är en av de allianser som har flest aktiva kvar så måste det ju ligga nått i det...
Nää, sluta tracka T*ON utan ställ dig först frågan varför SEAMEN failar, ja varför överhuvud taget T*ON finns kvar?

Vadå SEAMEN failar, klart som fasiken att man tröttnar på ett sådant spelsätt där T*ON adlar 1-2 barbarianbyar per förlorad by.
Istället kan man ju göra motstånd och se till att man slipper tappa byn och sedan försöka bearbeta motståndaren. Fast inkompetensen du nämnde ovan..

NU kommer snart argumenten om att SEAMEN och Kilt, alla slutade för att det inte fanns nått motstånd. Men det fanns fan ingenting som stoppade KILT, så väl som VÄV från att gå i krig mot varandra om ni saknade motstånd. Ni hade en hel kontinents kontakt mot varandra så det vara bara att kötta om ni kände för det...

Det är så mycket mer än att bara, där har vi motstånd - wiee nu kör vi..
Speciellt när det gäller två alternativt tre stammar med erfarenhet och krigskunskap, det är många faktorer som ska stämma in och tillslut blev det ju ändå krig mot dem ex VÄV spelarna då dem hoppade in i T*ON.

Sen kan man ju fråga sig vad det är som är kul i TW, är det spelet i sig? eller är det umgänget man får i stammen? Jag tror inte att det kan vara så kul i längden att trycka på "skicka" och därmed få en ny by, nej det roliga tror jag är forumet. Och det är där som jag tror att T*ON och under vissa tider även DEMONS har odlat sina framgångar i, för de stammarna är inte så beroende av snabba vinster i krig för att inte de ska lägga av.

Just something to think about...

Vad i helvete ska detta föreställa - vad jag vet så är inte deras forum speciellt aktiva men det är dem säkert - mycket aktivare än spelarna - hmmm vem skriver då? I don't know! - I don't care!
 

DeletedUser

Guest
Håll denna tråd till "kriget" istället för att smutskasta ena eller andra sidan (eller även sidor som inte ens är delaktiga). Denna tråd är uppe på högre utredning som det är redan nu, så gör det inte värre.
Mvh, Twilight
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fortfarande 0-0 efter en hel kväll...

Kom igen nu för fan, specielt Nosfer som kom med krigsförklaringen, och även har flera byar brevid T*ON...
 

DeletedUser

Guest
Fortfarande 0-0 efter en hel kväll...

Kom igen nu för fan, specielt Nosfer som kom med krigsförklaringen, och även har flera byar brevid T*ON...

Krig är så mycket mer än att bara adla, fast det har väl inte du insett!?
Vi har redan rensat en massa byar, dödat massa off och deff..
Byarna kommer väl så småningom.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Krig är så mycket mer än att bara adla, fast det har väl inte du insett!?
Vi har redan rensat en massa byar, dödat massa off och deff..
Byarna kommer väl så småningom.

Jo jag såg en av din rapporter... Så den byn borde vara ganska så lätt adlad vid det här laget tycker man ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo jag såg en av din rapporter... Så den byn borde vara ganska så lätt adlad vid det här laget tycker man ;)

Ganska fin rapport, finns ett fint urval av sådana!
Vill jag ta den? Har jag adels i området? Kan jag utbilda adels?
Lite saker att fundera kring.

Vi kommer att rensa upp allt vi finner lämpligt och sakta men säkert plocka byarna vi vill ha till våra konton exakt när vi känner för det.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ganska fin rapport, finns ett fint urval av sådana!
Vill jag ta den? Har jag adels i området? Kan jag utbilda adels?
Lite saker att fundera kring.

Vi kommer att rensa upp allt vi finner lämpligt och sakta men säkert plocka byarna vi vill ha till våra konton exakt när vi känner för det.

Det tvivlar jag inte att ni kommer göra, dock så tror jag fortfarande att ni skulle kunna göra det hela mer effektivt ;) Ta det som kritik och lär utav det.

Och ja jag tror du vill ha den där byn som du rensade i och med att den ligger precis brevid ett flertal utav övriga byar som du har.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor.
Men att tqon skulle losa detta kan jag inte se. dom kan ju sätta typ 50 spelare på varje spelare o bara mosa sönder rubb o stubb.

Men att dom går upp imot mycket skickliga krigare vet vi alla.
Jag önskar iaf båda sidor lycka till o må bästa stam vinna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
T*ON vinner sina krig på att dem tar dubbelt så många barbs som fienden tar av dem. dem är fler spelare = fler adlar och kan därför hålla en högre takt i adlandet vilket betyder att hur länge än i det här fallet seamen håller på och tar byar så kan dem inte vinna. Inte konstigt att man tröttnar :p
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt off-topic kommer att belönas med upprepad förseelse.
Mvh, Twilight
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag orkade inte ha en utdragen brevväxling med dessa, så jag satte de som fiender direkt och sa det till dem. Ett par dagar senare kommer detta.:eek:

Lycka till Nosfer, ni kommer att behöva det.

//En ärad fjolla.
 
Topp